AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg har prøvd å være med menn, men det går ikke. Det føles mer riktig å være i lag med ei dame. Problemet er at jeg ikke klarer å akseptere det. Jeg prøver stadig å være med menn, men det går bare ikke. Hvordan kan jeg akseptere at jeg faktisk er lesbisk? Anonymkode: bed50...0cf
BerntHulken Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Fordi det er så normalt og akseptert av 99,9 % av befolkningen og ingen andre enn deg selv har et problem med dette. Hvorfor skulle du ikke klare å akseptere dette? 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Hva er årsaken til at du ikke klarer å akseptere det selv? Hva er du redd for og frykter? Anonymkode: 71658...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Hvis legning hadde vært et valg hadde vi alle vært lesbiske. Det er den eneste fornuftige legningen man kan ha som kvinne. Det er bare å legge beina på bordet og innse at du har vunnet skjebnelotteriet! Anonymkode: a42eb...978 4 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er årsaken til at du ikke klarer å akseptere det selv? Hva er du redd for og frykter? Anonymkode: 71658...9c8 Jeg vet ikke. Jeg skulle bare ønske at jeg fikk det «normale» livet med mann og barn. Selvom jeg ikke liker ordet normal. Men samtidig er jeg ikke redd for så mye. Det er kanskje mer at jeg sammenligner meg med «normalen». Ts Anonymkode: bed50...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis legning hadde vært et valg hadde vi alle vært lesbiske. Det er den eneste fornuftige legningen man kan ha som kvinne. Det er bare å legge beina på bordet og innse at du har vunnet skjebnelotteriet! Anonymkode: a42eb...978 Vi hadde vel sakte men sikkert dødd ut om så hadde vært tilfelle Anonymkode: 96db6...4e9 1
BerntHulken Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi hadde vel sakte men sikkert dødd ut om så hadde vært tilfelle Anonymkode: 96db6...4e9 Kvinner har sjeldent problemer med å anskaffe seg sæd. 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har prøvd å være med menn, men det går ikke. Det føles mer riktig å være i lag med ei dame. Problemet er at jeg ikke klarer å akseptere det. Jeg prøver stadig å være med menn, men det går bare ikke. Hvordan kan jeg akseptere at jeg faktisk er lesbisk? Anonymkode: bed50...0cf Om det ikke er for personlig spørsmål. Hvordan føles det egentlig med en penis inni deg? Er det bare aversjon? Ingen glede? Anonymkode: 3ca91...130
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Men det er jo normalt å være lesbisk også. Jeg kjenner mange skeive par som har fått barn. Både homofile og lesbiske par. Det går helt fint og ingen av barna har problemer med det, heller ingen av vennene til barna. Jeg håper du kan finne mot og ro eller det som trengs til å akseptere og elske deg selv som du er❤️ Alle fortjener å ha det bra og leve sitt beste liv❤️ Anonymkode: 45130...5fa 4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om det ikke er for personlig spørsmål. Hvordan føles det egentlig med en penis inni deg? Er det bare aversjon? Ingen glede? Anonymkode: 3ca91...130 Ingen glede. Jeg grøsser bare av tanken. Det seksuelle har aldri funket med det motsatte kjønn. Ts Anonymkode: bed50...0cf
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi hadde vel sakte men sikkert dødd ut om så hadde vært tilfelle Anonymkode: 96db6...4e9 Man trenger sæd for å lage barn, men man trenger strengt tatt ikke en mann. Anonymkode: 6892d...a02
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd å være med menn, men det går ikke. Det føles mer riktig å være i lag med ei dame. Problemet er at jeg ikke klarer å akseptere det. Jeg prøver stadig å være med menn, men det går bare ikke. Hvordan kan jeg akseptere at jeg faktisk er lesbisk? Anonymkode: bed50...0cf Skjønner deg godt. Jeg er bi og kan heldigvis velge og har gått for menn. Er særlig noe med miljøet man lett havner inn i, som gjør at jeg har en aversjon mot å være kjæreste med en kvinne. Det er som å være del av en bygd, selv i den største byen i Norge, med all den sladderen og dramaet det medfører. Alle har vært bortpå alle. Alle kjenner alle. Man kommer ikke vekk. Er også meget vanskelig å finne en skeiv dame som er like intellektuell eller har de samme interessene som meg selv, mens det ikke er problem å finne en mann som har det. Og listen fortsetter… Anonymkode: fce13...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #13 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har prøvd å være med menn, men det går ikke. Det føles mer riktig å være i lag med ei dame. Problemet er at jeg ikke klarer å akseptere det. Jeg prøver stadig å være med menn, men det går bare ikke. Hvordan kan jeg akseptere at jeg faktisk er lesbisk? Anonymkode: bed50...0cf Finn en dame, utforsk lg la det gå av seg selv. Ikke se ned på deg. Du liker de du liker. Lever en gang,nyt det og kos deg. Ikke tving deg til å like noe du ikke liker! Anonymkode: 78ea8...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå