AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:37 #1 Skrevet onsdag kl. 09:37 Jeg har lyst å prøve silikonteip eller hydrokolloid plaster mot rynker, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe. Noen tips til produkter? har hørt at mange kjøper fra apotek, men synes det er vanskelig å se på bildene hvordan teipen ser ut. Har hørt at denne teipen bør sitte godt og gi fuktighet. Anonymkode: abeb1...96b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:54 #2 Skrevet torsdag kl. 18:54 Brukte vanlig silikontape fra apoteket, satte i sinnarynken og pannerynkene før jeg sovnet. Funket veldig bra til å «trene» musklene til å ikke brukes (jeg er veldig ekspressiv i det området, også om natten). Dessverre viste det seg at problemet mitt var stram pannemuskulatur og når den slappet av fikk jeg tunge bryn og hodepine. Så ble botox istedet. Anonymkode: 4b4e4...37a
Grüner Skrevet torsdag kl. 19:00 #3 Skrevet torsdag kl. 19:00 AnonymBruker skrev (På 1.10.2025 den 11.37): Jeg har lyst å prøve silikonteip eller hydrokolloid plaster mot rynker, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe. Noen tips til produkter? har hørt at mange kjøper fra apotek, men synes det er vanskelig å se på bildene hvordan teipen ser ut. Har hørt at denne teipen bør sitte godt og gi fuktighet. Anonymkode: abeb1...96b Bortkastete penger. Har null effekt mot rynker! 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:04 #4 Skrevet torsdag kl. 19:04 Grüner skrev (3 minutter siden): Bortkastete penger. Har null effekt mot rynker! Har du prøvd? Det har jeg, og det hjelper mye, spesielt fordi jeg fikk rynker pga tunge øyelokk som ble operert, teipen hjalp til med å flate ut rynkene etterpå. Anonymkode: 2e02c...df3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:07 #5 Skrevet i går, 11:07 AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 20.54): Brukte vanlig silikontape fra apoteket, satte i sinnarynken og pannerynkene før jeg sovnet. Funket veldig bra til å «trene» musklene til å ikke brukes (jeg er veldig ekspressiv i det området, også om natten). Dessverre viste det seg at problemet mitt var stram pannemuskulatur og når den slappet av fikk jeg tunge bryn og hodepine. Så ble botox istedet. Anonymkode: 4b4e4...37a Takk for svar! Kan du sende meg en link til den teipen du kjøpte? Anonymkode: abeb1...96b
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #6 Skrevet i går, 11:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Kan du sende meg en link til den teipen du kjøpte? Anonymkode: abeb1...96b Jeg brukte denne. Fungerer også på brystvorter som synes gjennom tynne klær https://www.apotekfordeg.no/products/mepitac-silikontape-2-cm-x-3-m-1-stk?utm_source=googleads&vt_keyword=&vt_campaign=22299982232&vt_adgroup=175646103346&vt_loc_interest=&vt_physical=9047388&vt_matchtype=&vt_network=g&vt_placement=&gad_source=1&gad_campaignid=22299982232&gbraid=0AAAAAByCfoaG-6sMvvDFg15T-GTRXTv2A&gclid=EAIaIQobChMI-o790rOKkAMVxD4GAB33VTiuEAQYAyABEgLyL_D_BwE Anonymkode: 2e02c...df3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #7 Skrevet i går, 11:08 Grüner skrev (På 2.10.2025 den 21.00): Bortkastete penger. Har null effekt mot rynker! Det kommer kanskje ann på hva slags rynker man har. Jeg har egentlig veldig lite rynker, men linjer har begynt å dukke opp i pannen av og til og jeg vil forebygge litt. Har sett mange bra før/etter bilder på Reddit! Anonymkode: abeb1...96b
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #8 Skrevet i går, 11:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg brukte denne. Fungerer også på brystvorter som synes gjennom tynne klær https://www.apotekfordeg.no/products/mepitac-silikontape-2-cm-x-3-m-1-stk?utm_source=googleads&vt_keyword=&vt_campaign=22299982232&vt_adgroup=175646103346&vt_loc_interest=&vt_physical=9047388&vt_matchtype=&vt_network=g&vt_placement=&gad_source=1&gad_campaignid=22299982232&gbraid=0AAAAAByCfoaG-6sMvvDFg15T-GTRXTv2A&gclid=EAIaIQobChMI-o790rOKkAMVxD4GAB33VTiuEAQYAyABEgLyL_D_BwE Anonymkode: 2e02c...df3 Takk, skal prøve denne! Anonymkode: abeb1...96b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #9 Skrevet i går, 11:13 Hva med å prøve å skifte fokus? Det er helt jævlig hvordan kvinner driver med selvskading fordi de ikke klarer å akseptere aldring. Trist som faen. Anonymkode: 0a559...ba4 2
Grüner Skrevet i går, 14:18 #10 Skrevet i går, 14:18 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer kanskje ann på hva slags rynker man har. Jeg har egentlig veldig lite rynker, men linjer har begynt å dukke opp i pannen av og til og jeg vil forebygge litt. Har sett mange bra før/etter bilder på Reddit! Anonymkode: abeb1...96b Det har ingen langtidseffekt
AnonymBruker Skrevet i går, 15:42 #11 Skrevet i går, 15:42 Før tok jeg botox i "sinnarynken". Bestemte meg for å slutte og begynte med ansiktsmassasje og frownies (rynkeplaster) et par ganger i uka om natta. (Jeg rynker brynene mye om natta) Det funker! Har ikke brukt botox på flere år nå. Anonymkode: 5d144...354 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:36 #12 Skrevet i går, 19:36 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva med å prøve å skifte fokus? Det er helt jævlig hvordan kvinner driver med selvskading fordi de ikke klarer å akseptere aldring. Trist som faen. Anonymkode: 0a559...ba4 Selvskading fordi jeg skal teipe en linje i panna om natta? 😂 tror du vet lite om hva selvskading dreier seg om. Anonymkode: abeb1...96b 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Jeg bruker silikonpads om natten fordi jeg ligger på sidene og knør ansiktet ned i puta. Det hjelper bra mot de rynkene som dukker opp på grunn av sovingen. Har forsøkt tape også, men den sitter ikke like stivt på, så når den "bretter" seg litt i rynkene så blir det bare ekstra synlige rynker der fordi det holder seg sånn hele natten. Har ikke prøv skikkelig silikontape da, for det hadde de ikke på apoteket her jeg bor. Anonymkode: ea027...6a1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 13.13): Hva med å prøve å skifte fokus? Det er helt jævlig hvordan kvinner driver med selvskading fordi de ikke klarer å akseptere aldring. Trist som faen. Anonymkode: 0a559...ba4 Menn får konstant beskjed om å være "den beste versjonen" av seg selv, men når kvinner gjør det er det selvskading 😅 Anonymkode: 83d87...b52
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Menn får konstant beskjed om å være "den beste versjonen" av seg selv, men når kvinner gjør det er det selvskading 😅 Anonymkode: 83d87...b52 Menn på min arbeidsplass har som regel fokus på mestring, opplevelser, hobbyer, styrke og energi. Aldri hørt en mann sitte og jamre om grå hår, rynker og slapp hud. Kvinner derimot...et evig mas om aldringstegn, og kun utseende! Det er så jævlig trist. Og det smitter på barna. Dette evinnelige fokuset på utseende hele tiden. Jada, det finnes noen usikre menn også, men ikke i nærheten av hva det finnes av usikre kvinner. Dette har ikke med "den beste versjonen" av seg selv å gjøre, eller velvære og helse. Det er sjukt og det er trist. Anonymkode: 0a559...ba4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn på min arbeidsplass har som regel fokus på mestring, opplevelser, hobbyer, styrke og energi. Aldri hørt en mann sitte og jamre om grå hår, rynker og slapp hud. Kvinner derimot...et evig mas om aldringstegn, og kun utseende! Det er så jævlig trist. Og det smitter på barna. Dette evinnelige fokuset på utseende hele tiden. Jada, det finnes noen usikre menn også, men ikke i nærheten av hva det finnes av usikre kvinner. Dette har ikke med "den beste versjonen" av seg selv å gjøre, eller velvære og helse. Det er sjukt og det er trist. Anonymkode: 0a559...ba4 Den beste versjonen av en mann er så klart noe helt annet enn den beste versjonen av en kvinne. Anonymkode: 83d87...b52 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den beste versjonen av en mann er så klart noe helt annet enn den beste versjonen av en kvinne. Anonymkode: 83d87...b52 Kvinner må se mer utover. Finne noe annet å gjøre enn å studere eget utseende og finne feil. Livet er for kort til å fokusere på rynker og slapp hud. En av damene på jobb har så store problemer med egen aldring at det ødelegger hele livet hennes. Det er alt hun snakker om. Inngrep her og inngrep der. Forrige sommerferie lå hun hele sommeren inne etter ansiktsløft. Og nå er det magen, bryst og underarmene som står for tur, for andre gang! Anonymkode: 0a559...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden Lenker trenger ikke all tracking-infoen, alt etter spørsmålstegner bare søppel: "https://www.apotekfordeg.no/products/mepitac-silikontape-2-cm-x-3-m-1-stk" Sånn, var ikke det bedre? Anonymkode: d42b5...366
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Dere kvinner som kommenterer så krasst: dere vet at dere er inne på velvære, hudpleie og kosmetikk forumet? Hvis dere ikke tåler å lese om akkurat det uten å klikke, så kanskje ikke kom hit? Egenpleie er sunt og bra for sjelen. Alle kvinner gjør det i større eller mindre grad. Dere får det at jeg vil prøve en teip til 50kr, til å høres ut som om jeg holder på med ekstreme ansiktsløft. Tydeligvis er jeg også selvsentrert, selvskader og tåler ikke å bli gammel. Jeezeschrist. 😛 Anonymkode: abeb1...96b 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 13.07): Takk for svar! Kan du sende meg en link til den teipen du kjøpte? Anonymkode: abeb1...96b Husker ikke, men helt standard fra apotek 1 eller vitus apotek Anonymkode: 4b4e4...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå