Karen1987 Skrevet 2. oktober #21 Skrevet 2. oktober enkefru skrev (1 time siden): Hvem er det? Han rike fra Kr. Sand? (jeg er så dårlig på å huske navn....) Einar Øgrey Brandsdal. 3
anonym35445 Skrevet 2. oktober #22 Skrevet 2. oktober (endret) Mange av spillerne som er med er jo personer som har en relativt grei følgerbase på foreksempel TikTok og som dukker opp titt og ofte på for you page. Så helt ukjente er di jo ikke. Synes TV2 burde kjørt ut konseptet helt når di først velger å satse på såkalte vanlige folk(ikke dem som er halv kjent og definitivt er med for å sikkert oppnå en større følger base(snakket om foreksempel han Dan og hun Amalie blant annet🥰). Simen også som jobber i politikken og har en far som er kjendis(dommer panelet kjenner han jo til og med igjenn). Endret 2. oktober av anonym35445 10 2
Sen ve ben Skrevet 2. oktober #23 Skrevet 2. oktober anonym35445 skrev (6 minutter siden): Mange av spillerne som er med er jo personer som har en relativt grei følgerbase på foreksempel TikTok og som dukker opp titt og ofte på for you page. Så helt ukjente er di jo ikke. Synes TV2 burde kjørt ut konseptet helt når di først velger å satse på såkalte vanlige folk(ikke dem som er halv kjent og definitivt er med for å sikkert oppnå en større følger base(snakket om foreksempel han Dan og hun Amalie blant annet🥰). Simen også som jobber i politikken og har en far som er kjendis(dommer panelet kjenner han jo til og med igjenn). Helt enig med deg der. Så jeg har faktisk bestemt meg for å ikke se Spillet, de er jo ikke helt ukjente så gidder ikke. 5
Karen1987 Skrevet 2. oktober #24 Skrevet 2. oktober anonym35445 skrev (29 minutter siden): Simen også som jobber i politikken og har en far som er kjendis(dommer panelet kjenner han jo til og med igjenn). Simen er barnebarn av Norges tidligere statsminister, Kjell Magne Bondevik. Det er jo ikke rart at han blir gjenkjent. 6
anonym35445 Skrevet 2. oktober #25 Skrevet 2. oktober (endret) Karen1987 skrev (22 minutter siden): Simen er barnebarn av Norges tidligere statsminister, Kjell Magne Bondevik. Det er jo ikke rart at han blir gjenkjent. Du missforstod tydelig poenget med innlegget mi🙈. Det jeg reagerer på er att TV2 går ut og sier att nå er de vanlige folk sin tur til å kunne delta i spillet(og ja, jeg tenker di er kjente folk når di har 1 millioner views og likes ++ på flere videoer i tillegg til en følgerbase på 30 tusen ++. Di dukket også jevnlig opp på for you page. Åsså er de flere folk de som enten er kjente fjes gjennom TikTok eller som Simen da som har en veldig kjent far(+ dama har en følgerbase på TikTok der han har vært en del med) Endret 2. oktober av anonym35445 17
Karen1987 Skrevet 2. oktober #26 Skrevet 2. oktober anonym35445 skrev (10 minutter siden): Du missforstod tydelig poenget med innlegget mi🙈. Det jeg reagerer på er att TV2 går ut og sier att nå er de vanlige folk sin tur til å kunne delta i spillet(og ja, jeg tenker di er kjente folk når di har 1 millioner views og likes ++ på flere videoer i tillegg til en følgerbase på 30 tusen ++. Di dukket også jevnlig opp på for you page. Åsså er de flere folk de som enten er kjente fjes gjennom TikTok eller som Simen da som har en veldig kjent far(+ dama har en følgerbase på TikTok der han har vært en del med) Jeg tror faktisk du har misforstått meg – jeg er jo enig med deg. Poenget mitt var å understreke det du sa: dette handler ikke om en tilfeldig person man møter på gaten, men om en gutt som har vokst opp med å kalle statsministeren for farfar. 1
Babyface Skrevet 2. oktober #27 Skrevet 2. oktober anonym35445 skrev (1 time siden): Mange av spillerne som er med er jo personer som har en relativt grei følgerbase på foreksempel TikTok og som dukker opp titt og ofte på for you page. Så helt ukjente er di jo ikke. Synes TV2 burde kjørt ut konseptet helt når di først velger å satse på såkalte vanlige folk(ikke dem som er halv kjent og definitivt er med for å sikkert oppnå en større følger base(snakket om foreksempel han Dan og hun Amalie blant annet🥰). Simen også som jobber i politikken og har en far som er kjendis(dommer panelet kjenner han jo til og med igjenn). Det er vel kanskje en bestemt type mennesker som søker seg mot rampelyset som melder seg på; de er glade i oppmerksomhet i en eller annen form. Jeg er til sammenligning ikke opptatt av å få følgere i some og ville betalt for å slippe å være på tv. 😂 7
FruRosa Skrevet 2. oktober #28 Skrevet 2. oktober Dan har jo vært kjæresten til Jan Thomas, så han har vært i rampelyset før. 1
Jordbærogfløte Skrevet 2. oktober #29 Skrevet 2. oktober Jeg er blitt fullstendig fortapt i Simen ❤️🥰 1 1
Stuebordet Skrevet 2. oktober #30 Skrevet 2. oktober enkefru skrev (6 timer siden): Hvem er det? Han rike fra Kr. Sand? (jeg er så dårlig på å huske navn....) Yup han rike fra Kristiansand
tirben Skrevet 2. oktober #31 Skrevet 2. oktober Stuebordet skrev (4 timer siden): Yup han rike fra Kristiansand Utrolig kvalm fyr!! 8 1
Chupacabra Skrevet 3. oktober #32 Skrevet 3. oktober tirben skrev (21 timer siden): Utrolig kvalm fyr!! Nevemagnet 🧲 2
Cookie123 Skrevet 3. oktober #33 Skrevet 3. oktober anonym35445 skrev (På 2.10.2025 den 13.16): Simen også som jobber i politikken og har en far som er kjendis(dommer panelet kjenner han jo til og med igjenn). Er faren til Simen kjendis?? Vet farfaren er tidligere statsminister, men visste ikke at faren hans også var kjent? 2
Cookie123 Skrevet 3. oktober #34 Skrevet 3. oktober Stuebordet skrev (På 2.10.2025 den 8.26): Æsj han Blivakker fyren er med. Og sier "håper ingen vil dømme meg". Vel du er et dårlig menneske, det er derfor du er redd for å bli dømt. Husker han var fullstendig imot tvillingabort Er det galt å være imot tvillingabort????? 4 3
Karen1987 Skrevet 3. oktober #35 Skrevet 3. oktober Cookie123 skrev (19 minutter siden): Er det galt å være imot tvillingabort????? La oss snu på spørsmålet: Hva er galt med tvillingabort? Hvorfor er du imot tvillingabort? 2
Djækklåsst Skrevet 4. oktober #36 Skrevet 4. oktober Det blir spennende å se om Eren hver gang kommer til å stemme på den personen han støtter. 14 1 2
Janzypants Skrevet 4. oktober Forfatter #37 Skrevet 4. oktober Djækklåsst skrev (1 time siden): Det blir spennende å se om Eren hver gang kommer til å stemme på den personen han støtter. 🤣🤣
Stuebordet Skrevet 4. oktober #38 Skrevet 4. oktober Cookie123 skrev (22 timer siden): Er det galt å være imot tvillingabort????? Det er galt å tvinge damer til å gå gjennom svangerskap de ikke ønsker ja. 8 2
Ninaen Skrevet 4. oktober #39 Skrevet 4. oktober Synes dette var lovende! Mange er nok med for å posisjonere seg videre, men noen er nok også med for utfordring, moro, erfaring osv. Tror neppe alle der har planlagt å slå seg opp på SoMe og reality videre 😅
Malleus Skrevet 4. oktober #40 Skrevet 4. oktober Sier som flere over her: ganske ålreit å endelig ha noe annet enn kjendisbasert reality (jaja, om det så er halvveis ukjente noen av dem, så spiller ikke det så stor rolle for meg). Blir gøy å se hvordan de markerer seg i episodene fremover. Syns samtidig vi fikk en grei introduksjon til mange av dem allerede i første episodene - er ofte jeg aldri husker personene etter første episode, men her skjedde det jo litt i første runde allerede. Nok til å sette noen på kartet. Syns det er helt koko at de ikke bare kvitta seg med.. Jon(?) med en gang, når han valgte boksen. Snakk om å sette den største målskiva på seg selv. Også Simen da - stakkars😅 Jaja, en grei trøst for han er jo at han er med fortsatt. Og det visste han sikkert fra før, siden han elska programmene de to første sesongene. Blir spennende å se hva slags rolle "det andre rommet" eller hva vi kaller det, får denne gangen. Og var han fra Kristiansand han rike fyren som klarte å kommentere: "Nå vet jeg hvordan det er å være blakk"? Der han sitter i en luksuskåk, første dagen i et realitykonsept hvor man kan vinne 1 mill? Bena på jorda der altså🙈 10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå