Gå til innhold

Angrepille og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex for ca 2 uker siden. I følge kalender skulle jeg ha eggløsning ca  da(men det vet jeg jo ikke) Tok angrepille under 12 timer etterpå. Har hatt vondt I ryggen,murring i underlivet osv siden da. Har vært ekstra nå de siste dagene. Skal i utgangspunktet ha mensen om noen dager. Er 44 år så jeg er jo egentlig ikke så veldig fruktbar nå. Det meste av sæden kom på lakenet. Tenker at man har max uflaks om jeg skulle være gravid nå? Vi hadde bare sex en gang. Kan murring i underlivet og vondt rygg(ømme pepper osv) være tegn på at mensen er på vei? Er vell tidlig å evt kjenne på en graviditet allerede nå? Er veldig nervøs... men vil ikke ta test siden jeg skal ha mensen i løpet av disse dagene. Noen som har samme erfaring? 

Hilsen bekymret(og litt uansvarlig 44-åring)

Anonymkode: 611fb...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldri hatt mensen før siden du ikke vet hvordan det føles?

Anonymkode: 50661...0b7

Skrevet

Jeg gjorde det samme, kjente på de samme symptomene

-og har nå ei nydelig datter 😄

Anonymkode: 7e8bf...428

Skrevet

Angrepille virker ikke om du allerede har hatt eggløsning. Du er såpass voksen at du ikke vet at det ikke skal mye sæd til å bli gravid. 

Anonymkode: 57b15...808

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du aldri hatt mensen før siden du ikke vet hvordan det føles?

Anonymkode: 50661...0b7

Joda... men vet ikke hvordan det er å være gravid.... så er jo usikker på om symptomene er mensen el graviditet 

Skrevet

Aner ikke hvorfor jeg svarer som mann, men symptomene du lister opp er jo felles for begge scenarioene. Siden du venter mensen nå, så venter du en ukes tid, får du ikke mensen da, så tar du en graviditetstest, enkelt og greit.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Angrepille virker ikke om du allerede har hatt eggløsning. Du er såpass voksen at du ikke vet at det ikke skal mye sæd til å bli gravid. 

Anonymkode: 57b15...808

Ja... men leste en plass at sjansen for å bli gravid som 44 åring var liten

Skrevet
K.B. skrev (1 minutt siden):

Aner ikke hvorfor jeg svarer som mann, men symptomene du lister opp er jo felles for begge scenarioene. Siden du venter mensen nå, så venter du en ukes tid, får du ikke mensen da, så tar du en graviditetstest, enkelt og greit.

Ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...