AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Da jeg gikk ut av forholdet med min eksmann, hadde jeg ønsket å bryte ut i mange år allerede og brukte laaaang tid på å prosessere bruddet i forkant. Hvor raskt er det "akseptabelt" å gå videre? Mange sier at man bør være alene i flere år før man tenker på å møte noen andre. Men hva med sånne som meg, som har følt meg alene i forholdet i årevis? Som har reflektert og kjent etter hvem jeg er og ikke føler at jeg trenger årevis i eget selskap for å finne meg selv etter bruddet? Anonymkode: 7e6a7...893
Cam03 Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det finnes ingen fasit på når man skal og kan gå videre etter ett brudd. Du går videre når du er klar for det. Og det er ingen andre enn du som vet når det er. 2
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #4 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da jeg gikk ut av forholdet med min eksmann, hadde jeg ønsket å bryte ut i mange år allerede og brukte laaaang tid på å prosessere bruddet i forkant. Hvor raskt er det "akseptabelt" å gå videre? Mange sier at man bør være alene i flere år før man tenker på å møte noen andre. Men hva med sånne som meg, som har følt meg alene i forholdet i årevis? Som har reflektert og kjent etter hvem jeg er og ikke føler at jeg trenger årevis i eget selskap for å finne meg selv etter bruddet? Anonymkode: 7e6a7...893 Det er kun opp til deg å avgjøre når du er klar for å gå videre! Mange damer er ensomme og prøvd i mange år å få ting til å fungere, så når de går er det ikke rart de hopper på en ny med en gang, tenk hvor ensomme og alene de har vært. Savn. Hadde gjort akkurat det samme. Og flere måneder er jo lenge nok vel? Kun du kan føle hva som er rett for deg Anonymkode: 3ef00...f54
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #5 Skrevet 9 minutter siden Det pleier å være en unison oppfatning blant kvinner, særlig på KG, at menn må holde seg single minst et år eller to. Mens de samtidig oppfordrer hverandre til å "get out there" jo før jo heller. Go figure... 🤷 Jeg tror nok mange ikke er så klare som de tror. Jeg tror også mange av de som skal ta igjen tapt ungdom og ligge rundt føler seg ganske hule etter en stund. Jeg tror det er lurt å lytte til seg selv og tenke igjennom hva man vil. Ikke lytte til andre kvinners meninger om hva man bør bruke tilværelsen til. Timingen på dette bestemmer du selv. Anonymkode: 9871d...453
Coachshinny Skrevet 2 minutter siden #6 Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da jeg gikk ut av forholdet med min eksmann, hadde jeg ønsket å bryte ut i mange år allerede og brukte laaaang tid på å prosessere bruddet i forkant. Hvor raskt er det "akseptabelt" å gå videre? Mange sier at man bør være alene i flere år før man tenker på å møte noen andre. Men hva med sånne som meg, som har følt meg alene i forholdet i årevis? Som har reflektert og kjent etter hvem jeg er og ikke føler at jeg trenger årevis i eget selskap for å finne meg selv etter bruddet? Anonymkode: 7e6a7...893 Gjør det når du føler deg klar, både mentalt og fysisk. Det er ingen fasit på hvor lang tiden må være. Spørsmålet er og om du er ute etter noe nytt og fast forhold, eller om du ønsker å leve livet litt først. Det der er heller ingen fasit, når ting skjer, skjer det ofte uten at noe er planlagt. Husk, det er kun deg selv som vet når du er klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå