AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hei! jeg slo lilletåa mi for noen timer siden og den blir bare verre og verre! Den er hoven og blå med en god kul oppå toppen.. klarer ikke bevege tåen og klarer ikke gå på foten! Mistenker at det kan være et brudd i den.. Er det noe vits i å gå til lege med dette? De gjør vel ingenting uansett? noen som har gjort det samme? Anonymkode: 8e0fa...485
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Knakk tre tær. Dro aldri til legen. Anonymkode: 433d7...045
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Knakk tre tær. Dro aldri til legen. Anonymkode: 433d7...045 Nei, gidder ikke det jeg heller med mindre det ikke gir seg om noen dager! Men ble veldig nyskjerrig på hva dem evt gjør med en knekt tå? Er vel ikke stort å gjøre med det uansett om den er knekt eller ikke🤷🏼♀️ monican94 skrev (10 minutter siden): kjøl - kjøl - kjøl, og se ann noen Anonymkode: 8e0fa...485
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Kjøl ned og teip den til nabotåa (ikke for stramt) hvis det ikke gjør alt for vondt. Anonymkode: a9163...f56 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Klarer ikke teipe, den er for vond😟 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøl ned og teip den til nabotåa (ikke for stramt) hvis det ikke gjør alt for vondt. Anonymkode: a9163...f56 Anonymkode: 8e0fa...485
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden De gjør ikke noe med det så er ikke mye vits i. Anonymkode: 46c42...e82
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Dere som sier at legen ikke gjør noe - har dere brukket en tå? Det har jeg, og jeg ble først sendt i MR. Det ble påvist brudd, og nå venter jeg på time hos kirurg på sykehuset. Anonymkode: e90c9...37d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som sier at legen ikke gjør noe - har dere brukket en tå? Det har jeg, og jeg ble først sendt i MR. Det ble påvist brudd, og nå venter jeg på time hos kirurg på sykehuset. Anonymkode: e90c9...37d For lilletå? Jeg ble gipset etter brudd i storetå, men ganske forskjell på lille- og store. Anonymkode: c588b...fa1
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #10 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dere som sier at legen ikke gjør noe - har dere brukket en tå? Det har jeg, og jeg ble først sendt i MR. Det ble påvist brudd, og nå venter jeg på time hos kirurg på sykehuset. Anonymkode: e90c9...37d Hvilken tå brakk du?🤯 syntes det er så ufattelig vondt, trodde ikke en tå kunne være så ille🫣 Det som jeg begynner å lure på er den kulen på toppen (syntes ikke like godt på bildet) og om det kan være en feilstilling.. Anonymkode: 8e0fa...485
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #11 Skrevet 30 minutter siden Med mindre du bor langt ut i gokk fra nærmeste lege, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke skal gå dit. Jeg brakk tre tær, gikk til lege dagen etter og fikk røntgen. Skulle ikke tape, men brukte sånn skinnesko. Anonymkode: 37a20...289
Modni Skrevet 28 minutter siden #12 Skrevet 28 minutter siden (endret) Lege- det kommer jo helt ann på bruddet - lege vurderer røntgen - som regel tapes den bare til tåa ved siden av for stabilitet mens den gror men skulle ting ha flyttet for mye på seg så kirurgi . Alle brudd er ikke like selv om det er samme del av kroppen lykke til og god bedring! Endret 27 minutter siden av Modni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå