AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:37 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:37 Jeg er så lei av å være så j*** ensom. Prøvde å lage meg en familie jeg slltid har drømt lm. Det endre med en sønn på deltid. Ingen annen familie. Har prøvd å få venner, mfn det er så vanskelig. Har ett par stykker, men de er opptatt med ungene og familien sin. Jeg var i et kontrollerendd forhold sist, og tenker jeg bør vente litt med forhold, selv om jeg har så lyst på kjæreste.. Datet dn ganske lenge. Vi kjøpte snorkelutstyr, og jeg likte snorkling så godt. Men det har dabbet av med han. Han har mange ting han sliter med.. Har ingen å snorkle med, eller gjøre noe med. Folk på 40 år er sikkert ferdic med snorkling. Da er det familie som gjelder.. Turgrupper finnes jo. Var i en, men det var så utrolig mye prating og filosofering og spørsmål om masse private ting. Jeg vil gå på tur og nyte naturen. Trengte bard å få ut min frustrasjon slm singel og frustrert ensom person på 42.. Anonymkode: 1d78d...145 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:57 #2 Skrevet onsdag kl. 04:57 Turgrupper som du var inne på (da går man jo tur for å prate og være sosial, vil du gå for å bare nyte naturen så kan du gå alene), frivillig arbeid, hobby- og fritidsaktiviteter... det er mange arenaer hvor du kan få nytt nettverk og nye venner. Anonymkode: e397d...63d 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:04 #3 Skrevet onsdag kl. 05:04 Det finnes også Facebook grupper som «hey girl» hvor du kan bli kjent med venner i alle aldre Anonymkode: f34cb...136
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:20 #4 Skrevet onsdag kl. 05:20 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Folk på 40 år er sikkert ferdic med snorkling. Da er det familie som gjelder. Nei, det er vi ikke! Er selv vippet litt over 40, med barn på 21 og 13. Da blir det ikke "familie" 24/7, masse fritid! Har ikke snorklet mye, men vi er en liten gjeng som prøver ut både et og annet, fra padleliv til frisbeegolf. Aktiviteter som er samlende er hovedpoenget, så vi møtes, prates og har det koselig. Det finnes! Anonymkode: a52c5...f03 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:26 #5 Skrevet onsdag kl. 05:26 Jeg tenker at hvis du ønsker å bygge nettverk så burde du vært åpen for å prate med dem som du gikk tur med. Man må gjøre et initiativ selv, å gå stille og nyte naturen i en turgruppe hjelper deg ikke akkurat. Det er sånne steder man finner vennskap. Så du må prøve, gi det litt tid og tenk positivt. Anonymkode: 39cc1...959 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:27 #6 Skrevet onsdag kl. 06:27 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er så lei av å være så j*** ensom. Prøvde å lage meg en familie jeg slltid har drømt lm. Det endre med en sønn på deltid. Ingen annen familie. Har prøvd å få venner, mfn det er så vanskelig. Har ett par stykker, men de er opptatt med ungene og familien sin. Jeg var i et kontrollerendd forhold sist, og tenker jeg bør vente litt med forhold, selv om jeg har så lyst på kjæreste.. Datet dn ganske lenge. Vi kjøpte snorkelutstyr, og jeg likte snorkling så godt. Men det har dabbet av med han. Han har mange ting han sliter med.. Har ingen å snorkle med, eller gjøre noe med. Folk på 40 år er sikkert ferdic med snorkling. Da er det familie som gjelder.. Turgrupper finnes jo. Var i en, men det var så utrolig mye prating og filosofering og spørsmål om masse private ting. Jeg vil gå på tur og nyte naturen. Trengte bard å få ut min frustrasjon slm singel og frustrert ensom person på 42.. Anonymkode: 1d78d...145 Hold ut, ikke gå tilbake til eksen eller forhast deg inn i nytt forhold! Jeg er selv ensom, og bare noen år yngre enn deg. For meg handler det mye om at jeg har blitt sviktet så mye at jeg ikke lengre stoler på andre, og jeg tør ikke slippe noen inn. Jeg har ikke kommet meg ut av ensomheten, men har mye tanker rundt det. Snorkling, det er en fin hobby du også kan gjøre alene, og komme i kontakt med andre. Jeg snorkler ikke, men jeg padler. Jeg har funnet noen fine og litt populære padlesteder, og drar dit. Jeg opplever ofte at andre padlere slår av en liten prat når jeg rigger opp/ned utstyr. Hvis du er i ett friluftsområde hvor det er en del andre snoklere, så er det stor sjanse for å kunne komme i prat med noen. Sjekk facebook etter grupper hvor noen diskuterer snorkling, det trenger ikke være rene snorklegrupper, men turgrupper, grupper om vannsport. Si at du er ny på snorkling, og ønsker tips om hvor det er fint snorkle, og om det kanskje er noen som har lyst å vise deg områdene. Sjekk ut andre aktiviteter, som er greie gjøre alene, men også i grupper. F.eks frisbeegolf, løping, ski, orientering, eller stolpejakt. Finn grupper som holder treninger eller fellesøkter. Og ikke minst, ikke gi opp selv om første eller andre tur/økt ikke er helt suksess! Jeg tror du, som meg, vil bli veldig overrasket over hvor mange andre på vår alder som er med på slikt! Svært mange av de gruppene jeg finner, har hovedvekt på folk mellom 35 og 50 år. For mange så er det familie som gjelder, men det er utrolig mange som er som deg som har barn på deltid, og dermed tilsvarende mye fritid. Det er mange som har så store barn at de endelig har tid til seg selv igjen, og mange som er barnløs. Anonymkode: 0e3f8...460 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:35 #7 Skrevet onsdag kl. 06:35 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er så lei av å være så j*** ensom. Prøvde å lage meg en familie jeg slltid har drømt lm. Det endre med en sønn på deltid. Ingen annen familie. Har prøvd å få venner, mfn det er så vanskelig. Har ett par stykker, men de er opptatt med ungene og familien sin. Jeg var i et kontrollerendd forhold sist, og tenker jeg bør vente litt med forhold, selv om jeg har så lyst på kjæreste.. Datet dn ganske lenge. Vi kjøpte snorkelutstyr, og jeg likte snorkling så godt. Men det har dabbet av med han. Han har mange ting han sliter med.. Har ingen å snorkle med, eller gjøre noe med. Folk på 40 år er sikkert ferdic med snorkling. Da er det familie som gjelder.. Turgrupper finnes jo. Var i en, men det var så utrolig mye prating og filosofering og spørsmål om masse private ting. Jeg vil gå på tur og nyte naturen. Trengte bard å få ut min frustrasjon slm singel og frustrert ensom person på 42.. Anonymkode: 1d78d...145 Du kan få låne mine, de står ubrukt. Jeg kan ikke finne på noe med de da katastrofen er ute hver gang jeg prøver å gjøre noe jeg synes er kjekt. Anonymkode: fbb1c...4bb
Majer Skrevet onsdag kl. 06:38 #8 Skrevet onsdag kl. 06:38 Jeg er ikke akkurat en person som blir godt likt her inne, men selv jeg har fått venner gjennom kafeer, biblioteker osv. Noen ganger blir jeg kjent med andre kunder og andre ganger ansatte. Jeg tror innstillingen har mye å si. Istedenfor å prate fordi man har et mål er det bedre å slå av en prat fordi man synes mennesker er spennende. Så vil tiden vise hvor det leder
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:39 #9 Skrevet onsdag kl. 06:39 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er så lei av å være så j*** ensom. ….. Turgrupper finnes jo. Var i en, men det var så utrolig mye prating og filosofering og spørsmål om masse private ting. Jeg vil gå på tur og nyte naturen. Trengte bard å få ut min frustrasjon slm singel og frustrert ensom person på 42.. Anonymkode: 1d78d...145 Her er problemet ditt - hvordan skal du bli kjent med folk og danne nettverk om du ikke er interessert i andre mennesker? Å kunne prate med folk og snakke om stort og smått mens en går tur er en ypperlig måte å bli kjent på. Du høres ut som om du egentlig ikke har lyst til å kjenne folk, bare noen å gjøre aktiviteter med - som helst bare skal være en upersonlig kropp som er tilstede? Anonymkode: a7695...69a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:18 #10 Skrevet onsdag kl. 07:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at hvis du ønsker å bygge nettverk så burde du vært åpen for å prate med dem som du gikk tur med. Man må gjøre et initiativ selv, å gå stille og nyte naturen i en turgruppe hjelper deg ikke akkurat. Det er sånne steder man finner vennskap. Så du må prøve, gi det litt tid og tenk positivt. Anonymkode: 39cc1...959 Jeg pratet jo masse. Men det var så mye prating og graving og personlige ting. Så det bld litt vel mye for min del. Anonymkode: 1d78d...145
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:19 #11 Skrevet onsdag kl. 07:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er vi ikke! Er selv vippet litt over 40, med barn på 21 og 13. Da blir det ikke "familie" 24/7, masse fritid! Har ikke snorklet mye, men vi er en liten gjeng som prøver ut både et og annet, fra padleliv til frisbeegolf. Aktiviteter som er samlende er hovedpoenget, så vi møtes, prates og har det koselig. Det finnes! Anonymkode: a52c5...f03 Hvor har du truffet denne gjenden? Det hørtes jo helt fantastisk ut😊 Anonymkode: 1d78d...145
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:46 #12 Skrevet onsdag kl. 07:46 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg pratet jo masse. Men det var så mye prating og graving og personlige ting. Så det bld litt vel mye for min del. Anonymkode: 1d78d...145 Var det sånn at dette skjedde èn gang også har du ikke gått mer? Kan du ikke skifte tema? Eller prate med noen av de andre i turgruppa? Anonymkode: e397d...63d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:40 #13 Skrevet onsdag kl. 09:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det sånn at dette skjedde èn gang også har du ikke gått mer? Kan du ikke skifte tema? Eller prate med noen av de andre i turgruppa? Anonymkode: e397d...63d Jeg skal bli med der flere ganger. Det har bare ikke passet pga jobb. Anonymkode: 1d78d...145
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:05 #14 Skrevet onsdag kl. 15:05 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg pratet jo masse. Men det var så mye prating og graving og personlige ting. Så det bld litt vel mye for min del. Anonymkode: 1d78d...145 Hvordan har du tenkt å få venner uten å snakke om personlige ting? De har jo åpenbart prøvd å få kontakt med deg og bli kjent med deg. Hvilke signal tror du du sender ut, om du trekker deg unna samtalen eller svarer unnvikende? Viste du interesse for de du gikk tur med? Stilte spørsmål tilbake? Kunne de skjønne at du var åpen for vennskap og nettverk…? Anonymkode: a7695...69a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:21 #15 Skrevet onsdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan har du tenkt å få venner uten å snakke om personlige ting? De har jo åpenbart prøvd å få kontakt med deg og bli kjent med deg. Hvilke signal tror du du sender ut, om du trekker deg unna samtalen eller svarer unnvikende? Viste du interesse for de du gikk tur med? Stilte spørsmål tilbake? Kunne de skjønne at du var åpen for vennskap og nettverk…? Anonymkode: a7695...69a Herregud slapp av. Du vet jo ingenting om hvordan det foregikk. Det var EN person som gravde noe veldig, og jeg merka de andre og syntes det var litt ubehagelig. Anonymkode: 1d78d...145
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:26 #16 Skrevet onsdag kl. 21:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud slapp av. Du vet jo ingenting om hvordan det foregikk. Det var EN person som gravde noe veldig, og jeg merka de andre og syntes det var litt ubehagelig. Anonymkode: 1d78d...145 Her får du svar utfra hva du selv har fortalt i tråden. Desto merkeligere å være så negativt innstilt til den opplevelsen og turgruppa om det var bare en person du ikke likte. Anonymkode: a7695...69a
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #17 Skrevet i går, 10:20 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Her får du svar utfra hva du selv har fortalt i tråden. Desto merkeligere å være så negativt innstilt til den opplevelsen og turgruppa om det var bare en person du ikke likte. Anonymkode: a7695...69a Dette handlet jo ikke bare om en turgruppe som du har hengt deg opp i. Anonymkode: 1d78d...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå