Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som nattevakt. Vi er, eller var en gjeng med mye kontakt. Jobbet på sykehjem i en god stund og ble med på julebord osv. Jobbet også dag og kveld så var ikke bare nattevakt. Ble etterhvert flyttet til et annet bygg i området. Vi er alle i samme team. Prater med de fleste da de kommer innom. 
Det gikk en mnd eller så så ble jeg sparket ut av snap gruppen jeg var i. Grunnen var at jeg ikke er på sykehjemmet lenger. Noe jeg syns var veldig merkelig da vi alle prater sammen og er i samme team. Så får jeg høre at det er julebord og om jeg gleder meg.. Vel, det julebordet fikke ikke jeg høre noe om. Når jeg spurte var det kun for de som er på sykehjemmet. Snakket med en som jobber der å sier at dette er ikke særlig fint gjort. Grunnen jeg fikk var "Det er nye folk her som ikke kjenner deg" å jeg ble slått helt tilbake, for dette føltes ut som en dårlig unnskyldning og for første gang følte jeg meg selektivt utfryst.

Nå er det nok et år med samme greia. Kjenner jeg blir sliten og lei av hele greia. Hadde vært lett hadde jeg ikke jobbet med folk fra sykehjemmet som prater om hvor bra det skal bli på fester/julebord etc.

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at det er vanskelig å ikke få delta lenger. 

Er det et privat julebord eller sykehjemmets julebord, er det bare du som ikke blir invitert på julebord eller er det ingen der du jobber nå som blir invitert? Det samme med Snapgruppa, er den åpen for alle som jobber på sykehjemmet eller er det en vennegjeng på sykehjemmet? Diskuterer dere ting som foregår på sykehjemmet? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis julebordet og Snap-gruppa er for de som jobber på sykehjemmet, og du ikke jobber der, så er det jo forståelig at du ikke er med på noen av delene? 

Anonymkode: 32ed7...664

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):