Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var å tok fertilitetsjekk i dag. Jeg har en historie der jeg tidligere har blitt lett gravid og fødte sist for 6 år siden.Vi har ikke så god tid på oss iforhold til alder og med tanke på IVF. Jeg hadde amh på 6 og 8 eggposer, noe som var bra i følge legen og at jeg ligger ca 5 år mindre med tanke på statestikk if til alderen min og det er gode sjangser for at jeg kan bli gravid. Jeg vet at eggkvaliteten vet man jo aldri og at det er større sjangs for spontanabort etc etter fylte 40 år. Hadde dere prøvd litt først selv i første omgang eller gått direkte på IVF?  Har skjønnt at det ikke er så mye større sjangse ved IVF når alt egentlig er i orden med oss?

Anonymkode: 10456...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Det gir oss litt mer info med tanke på tid og ivf. :)

For i utgangspunktet tenker jeg jo at det aller beste er å bare prøve selv i 6 mnd. Og mens man prøver kan man jobbe med livsstil og optimalisere kroppen i tilfelle det blir ivf. Type ta q10, vitamin d, folat, ikke drikke, røyke, osv.

Anonymkode: cfa92...2a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Det gir oss litt mer info med tanke på tid og ivf. :)

For i utgangspunktet tenker jeg jo at det aller beste er å bare prøve selv i 6 mnd. Og mens man prøver kan man jobbe med livsstil og optimalisere kroppen i tilfelle det blir ivf. Type ta q10, vitamin d, folat, ikke drikke, røyke, osv.

Anonymkode: cfa92...2a2

Jeg ønsker ikke oppgi nøyaktig alder da det blir fort at mange har veldig mange meninger rundt det, men jeg er over 42..☺️ Jeg er alt i gang med å ta folat, q10 etc og trener ellers jevnt å trutt å prøver leve et noelunde sunt liv og med bim på 20. Jeg bør slutte med snusen ganske fort. Vi kan nå prøve et par mnd å heller ta en vudering ang ivf, men slik jeg har forstått det er det ikke så veldig mangen mer % for å lykkes med prøverør☺️

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket ut mannen ganske umiddelbart - er det noe feil der er det jo bare å komme i gang. 

Anonymkode: 0d70f...542

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sjekket ut mannen ganske umiddelbart - er det noe feil der er det jo bare å komme i gang. 

Anonymkode: 0d70f...542

Tenker du komme i gang med ivf eller naturlig prøving? Han skal sjekke seg neste uke☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...