Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går på universitet og skal skrive semesteroppgave om amerikans kultur. Da skal jeg skrive om grunner til at abort er så kontroversielt i Amerika. Er det en grunn til at den debatten er så mye sterkere der enn f.eks her i Norge?

Mange har kanskje fått med seg Sør-Dakotas innføring av totalforbud mot abort, uansett om det er incest eller voldtekt. Hva er grunner til at Amerika innfører slike forbud?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva grunnen er? Det var et utrolig komplekst spørsmål! Det er alt jeg kan si...

Kanskje noen historikere og filosofer vil svare deg her?

Skrevet

Tja, si det. USA er jo et utrolig konservativt land på mange måter.

Skrevet

Jeg får helt angst av den lovgivningen...

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Tja, si det. USA er jo et utrolig konservativt land på mange måter.

:Nikke: Og religiøst.

Skrevet

Det kan i alle fall være fornuftig å gå tilbake til den høyesterettsdommen som legger rettspraksis for praktisering av fri abort i USA - "Roe vs. Wade", innbiller meg at den er fra 1973 eller deromkring.

Men ellers er det nok verd å se på religiøse strømninger i landet, ja. Du har en stor "pro-life"-bevegelse - det burde være mulig å google det uttrykket, for eksempel, for å finne en del informasjon. Lykke til!

Gjest Gjesten
Skrevet

I USA er menigheten "din" noko av det første du oppsøker når du flyttar til ein ny stad. Mange som kom dit var religiøse flyktningar frå Europa, hugenottar, kalvinistar, baptistar, metodiastar, mormonerar osv. Religionen står derfor særs sterkt i samfunnet. Og sidan menigheten ofte utgjer ramma rundt det sosiale nettverket ditt som nyinnflytta vil dette også gjerne verte ein del av ditt sjølvbilete. Du må også ha i mente at ein flyttar generelt sett meir der enn her. Og at religionen har vist kva sosial tilknytning du har; Angelikanerane var/ er meir overklasse enn katolikkane som jo var fattige arbeidarar frå Italia og Irland. Det er utruleg mange faktorar som spelar inn, men tar du ein kikk på det eg nevner her kan du kanskje få ein grei innfallsvinkel på oppgåva. Og sjølvsagt er det eg har skrive her STERKT forenkla!!

Gjest Gjest
Skrevet
I USA er menigheten "din" noko av det første du oppsøker når du flyttar til ein ny stad. Mange som kom dit var religiøse flyktningar frå Europa, hugenottar, kalvinistar, baptistar, metodiastar, mormonerar osv. Religionen står derfor særs sterkt i samfunnet. Og sidan menigheten ofte utgjer ramma rundt det sosiale nettverket ditt som nyinnflytta vil dette også gjerne verte ein del av ditt sjølvbilete. Du må også ha i mente at ein flyttar generelt sett meir der enn her. Og at religionen har vist kva sosial tilknytning du har; Angelikanerane var/ er meir overklasse enn katolikkane som jo var fattige arbeidarar frå Italia og Irland. Det er utruleg mange faktorar som spelar inn, men tar du ein kikk på det eg nevner her kan du kanskje få ein grei innfallsvinkel på oppgåva. Og sjølvsagt er det eg har skrive her STERKT forenkla!!

Tusen takk :)

Hvor har du kilder til dette? Har søkt litt på internett, men synes det var vanskelig å finne.

Gjest Gjesten
Skrevet

Har ikkje kjelder nei, fekk dette på ei forelesning om USA då eg tok engelsk på høgskulen i 1999... Men det finst vel ein del om det om du les om USAs historie vil eg tru. Det er jo til dels religiøse og politiske/ økonomiske flyktningar som bygde USA. Eg trur også det var religiøse flyktningar som reiste over på Mayflower til dømes. Men på biblioteket kan du truleg få hjelp til å finne litt meir om amerikansk historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...