Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier det meste for plutselig kommer det ene etter andre meldingen fra folk jeg ikke har snakket med siden nitten pil og bue. Sorry lukta det med en gang når jeg plutselig får random meldinger som begynner med hei hvordan går det og small talk osv. 

Hva gjør dere andre som får slikt? Svarer dere eller bare overser? I noe av disse tilfellene har jeg allerede for flere år siden sagt jeg ikke er interessert og nå blir jeg nesten bare sur at de sender meg meldinger som dette. Synes det er så himla falskt .

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det fremdeles en greie?🤨

Anonymkode: fb8a1...2f2

AnonymBruker
Skrevet

"oj, nei, jeg trodde faktisk du var interessert i å ta opp kontakten igjen, og tenkte faktisk at det var hyggelig snakke med deg. Men neste gang du fremstiller deg som venn kun for din egen økonomiske vinning så bør du varsle om det på forhånd, den typen falske venner klarer jeg meg uten!"
*slette venn* 

Folk jeg ikke har snakket med på lang lang tid, som kun tar kontakt for å selge, de har jeg ingen problemer med å slette fra vennelister. 

Anonymkode: 4ab69...dba

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to sånne på vennelista som har kommet med slike "tilbud. Det var Zinzino, og så var det Forever Living og noe aloe vera-greier. Jeg sa bare nei, pluss at jeg la ut om Ørjan Sæle i Zinzino og svidel-historien hans, og nå har de ikke sendt noe på flere år. Om de hadde fortsatt hadde jeg bare sagt at jeg er ikke interessert i flere slike tilbud.

Anonymkode: 883f1...45f

AnonymBruker
Skrevet

De er nok fra Zinzino. Aldri opplevd maken til aggressiv markedsføring…. og de er helt overbevist om at å komme i «balanse» er redningen for alt… Uff

Anonymkode: 26e7e...d48

AnonymBruker
Skrevet

Bruker å gå i bølgedaler disse MLM-greiene.    Håper forresten at Mary Kay-gjengen vil legge  sitt "event" til et hotell i hjembyen min igjen, for makan til flotte damer samlet på et sted har jeg aldri sett    🤩🤪

Anonymkode: 9ae9d...ade

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Bruker å gå i bølgedaler disse MLM-greiene.    Håper forresten at Mary Kay-gjengen vil legge  sitt "event" til et hotell i hjembyen min igjen, for makan til flotte damer samlet på et sted har jeg aldri sett    🤩🤪

Anonymkode: 9ae9d...ade

Uff, men de er hjernevasket da :laugh:

Anonymkode: 883f1...45f

Skrevet

Skjønner ikke at folk vil "bruke opp" vennene sine på den måten!

Jeg ble kontaktet av ei jeg hadde gått i klasse med et par år tidligere, som ville komme på besøk. "Så koselig" tenkte jeg og bakte litt til kaffen. Så viste det seg at hun hadde en "kjempegod deal"! For kun 750 kr i måneden kunne jeg få en masse produkter (kremer, tannkrem, etc) som jeg kunne selge videre. Og det som "var så genialt" var jo at dette var jo produkter du uansett måtte kjøpe på butikken, så du ville ikke gå i minus... (Nei, jeg kjøper ikke toalettsaker til 750 i måneden........

Jeg sa jeg skulle tenke på det noen dager. Dagen etter purret hun på svar, og jeg takket pent nei til tilbudet. Jeg fikk ikke svar tilbake, og har ikke hørt fra henne siden :D

Anonymkode: 4c670...3f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 13.41):

Skjønner ikke at folk vil "bruke opp" vennene sine på den måten!

Desverre 😕 Min aller beste venn mistet jeg til slik opplegg. Hun gikk fra å være den søteste og beste vennen og menneske jeg noen gang har kjent, til et "monster". Endret seg totalt, stod å kjeftet høylytt på meg når jeg sa jeg ikke ville kjøpe noe av henne. Ble plutselig veldig aggressiv, bessewisser og nedlatende. 😭

Jeg godtok det noen år, før det ikke gikk mer. 

Har også en bekjent som mistet alle vennene dine. 

Det som er så leit å se er at de nye "vennene" deres heier på dem. Når de egentlig bare heier på hverandre for egen vinning. 

Trist! Mange relasjoner som har blitt ødelagt. Er jo som en sekt. 

Anonymkode: 84994...c8b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Desverre 😕 Min aller beste venn mistet jeg til slik opplegg. Hun gikk fra å være den søteste og beste vennen og menneske jeg noen gang har kjent, til et "monster". Endret seg totalt, stod å kjeftet høylytt på meg når jeg sa jeg ikke ville kjøpe noe av henne. Ble plutselig veldig aggressiv, bessewisser og nedlatende. 😭

Jeg godtok det noen år, før det ikke gikk mer. 

Har også en bekjent som mistet alle vennene dine. 

Det som er så leit å se er at de nye "vennene" deres heier på dem. Når de egentlig bare heier på hverandre for egen vinning. 

Trist! Mange relasjoner som har blitt ødelagt. Er jo som en sekt. 

Anonymkode: 84994...c8b

Ja, de er som en sekt.

Anonymkode: d27b9...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...