Gå til innhold

Dårlig selvtillit som liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er liten. Ikke kortvokst, men liten. 161 høy og 50 kilo. Ingen former, omtrent guttekropp. Har hørt at jeg har pent ansikt og fint hår, men det hjelper nada når jeg ser ut som en tolvåring, og jeg er helt uten selvtillit på datingmarkedet. Jeg er 21 år og burde ikke hatt det sånn. Noen i samme situasjon som "har fått det til"?

Anonymkode: 1123a...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er liten. Ikke kortvokst, men liten. 161 høy og 50 kilo. Ingen former, omtrent guttekropp. Har hørt at jeg har pent ansikt og fint hår, men det hjelper nada når jeg ser ut som en tolvåring, og jeg er helt uten selvtillit på datingmarkedet. Jeg er 21 år og burde ikke hatt det sånn. Noen i samme situasjon som "har fått det til"?

Det går over. Jeg har hatt «guttekropp» helt til kanskje midten av 30 årene. Etter to fødsler og alder, så har jeg fått former. Bortsett fra pupper da🤪 Ikke at det er noen trøst for en 21 åring, jeg skjønner det, men du er bra nok som du er. Skulle ønske jeg skjønte det selv. Null selvtillit hele livet og har konstant vært misfornøyd med kropp og ansikt. Skulle gjort mye for å få tilbake min 20 årige kropp. 

Anonymkode: 1c638...b86

Skrevet

Jeg er 153 høy. Folk som har tatt veksthormoner for ikke å bli så lav som meg. Så det kunne vært verre. 

Prøv styrketrening for å få former på de rette stedene 😊

Anonymkode: 71b9e...866

Skrevet

Å tenke at man ser ut som en tolvåring er svært destruktivt, og du ender raskt opp med å samtidig demonisere menn som synes du er attraktiv på den måten.

Du vil få mye ut av å starte å trene styrke med spesielt fokus på bein og glutes for å fremheve kvinnelige former mer.

ingenting galt med deg. du må bare være litt frempå. 

Skrevet

Og jeg har hatt det omvendt- alltid følt meg for høy, er 180. (er jo langt over gjennomsnittet høyde for kvinner). Føler det er lettere være liten og tynn som kvinne enn høy. Og menn har det vel verre som små og tynne og bedre som høye.

Anonymkode: b193a...dd1

Skrevet

Selv om du er 21 år kan du fortsatt vokse noe. Gutter er visstnok ikke ferdig utvokst før de er rundt 24-25. Vær tålmodig så vil kroppen din forhåpentligvis vokse seg til.

Høyden din kan derimot bli et problem. At du bare er 161, og mest sannsynlig ikke vil bli høyere, er nok det som vil hindre deg mest med å få dame. Men det er bare å brette opp ermene og gjøre det beste ut av de kortene du har fått utdelt. Ikke bli en incel.

Anonymkode: d35b6...05e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selv om du er 21 år kan du fortsatt vokse noe. Gutter er visstnok ikke ferdig utvokst før de er rundt 24-25. Vær tålmodig så vil kroppen din forhåpentligvis vokse seg til.

Høyden din kan derimot bli et problem. At du bare er 161, og mest sannsynlig ikke vil bli høyere, er nok det som vil hindre deg mest med å få dame. Men det er bare å brette opp ermene og gjøre det beste ut av de kortene du har fått utdelt. Ikke bli en incel.

Anonymkode: d35b6...05e

TS er ei jente…. 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 18.01):

Samboeren min er 158 og ser på ingen måte ut som hverken en gutt eller en 12 åring🤷🏼‍♂️.

Du er det jeg vil kalle «petit», noe svært mange menn liker og synte bare er sexy.

Problemet ditt er ikke størrelsen, det er din manglende selvtillit og selvfølelse. Den dagen du selv føler deg sexy og fin, så utstråler du noe helt annet en du antageligvis gjør i dag.

Anonymkode: 5d4d9...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...