Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Diana skrev (14 minutter siden):

Blitt fortalt at det ikke er bra for kroppen å gå lenge uten mat. At små, hyppige måltider er bedre enn 1 eller 2 store måltider i løpet av dagen. Men da gidder jeg ikle stresse med det 😅 funker jo fint for meg liksom

Den infoen har ikke min kropp fått med seg men den holder seg sterk, frisk og slank likevel😅

Jeg spiser når jeg er sulten, ikke når andre sier jeg skal spise. Det vil si at jeg spiser 1-2 ganger om dagen. Og så spiser jeg til jeg er mett og det varierer fra dag til dag hvor mye det er. Dette fungerer helt supert uten inputs fra venner og kjentes google-kunnskap.

Anonymkode: ed9b6...43b

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Diana skrev (1 minutt siden):

Nei er nettopp det. Det går vel mye på at andre ikke skjønner hvordan jeg kan gå flere timer uten å spise. Er ikke anoretisk 😅 elsker mat, bare veldig dårlig på å huske å mate meg selv 😂

Drit i andre. Om de vil legge mye unødvendig arbeid i mat og det å holde seg i live så får det være deres sak. Ikke bli smittet av andres sykdom.

Anonymkode: ed9b6...43b

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kjøp mindre bokser med lokk og lag kjøleskapsgrøter anbefaler jeg. Chiafrø + havregryn bløtlagt med melk, topp med litt bær, frukt eller nøtter/nøttesmør.

Frosne bær eller nøttesmør kan toppes på kvelden før om du vil ha et helt spiseklart måltid klargjort.

Anonymkode: 53e41...e4b

Støtter denne, men jeg anbefaler å bytte ut melken med flytende biola i stedet! Veldig godt for magen, og kjemoegodt med smakssatt biola med bær, dessuten blir konsistensen ekstra kremete.

Anonymkode: b1029...964

AnonymBruker
Skrevet
Diana skrev (4 timer siden):

Også har legen sagt at jeg må jobbe med kostholdet etter siste blodprøver. Jeg spiser ikke særlig usunt, drikker ikke brus, liker ikke sjokolade, snop og chips. Så da tenker jeg at cluet må ligge i antall måltider til dagen 🤔🤷‍♀️ 

Men da var vel legen tydelig på hvilke mangeler du har, og ga veiledning om kosthold? 

Anonymkode: a5206...81f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Støtter denne, men jeg anbefaler å bytte ut melken med flytende biola i stedet! Veldig godt for magen, og kjemoegodt med smakssatt biola med bær, dessuten blir konsistensen ekstra kremete.

Anonymkode: b1029...964

Da blir det også ultraprosessert, enkelte vil jo holde seg unna det.

Anonymkode: d3461...118

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...