Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da var Spillet 2025 i gang - denne gangen uten kjendiser! Jeg tror det kan bli spennende😊

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Så begge episodene tidligere i dag. Gleder meg til fortsettelsen.

• Liker 1
Gjest Boetica
Skrevet

Wow, så utrolig bra de to første episodene var! Og så morsomme folk.

Spoiler

Arti med pokerspilleren. Og Simen er jo bare skjønn, rart at de mistet hodet og stemte han ut. Uten begrunnelse :vetikke:

Skrevet

Vet ikke om jeg rekker å se i dag, men er veldig nysgjerrig på dette. Har trua! 

Skrevet

Blir kjedelig med folk jeg har ingen ‘forhold’ til. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Boetica
Skrevet
Abra skrev (6 minutter siden):

Du får fort et forhold til disse altså 😅

Skrevet
Abra skrev (7 minutter siden):

Er vi ikke litt mett på kjendiser nå? De samme folka i 10 forskjellige realityprogram?

• Liker 35
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Abra skrev (27 minutter siden):

Ikke-kjendiser, høyere premie slik at det faktisk står noe på spill … så lenge man treffer med castingen bør dette bli bra. Tar ikke lang tid å bli kjent med deltakerne.

Bør uansett bli bedre enn kjendis-utgaven, som bare var en lek helt til de i fellesskap bestemte at «den som trenger pengene mest må vinne».

Endret av Djækklåsst
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
enkefru skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg rekker å se i dag, men er veldig nysgjerrig på dette. Har trua! 

Der gikk jeg på en smell ja… i gang med episode 2 😂

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å spare episodene til helga men det klarte jeg ikke. Litt gøy at det ikke er kjendiser. Spent på fortsettelsen. 

• Liker 4
Skrevet

Dette tror jeg kommer til å bli utrolig bra og ekstra gøy med ukjente mennesker. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns det er forfriskende med et program uten kjendiser. Jeg syns de to første episodene var veldig bra, og jeg gleder meg til fortsettelsen🤩🥳 

Er det bare meg, eller var han Magnus (tror jeg han het) litt snarlik Ola Svenneby?🤣 Og så holdt jeg på å le meg i hjel da alle trodde at Jon var verdensmester i sjakk🤣 Der ser man hvor fort, som Harald sa, en fjær kan bli til fem høns. 

Og så syns jeg det er veldig gøy at folk er der inne for å spille, og at det er mer penger i omløp nå. De som er med, har ikke nødvendigvis et rykte de skal opprettholde for å få flere jobber etter hvert, slik som kjendisene ofte har. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Abra skrev (4 timer siden):

Det er mye bedre uten kjendiser.

Harald Eia er like irriterende som alltid, og burde også vært byttet ut. Utrolig hvor lang tid han skal bruke på å belære de andre i panelet om banaliteter.

De burde egentlig ha kuttet ut hele panelet. Jeg klarer ikke å se poenget med at de skal kommentere noe vi allerede har sett.

• Liker 11
Skrevet
Janzypants skrev (8 minutter siden):

Jeg syns det er forfriskende med et program uten kjendiser. Jeg syns de to første episodene var veldig bra, og jeg gleder meg til fortsettelsen🤩🥳 

Er det bare meg, eller var han Magnus (tror jeg han het) litt snarlik Ola Svenneby?🤣 Og så holdt jeg på å le meg i hjel da alle trodde at Jon var verdensmester i sjakk🤣 Der ser man hvor fort, som Harald sa, en fjær kan bli til fem høns. 

Og så syns jeg det er veldig gøy at folk er der inne for å spille, og at det er mer penger i omløp nå. De som er med, har ikke nødvendigvis et rykte de skal opprettholde for å få flere jobber etter hvert, slik som kjendisene ofte har. 

Jeg trodde først det var Ola Svenneby.

Tenkte at det var litt rart at han hadde tid til dette under valgkampen 😅

• Liker 8
Skrevet
Boetica skrev (5 timer siden):

Wow, så utrolig bra de to første episodene var! Og så morsomme folk.

Vis skjult innhold

Arti med pokerspilleren. Og Simen er jo bare skjønn, rart at de mistet hodet og stemte han ut. Uten begrunnelse :vetikke:

Spoiler

Noen må ut. Det var litt tilfeldig at det ble Simen. Ikke lett å stemme ut den første. Pokerspilleren (Jon?) hadde en begrunnelse: han har ikke penger. Han er ikke nyttig for han.

Gjest Boetica
Skrevet
Irja skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Noen må ut. Det var litt tilfeldig at det ble Simen. Ikke lett å stemme ut den første. Pokerspilleren (Jon?) hadde en begrunnelse: han har ikke penger. Han er ikke nyttig for han.

Jo, men heller da ingen trussel. Men jo, noen må ut og det var utrolig hvor raskt det snudde fra Jon til Simen. (Pokerspilleren var trønderen Lotte, mens Jon var selvutnevnt sjakkspiller 😁).

Skrevet
Chupacabra skrev (6 timer siden):

Jeg trodde først det var Ola Svenneby.

Tenkte at det var litt rart at han hadde tid til dette under valgkampen 😅

Ha ha! Ser den. 😃 Trodde selv det var Ari Bagjora. De er ganske like hverandre disse tre. Screenshot_20251002_064453_Gallery.thumb.jpg.75957ceccac24b8ba57ed2c4e7a86b0b.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Æsj han Blivakker fyren er med. Og sier "håper ingen vil dømme meg". Vel du er et dårlig menneske, det er derfor du er redd for å bli dømt. Husker han var fullstendig imot tvillingabort og ser på damer som rugemaskiner som bør være på kjøkkenet. Gir masse penger til Demokratene. Han er mangemilliardær, så hvorfor skal han være med på dette med "vanlige" folk?

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Stuebordet skrev (27 minutter siden):

Æsj han Blivakker fyren er med. Og sier "håper ingen vil dømme meg". Vel du er et dårlig menneske, det er derfor du er redd for å bli dømt. Husker han var fullstendig imot tvillingabort og ser på damer som rugemaskiner som bør være på kjøkkenet. Gir masse penger til Demokratene. Han er mangemilliardær, så hvorfor skal han være med på dette med "vanlige" folk?

Tror egentlig de fleste gjør dette for å få oppmerksomhet.

• Liker 6
Skrevet
Stuebordet skrev (2 timer siden):

Hvem er det? Han rike fra Kr. Sand? (jeg er så dårlig på å huske navn....)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...