AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg er en. Leietager en. Begge er lite hjemme og knapt bunnen av dunkene er dekket når søppel skal hentes. Noen ganger bare en pose i det store spannet. Av og til ingen. Før når vi var en familie på seks så hadde vi 100 l mindre og søppelspannet var sprengt. Vi to som nå knapt kaster søppel er tvungen til store spann og selvfølgelig økt kommunal avgift. Anonymkode: a3a23...7e1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Hvilken kommune er dette? Vi er også bare to stk + en leietaker, og trenger absolutt ikke større dunk. Så håper ikke vi også blir pålagt slikt tull. Det fremmer ikke akkurat at man skal redusere søppelmengden akkurat. Anonymkode: 859be...526
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Skulle ønske det var en regel her. Naboen og vedkommendes leietaker bruker mitt spann når naboens spann er fullt. Sannsynligvis fordi naboen ikke gidder å betale ekstra for ukentlig tømming. Dermed må jeg ha hengelås på mitt spann, noe som gjør det litt mer tungvint for meg fordi jeg må huske å låse opp på tømmedag og må låse opp hver gang jeg skal kaste noe. Anonymkode: 58039...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå