Gå til innhold

Invitert på Pasta Carbonara - må det være ordentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan gikk det trådstarter? Jeg har ikke noe problem med carbonaraen du beskriver. Men carbonara er en rett som ikke er så lett å lage.  Retten er veldig følsom for riktig temperatur og koketid/varmelengde og mengdeforhold. Så jeg ville ikke servert carbonara med mindre jeg var trygg på at jeg fikk det til.

Anonymkode: 72a45...d7d

Det er dritlett å lage...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 8.01):

Er du bare ute etter å trolle? Du trur jo ikke på noe av det folk forteller i denne tråden.

Det er helt absurd å påstå at jeg ikke vet hvordan bacon ser ut. 🤣

Anonymkode: 4f921...fb9

Det de bruker i carbonaraen i Italia er jo en type bacon det og

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Det er dritlett å lage...

Ja, og det med temp løses vel ganske greit med å ikke bruke høy varme. Så lenge en vet det på forhånd, så burde det være veldig enkelt 

Anonymkode: 5d5f6...f33

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leste overskriften tenkte jeg du vurderte pose-carbonara, og da tenkte jeg bare "neeeei" (med mindre du er student og må spise det du har fått kjøpt på tilbud). 

Går fint å bruke parmesan og bacon i stedet. Men husk å ikke bruk fløte! Det skal kun brukes egg. Jeg hadde nok også valgt kvalitets pasta, syns det er bedre.

Anonymkode: 74551...abe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når jeg leste overskriften tenkte jeg du vurderte pose-carbonara, og da tenkte jeg bare "neeeei" (med mindre du er student og må spise det du har fått kjøpt på tilbud). 

Går fint å bruke parmesan og bacon i stedet. Men husk å ikke bruk fløte! Det skal kun brukes egg. Jeg hadde nok også valgt kvalitets pasta, syns det er bedre.

Anonymkode: 74551...abe

Smaker bedre med en dæsj fløte da selv om det er feil. Syns det maker skarpt uten

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt firkantede venner, tror jeg at jeg heller ville prioritert andre mennesker i livet mitt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...