AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:40 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:40 Min mann har begynt å skrive og si at han får telt om det er et eller annet han blir kåt av. Hvorfor og hvor kommer dette fra? Det er noe han har begynt å si, og på melding kan han skrive "⛺". Er dette en form for dad jokes? Anonymkode: 29faa...0c6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:42 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:42 "Teltstang" kan være metafor for en del av den mannlige anatomi, hint hint. Anonymkode: b9d3a...91b 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:47 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:47 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Teltstang" kan være metafor for en del av den mannlige anatomi, hint hint. Anonymkode: b9d3a...91b Skjønte ikke den? Anonymkode: 29faa...0c6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:49 #4 Skrevet tirsdag kl. 21:49 Satt opp teltet... OK....så skal vi forklare : buksa hans er teltduken og hans erigerte penis er teltstang. Skjønner du det NÅ? Anonymkode: a5d86...2d5 5 4
Flintis Skrevet tirsdag kl. 21:50 #5 Skrevet tirsdag kl. 21:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Satt opp teltet... OK....så skal vi forklare : buksa hans er teltduken og hans erigerte penis er teltstang. Skjønner du det NÅ? Anonymkode: a5d86...2d5 Eller eventuelt dyna. 2
Krist1an Skrevet tirsdag kl. 22:01 #6 Skrevet tirsdag kl. 22:01 ``tenting`` When the erect penis causes containing fabrics such as underwear or bedsheets to be raised in a tent-like shape. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=tenting
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:04 #7 Skrevet tirsdag kl. 22:04 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Satt opp teltet... OK....så skal vi forklare : buksa hans er teltduken og hans erigerte penis er teltstang. Skjønner du det NÅ? Anonymkode: a5d86...2d5 Åja sånn ja ja det har jeg skjønt. Men synes det er så turn off at han sier det Anonymkode: 29faa...0c6 3 1
Cam03 Skrevet tirsdag kl. 22:08 #8 Skrevet tirsdag kl. 22:08 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åja sånn ja ja det har jeg skjønt. Men synes det er så turn off at han sier det Anonymkode: 29faa...0c6 Har du sagt det til ham? 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:10 #9 Skrevet tirsdag kl. 22:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åja sånn ja ja det har jeg skjønt. Men synes det er så turn off at han sier det Anonymkode: 29faa...0c6 Men dét vet jo ikke han hvis du ikke sier noe. Du får si ifra og håpe på noe mer sexy 😅 Anonymkode: a5d86...2d5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:30 #10 Skrevet onsdag kl. 05:30 Det finnes vel et utall uttrykk for å beskrive ereksjon - denne er vel verken bedre eller dårligere enn mange andre. Men å si det virker nesten teitere enn å bruke emojien. Liker du det ikke, så sier du det. Liker du heller at han sier ståkuk, så er det det han skal gjøre. Hvis han er smart... Anonymkode: 9abb4...2c9 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:36 #11 Skrevet onsdag kl. 05:36 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Åja sånn ja ja det har jeg skjønt. Men synes det er så turn off at han sier det Anonymkode: 29faa...0c6 Og etter dere pratet om det, så fortsatte han å bruke uttrykket? Da får han vel dra på telttur alene da. Anonymkode: cc0df...dd3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:52 #12 Skrevet onsdag kl. 05:52 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Åja sånn ja ja det har jeg skjønt. Men synes det er så turn off at han sier det Anonymkode: 29faa...0c6 Hvordan liker du at han sier det? Mer direkte? Anonymkode: 0deea...8f2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:34 #13 Skrevet lørdag kl. 14:34 Spesielt i en joggebukse kan det se ut som et telt når menn får ståpikk. Eller om de ligger på rygg med bare et laken over. Derav telt. Eller teltstang. Er jo litt deilig å leke litt med den gjennom joggebuksa, synes jeg. Anonymkode: a54a9...8a0
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:02 #14 Skrevet lørdag kl. 15:02 AnonymBruker skrev (På 1.10.2025 den 7.36): Og etter dere pratet om det, så fortsatte han å bruke uttrykket? Da får han vel dra på telttur alene da. Anonymkode: cc0df...dd3 Dette kalles "å telte" Anonymkode: 20a20...1d2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:32 #15 Skrevet lørdag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 23.40): Min mann har begynt å skrive og si at han får telt om det er et eller annet han blir kåt av. Hvorfor og hvor kommer dette fra? Det er noe han har begynt å si, og på melding kan han skrive "⛺". Er dette en form for dad jokes? Anonymkode: 29faa...0c6 Og dette var nok til å lage en tråd om? Herregud 🤣 Anonymkode: 08cb2...c4b
AnonymBruker Skrevet i går, 00:32 #16 Skrevet i går, 00:32 Stakkars, søk hjelp. Anonymkode: 80c0c...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå