TheLegendBellaGoth Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Er dette lov? Jeg hører at pels ikke er lov i Norge å lage lengre så jeg lurer på om de vil rynke på nesen på flyplassen om jeg har det i håndbagasjen eller på meg hjem til Norge igjen? Jeg skal på tur til Baltikum i Desember og det kan bli veldig kaldt der og derfor vurderer jeg å ta med en av mine pelskåper. Det er chinchilla pels om det har noe å si
TheLegendBellaGoth Skrevet 7 timer siden Forfatter #3 Skrevet 7 timer siden Jodaneida skrev (1 minutt siden): Det er ikke ulovlig å eie … Det vet jeg, men jeg lurer på om det er restriksjoner på Oslo Lufthavn når én skal inn i landet igjen med den? Sånn som det ikke er lov å ta inn visse typer matvarer her til lands feks
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Nei. Pels er et helt lovlig produkt i Norge. Det som ikke er liv er pelsdyroppdrett. Anonymkode: e3844...0e5 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Man kan fremdeles lage pelsprodukter, det må bare ikke komme fra dyr avlet kun for pels. Det er ikke noe forskjell på om du kommer med en pelskåpe eller ullgenser sådan. Anonymkode: 9653f...fea 2
jukkapalme Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden (endret) . Endret 7 timer siden av jukkapalme Feil tråd
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden): Det vet jeg, men jeg lurer på om det er restriksjoner på Oslo Lufthavn når én skal inn i landet igjen med den? Sånn som det ikke er lov å ta inn visse typer matvarer her til lands feks Pels er ikke en matvare. Anonymkode: 9653f...fea 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Vanlig pels blir ikke beslaglagt i tollen. Enkelte type dyreskinn av utrydningstruede dyrearter kan være ulovlige å ta med seg inn og ut av enkelte land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå