lise1234 Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Jeg ble sammen med dama mi for 1 måned siden. Hun hadde akkurat kommet ut av et forhold da, og hun og eksen har delt omsorg for barnet. De to første ukene fikk jeg mange meldinger og snaps fra henne der hun skrev at hun savnet meg og var glad i meg. De siste to ukene har hun ikke sagt disse tingene lenger. Hun har hatt en del konflikt med eksen i denne perioden, og hun sier selv at hun er veldig sliten. Jeg ser hun er sliten. Nå som hun har barnefri spurte jeg om vi skulle ha middag sammen. Da fikk jeg ganske uklare svar, og hun nevnte mest alt hun måtte få gjort mens hun først hadde barnefri. Ingenting om at det kunne vært koselig å sees. Hun er en dame med mye tankekjør, og hun la mye i forholdet vårt i starten, men akkurat nå begynner jeg å bli usikker. Jeg har sagt til henne at jeg synes det er vondt å ikke få bekreftelser lenger på at hun savner meg eller er glad i meg. Så mitt spørsmål er: Er det jeg som forventer for mye etter så kort tid sammen, eller overtenker jeg? Hvordan ville dere andre tolket dette? Og hva ville dere gjort i min situasjon?
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Jeg synes ikke du forventer for mye. Du fortjener et forhold hvor du føler deg sett og verdsatt. Hvis du ikke føler dette er hun kanskje ikke den rette for deg? Anonymkode: 5e4cb...36f 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden La hun få tid til å samle seg litt å ha litt egentid:) selv forstår jeg ikke de som hopper rett fra et forhold til et annet så fort. For min del venta jeg 1 år før jeg begynte å møte noen. Det tar tid å komme inn i en helt ny hverdag alene med barn. Du får høre med henne , ring og spør hvordan det går og ta det derfra:) Anonymkode: 9cdc7...7a8 1 2
petterm Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Hvis du ser at hun er sliten så la henne få litt slakk! Hun har sikkert godt av å lade batteriene litt.
FrkSolsikke Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Hun har mye å stri med, og hvis det er konflikter med barnefar ift barnet, så er hun naturlig nok veldig sliten psykisk, og ikke i kosehumør hvis hun er bekymret for barnet sitt. Barnet vil alltid komme først!! Deretter du. støtt henne , ikke Mas på henne og krev. 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden lise1234 skrev (44 minutter siden): Jeg ble sammen med dama mi for 1 måned siden. Hun hadde akkurat kommet ut av et forhold da, og hun og eksen har delt omsorg for barnet. De to første ukene fikk jeg mange meldinger og snaps fra henne der hun skrev at hun savnet meg og var glad i meg. De siste to ukene har hun ikke sagt disse tingene lenger. Hun har hatt en del konflikt med eksen i denne perioden, og hun sier selv at hun er veldig sliten. Jeg ser hun er sliten. Nå som hun har barnefri spurte jeg om vi skulle ha middag sammen. Da fikk jeg ganske uklare svar, og hun nevnte mest alt hun måtte få gjort mens hun først hadde barnefri. Ingenting om at det kunne vært koselig å sees. Hun er en dame med mye tankekjør, og hun la mye i forholdet vårt i starten, men akkurat nå begynner jeg å bli usikker. Jeg har sagt til henne at jeg synes det er vondt å ikke få bekreftelser lenger på at hun savner meg eller er glad i meg. Så mitt spørsmål er: Er det jeg som forventer for mye etter så kort tid sammen, eller overtenker jeg? Hvordan ville dere andre tolket dette? Og hva ville dere gjort i min situasjon? Ikke hør på alle disse kjerringene som bortforklarer. Hun er rett og slett ikke interessert nok i deg. Du er ei ventepølse. Anonymkode: 30193...a28 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Høres ut som at hun har gått inn i et nytt forhold for fort etter bruddet. Hun er ikke klar for å gå "all in" emosjonelt og har nok å stri med. Hun må få lande i aleneforeldertilværelsen først. Barnet krever nok alt henes overskudd nå, og du og deres forhold kommer i andre rekke. Så ja, du krever for mye av henne i den situasjonen hun er i. Hun ikke er i stand til å gi deg det du trenger nå, så kanskje dere skulle ha ventet litt med å bli sammen. Anonymkode: 1cfc7...365 2 1
petterm Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke hør på alle disse kjerringene som bortforklarer. Hun er rett og slett ikke interessert nok i deg. Du er ei ventepølse. Anonymkode: 30193...a28 Føler meg ikke akkurat som en kjerringa, men mener fremdeles at hun bør få litt slakk når hun er så sliten 1
Macro Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Kvitt deg med henne. Hun har hoppa alt for raskt inn i noe nytt. Finn deg ei som behandler deg stabilt og skikkrlig.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Hun har gått alt for fort inn i et nytt forhold. Hun kan umulig ha rukket å komme på plass på så kort tid. Heller ikke landa i den nye tilværelsen. Er kanskje det som har skjedd? At hun har skjønt at det har gått alt for fort. Eksmannen min kastet seg rett inn i et nytt forhold med barna våre og hennes og det funka dårlig. Han var bare livredd for å være alene. Kanskje det er det hun er? Anonymkode: fc4ac...f3a
BobbySocks Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Hun har vel gått inn i et forhold for fort. Lurt å la livet lande før man finner seg en ny som og krever sitt.
FrkSolsikke Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke hør på alle disse kjerringene som bortforklarer. Hun er rett og slett ikke interessert nok i deg. Du er ei ventepølse. Anonymkode: 30193...a28 Hun er nok ikke ei ventepølse. TS er jo en kvinne!! 😂😂😜
lise1234 Skrevet 13 timer siden Forfatter #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes ikke du forventer for mye. Du fortjener et forhold hvor du føler deg sett og verdsatt. Hvis du ikke føler dette er hun kanskje ikke den rette for deg? Anonymkode: 5e4cb...36f FrkSolsikke skrev (50 minutter siden): Hun har mye å stri med, og hvis det er konflikter med barnefar ift barnet, så er hun naturlig nok veldig sliten psykisk, og ikke i kosehumør hvis hun er bekymret for barnet sitt. Barnet vil alltid komme først!! Deretter du. støtt henne , ikke Mas på henne og krev. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Håper inderlig du har rett. Vil ikke miste ho 1
lise1234 Skrevet 12 timer siden Forfatter #14 Skrevet 12 timer siden FrkSolsikke skrev (1 time siden): Hun er nok ikke ei ventepølse. TS er jo en kvinne!! 😂😂😜 Ja🤣🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden lise1234 skrev (8 timer siden): Jeg ble sammen med dama mi for 1 måned siden. Hun hadde akkurat kommet ut av et forhold da, og hun og eksen har delt omsorg for barnet. De to første ukene fikk jeg mange meldinger og snaps fra henne der hun skrev at hun savnet meg og var glad i meg. De siste to ukene har hun ikke sagt disse tingene lenger. Hun har hatt en del konflikt med eksen i denne perioden, og hun sier selv at hun er veldig sliten. Jeg ser hun er sliten. Nå som hun har barnefri spurte jeg om vi skulle ha middag sammen. Da fikk jeg ganske uklare svar, og hun nevnte mest alt hun måtte få gjort mens hun først hadde barnefri. Ingenting om at det kunne vært koselig å sees. Hun er en dame med mye tankekjør, og hun la mye i forholdet vårt i starten, men akkurat nå begynner jeg å bli usikker. Jeg har sagt til henne at jeg synes det er vondt å ikke få bekreftelser lenger på at hun savner meg eller er glad i meg. Så mitt spørsmål er: Er det jeg som forventer for mye etter så kort tid sammen, eller overtenker jeg? Hvordan ville dere andre tolket dette? Og hva ville dere gjort i min situasjon? Hva har din respons vært på all denne bekreftelsen? Jeg gav masse til min type da vi ble sammen men fikk aldri respons. Da kjølnet jeg og han merket det, men sa ikke noe. En tommel opp-emoji eller hjerte-emoji på en melding er feks ikke bra respons. Kanskje hun er slik fordi du ikke responderer? Du kan ikke motta uten å gi tilbake. Si til henne at du kommer og hjelper henne med hva som helst. Si når du kommer og at du kommer. Ikke spør. Vis at du er en mann. Slutt å FÅ hele tiden. GI. Hun er garantert i en eller annen form for krise og trenger det. Uansett om det bare er at du er der. Bare ta plass og gi av deg selv. Ikke vær tafatt og sitt og vent på søte meldinger. Anonymkode: 4c5d0...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #16 Skrevet 23 minutter siden lise1234 skrev (14 timer siden): Jeg ble sammen med dama mi for 1 måned siden. Hun hadde akkurat kommet ut av et forhold da, og hun og eksen har delt omsorg for barnet. De to første ukene fikk jeg mange meldinger og snaps fra henne der hun skrev at hun savnet meg og var glad i meg. De siste to ukene har hun ikke sagt disse tingene lenger. Hun har hatt en del konflikt med eksen i denne perioden, og hun sier selv at hun er veldig sliten. Jeg ser hun er sliten. Nå som hun har barnefri spurte jeg om vi skulle ha middag sammen. Da fikk jeg ganske uklare svar, og hun nevnte mest alt hun måtte få gjort mens hun først hadde barnefri. Ingenting om at det kunne vært koselig å sees. Hun er en dame med mye tankekjør, og hun la mye i forholdet vårt i starten, men akkurat nå begynner jeg å bli usikker. Jeg har sagt til henne at jeg synes det er vondt å ikke få bekreftelser lenger på at hun savner meg eller er glad i meg. Så mitt spørsmål er: Er det jeg som forventer for mye etter så kort tid sammen, eller overtenker jeg? Hvordan ville dere andre tolket dette? Og hva ville dere gjort i min situasjon? Du reflekterer godt og jeg tenker du kan være en bra mann for henne. Men, du skriver at hun nettopp er kommet ut av et forhold. Et slikt brudd, spesielt med barn medfører veldig mye press, stress og tanker. For meg er det ikke rart i det hele tatt at hun har det som du beskriver. Det er mye som skalnbearbeides etter et slikt brudd. Kanskje hun rett og slett ikke er helt klar for et nytt forhold akkurat nå. Jeg tenker at hvis dette skal fungere så kreves det veldig mye styrke og tålmodighet fra din side. Hun må få tid og rom til å bearbeide bruddet. Det er vanskelig, men kan fungere hvis du står støtt som et fjell, samtidig som du kan gi henne rom. Allikevel så sitter jeg igjen og tenker ut fra det du beskriver at hun ikke er helt klar for et forhold enda. Du bør ha i tankene at dette kan gå over, så ikke forhast noe nå. Anonymkode: 5dc00...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå