Gå til innhold

Alternativ bryllupsfeiring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye sparepenger har dere til bryllupet?

Det er mange poster man kan spare på:

fotograf, pynt, kjole, sminke, hår, catering isteden for restaurant osv.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt en enklere restaurant (for eksempel tapas eller italiensk) og spandert mat pluss vinpakke, deretter mulighet for å kjøpe selv. 

Anonymkode: 31d3a...0cd

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde glatt betalt for meg selv i denne situasjonen,  ikke vært noe problem. Dette gjelder jo deres helt nærmeste, de er sikkert bare glade for å feire dagen sammen med dere uansett. 

Anonymkode: 9b5da...059

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ideen med restaurant der gjestene selv må betale maten, er mindre bra. Når jeg drar på restaurant, gjør jeg det fordi jeg liker maten der, jeg vet hvilken kvalitet det er på maten på den aktuelle restauranten, betjeningen og så videre. Jeg tilpasser også valg av restaurant til min økonomi. Ikke alle synes det er kult med vegansk eller kinesisk mat, eller der kostnaden med middag starter på 800 kroner uten drikke. Støtter forslaget om at dere betaler maten og en enhet til middagen, og at alkisene kan spandere sitt eget fyll etterpå.

Anonymkode: 9307f...92e

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan ikke ha det hjemme med catering da eller lage tapas eller koldtbord selv? Handle inn litt brus og alkohol. Det dere ikke åpner av alkohol får dere leverr inn igjen på polet. Evt kan dere lage noe gryterett salat og foccacia, eller langtidsstekt svinenakke med fløtegratinerte poteter,rotgrønnsaker og enkel saus

Pyntet kvelden før og betalt noen personer noen timer  for å ordne med maten den dagen å rydde opp. 

Anonymkode: a83a2...c11

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...