AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Står 1.oktober. vil det si at pakken må hentes innen i dag og at den blir retunert i morgen??? Eller kan den hentes i morgen?? Anonymkode: 3af06...ac6
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Det er Temu, pakken bør ikke hentes i det hele tatt! Anonymkode: 11070...f31 6
Sniff76 Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Når det står hentes senest, kan den hentes til og med den dagen. 2
Kittykat Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Slik jeg tolker meldingen, så kan pakken hentes i morgen. Hvis den ikke hentes i morgen, så returneres den fra 02. oktober. Så man har til og med 01. Oktober. 2
mommyaka Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Den dagen...ellers blir den sende tilbake 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Står 1.oktober. vil det si at pakken må hentes innen i dag og at den blir retunert i morgen??? Eller kan den hentes i morgen?? Anonymkode: 3af06...ac6 Meny Jessheim ja 😊 Enda en som bor i Ullensaker 😊 Hvor på Jessheim bor du? Øst, vest, sør eller nord? Bare nysgjerrig av meg Anonymkode: 4697f...0bc
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Står jo at den må hentes senest 1. okt. Men nå spørs det om den fortsatt er på butikken, hvis de er like slepphendte som her med å etterspørre leg. Anonymkode: 7c567...c40
Rhodiola Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Tråden er ryddet for avsporing og hovedinnlegget er redigert for å fjerne et vedlegg som inneholdt opplysninger trådstarter ikke hadde som hensikt å dele. Rhodiola, adm. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Meny Jessheim ja 😊 Enda en som bor i Ullensaker 😊 Hvor på Jessheim bor du? Øst, vest, sør eller nord? Bare nysgjerrig av meg Anonymkode: 4697f...0bc Hei så hyggelig. Bor ikke på Jessheim...men Borgen,Kløfta 😊 vet ikke hvorfor pakken havnet på Jessheim 😅 Ts Anonymkode: 3af06...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå