Janzypants Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Da var Spillet 2025 i gang - denne gangen uten kjendiser! Jeg tror det kan bli spennende😊 3
Irja Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Spennende! Så begge episodene tidligere i dag. Gleder meg til fortsettelsen. 1
Boetica Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Wow, så utrolig bra de to første episodene var! Og så morsomme folk. Spoiler Arti med pokerspilleren. Og Simen er jo bare skjønn, rart at de mistet hodet og stemte han ut. Uten begrunnelse 3
enkefru Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Vet ikke om jeg rekker å se i dag, men er veldig nysgjerrig på dette. Har trua!
Abra Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Blir kjedelig med folk jeg har ingen ‘forhold’ til. 1
Boetica Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Abra skrev (6 minutter siden): Blir kjedelig med folk jeg har ingen ‘forhold’ til. Du får fort et forhold til disse altså 😅 4 1
Nowayback Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Abra skrev (7 minutter siden): Blir kjedelig med folk jeg har ingen ‘forhold’ til. Er vi ikke litt mett på kjendiser nå? De samme folka i 10 forskjellige realityprogram? 7 1
Djækklåsst Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden (endret) Abra skrev (27 minutter siden): Blir kjedelig med folk jeg har ingen ‘forhold’ til. Ikke-kjendiser, høyere premie slik at det faktisk står noe på spill … så lenge man treffer med castingen bør dette bli bra. Tar ikke lang tid å bli kjent med deltakerne. Bør uansett bli bedre enn kjendis-utgaven, som bare var en lek helt til de i fellesskap bestemte at «den som trenger pengene mest må vinne». Endret 2 timer siden av Djækklåsst 2
enkefru Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden enkefru skrev (1 time siden): Vet ikke om jeg rekker å se i dag, men er veldig nysgjerrig på dette. Har trua! Der gikk jeg på en smell ja… i gang med episode 2 😂
MissStiles Skrevet 47 minutter siden #10 Skrevet 47 minutter siden Jeg hadde tenkt til å spare episodene til helga men det klarte jeg ikke. Litt gøy at det ikke er kjendiser. Spent på fortsettelsen. 2
Phoenix Heart Skrevet 36 minutter siden #11 Skrevet 36 minutter siden Dette tror jeg kommer til å bli utrolig bra og ekstra gøy med ukjente mennesker. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå