AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Hei dere Det sitter litt langt inne å rådføre meg hos andre, men da jeg ikke har så lyst å dele denne biten med mine nære skriver jeg anonymt her. Samboeren min som jeg har vært ilag med i snart 2 år er vekk fra meg i nesten ett halvt år ca. Vi har lang distanse uten mulighet for å treffes. Den distansen er akkurat startet, men jeg finner den utfordrende. Har tillitsproblemer, han er mye på fylla, rundt andre damer/venninner 24/7 og nå maser han fælt om nakenbilder. Jeg er ikke ei som bare sender fritt bilde av brystene mine eller underlivet! På en måte føler jeg han blir skuffet. Jeg vil jo «please» han, men det er vanskelig da jeg ikke føler meg vel med bilder. Vet at kompisene han er sammen med får bilder av sine kjærester som de garantert viser til min. Han føler seg vel ikke så veldig stolt når han ikke får noe av meg. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan man vedlkkeholde ett distanseforhold Anonymkode: 26373...f2a
G1987 Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Jeg har mottatt mye slibrige bilder fra flere, men det er aldri noe som kunne fallt meg inn å vise til andre! Hvordan kommer du frem til at di garantert deler bilder seg imellom? Er det polaroid-bilder du operere med, eller har du snapchat? 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Vanligvis ville det vært hårreisende å ikke dele noe når man er borte fra hverandre så lenge, men han oppfører seg jo som en tosk. Det du bør vurdere her er hele forholdet, ikke bare disse bildene. Anonymkode: a9e57...bc6 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Er da snapchat det går i. Anonymkode: 26373...f2a
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Jeg sender ikke nakenbilder til noen under noen omstendigheter uansett. Det lagres bilder i skyer, de vises her og der. De ‘glemmes’ og gudane vet hvem som faktisk ser de. Forhold tas slutt, såkalte hevnbilder og videoer spres. Jeg tar ikke den risikoen. Det er ikke mitt ansvar å gjøre en partner stolt og kunne gi han materiale for å vise til kompisene sine! Har han problemer med det, så er det nettopp deg: HANS problem. Anonymkode: 2cd72...73b 1 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Du velger da om han ser på bilder av deg når han koser seg, eller om han må se på andre damer. Det er jo bare å sende bilder av private deler av kroppen uten at ansiktet ditt kommer med på bilde! Hilsen kvinne 52 Anonymkode: 494ac...9b7 2
Krist1an Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vet at kompisene han er sammen med får bilder av sine kjærester som de garantert viser til min. Så da bunner det vel ut i om du er ok med at kompisene han er sammen med får se deg naken. Om du ikke bryr deg om bilder kan komme på avveie så er det jo bare å sende, om du ikke vil at andre skal se deg naken så gjør du det ikke. Og selv om det er bilde som ikke viser ansikt så vet de jo hvordan du ser ut/hvem du er. En kan aldri si med sikkerhet om bilder blir delt eller ikke, jeg vet at det er de som deler og de som ikke deler. Tar du sjansen? 1
jabx Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tillitsproblemer, han er mye på fylla, rundt andre damer/venninner 24/7 og nå maser han fælt om nakenbilder. Høres ut som et forhold som uansett ikke vil vare? Vil du risikere dette for et forhold som kanskje er dødfødt? Har han vært utro?
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Han er en dust som ikke respekterer deg. Hvorfor er du sammen med en slik? Han er umoden som en 12 åring. Han får garantert bilder av andre. Vær sterk og dump denne egoistiske idioten! Du får det mye bedre med deg selv uten å være sammen med en umoden fjortis. Anonymkode: e1b7a...add 1 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Bare å ta bilder uten at hodet er med det vel? Spres de, vet ingen hvem de er. Og ingen bryr seg uansett. Kropp er naturlig, alle har en. Anonymkode: 0048a...a3f 1
Cam03 Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei dere Det sitter litt langt inne å rådføre meg hos andre, men da jeg ikke har så lyst å dele denne biten med mine nære skriver jeg anonymt her. Samboeren min som jeg har vært ilag med i snart 2 år er vekk fra meg i nesten ett halvt år ca. Vi har lang distanse uten mulighet for å treffes. Den distansen er akkurat startet, men jeg finner den utfordrende. Har tillitsproblemer, han er mye på fylla, rundt andre damer/venninner 24/7 og nå maser han fælt om nakenbilder. Jeg er ikke ei som bare sender fritt bilde av brystene mine eller underlivet! På en måte føler jeg han blir skuffet. Jeg vil jo «please» han, men det er vanskelig da jeg ikke føler meg vel med bilder. Vet at kompisene han er sammen med får bilder av sine kjærester som de garantert viser til min. Han føler seg vel ikke så veldig stolt når han ikke får noe av meg. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan man vedlkkeholde ett distanseforhold Anonymkode: 26373...f2a Du skriver at du har tillitsproblemer.. Har han gjort noe tidligere som har ført til dette? Eller er det en annen grunn? Det er veldig usexy at han maser om nakenbilder. En ting er å ønske seg det og spørre om det, men får han nei eller nølende svar fra deg så bør han slutte å mase. Vil du ikke dele bilder av deg selv så gjør du ikke det. Og hvis de deler bildene innad i guttegjengen, så er det fornuftig å ikke sende ham slike bilder. I fht til å vedlikeholde ett distanseforhold.. Det er mye dere kan gjøre, men du må passe på at det ikke går over grensene dine. Noen sexter og/ eller har telefonsex (må ikke være med bilder). Andre har sexleketøy som f.eks Lovense Lush der partneren kan styre leketøyet samtidig som de skriver eller prater med hverandre. Du/ dere må finne ut av hva som passer for dere.
Rødvinsfilosofen Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet at kompisene han er sammen med får bilder av sine kjærester som de garantert viser til min. Han føler seg vel ikke så veldig stolt når han ikke får noe av meg. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 26373...f2a 🏃♀️➡️ Endret 7 timer siden av Rødvinsfilosofen ➡️ levert av KG 🤭 Lar seg ikke fjerne 1 1
Påkrevd Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden G1987 skrev (3 timer siden): Jeg har mottatt mye slibrige bilder fra flere, men det er aldri noe som kunne fallt meg inn å vise til andre! Hvordan kommer du frem til at di garantert deler bilder seg imellom? Er det polaroid-bilder du operere med, eller har du snapchat? Enig. Har hatt flere partnere der bilder fram og tilbake har vært vanlig, men har da aldri, aldri tenkt tanken på å vise disse til kompiser!?!🥴 TS må jo gjøre det hun føler for. Er hun ikke komfortabel med tanken på å sende bilder, føler hun seg neppe bedre etter å ha gjort det. Nå kjenner jeg ikke kjæresten til TS men i min (og de rundt meg) sin verden, er intime bilder forbeholdt avsender og mottaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå