AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Barnet mitt har blitt utsatt for et seksuelt overgrep av en voksen person. Vi står i en stressende situasjon og har blitt kalt inn til avhør osv. Er det innafor å be legen om sykemelding? Kjenner tankene sviver konstant rundt denne saken, er ufokusert på jobb. Redd for å gjøre alvorlige feil. Anonymkode: 9f4a1...47d 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Det tenker jeg absolutt at det er. Du blir ikke sykmeldt pga. situasjonen bak, men at effekten dette har på deg kan gjøre det riktig med en sykmelding er naturlig. Akutt krise, stress, angst, helt sikkert søvnvansker. Man må jo gjøre en konkret vurdering, men i min verden virker det helt naturlig at du kan ha behov for en sykmelding. Et alternativ er omsorgsdager, men veldig mye mulig din helsetilstand også påvirkes nok til at sykmelding er riktig. Alt godt til dere. Anonymkode: ef643...6ef 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Hva hadde du sagt til din kollega om den var i samme situasjon? Anonymkode: b182c...b15
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Ta kontakt med legen. Dette er viktig som familie. Og mest sannsynlig vil hele familien trenge hjelp fra helse vesener for å fordøye dette. Klem Anonymkode: cc35d...414
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Åh, herregud. Ja! Helt innafor! Ta vare deg selv og barnet. ❤️ Anonymkode: a54e4...51d 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Pga den psykiske og emosjonelle belastningen, evt søvnproblemer og dårlig konsentrasjon tenker jeg en sykmelding er realistisk. Anonymkode: 06507...fa5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Slikt tar man opp med legen. Anonymkode: c873a...840
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnet mitt har blitt utsatt for et seksuelt overgrep av en voksen person. Vi står i en stressende situasjon og har blitt kalt inn til avhør osv. Er det innafor å be legen om sykemelding? Kjenner tankene sviver konstant rundt denne saken, er ufokusert på jobb. Redd for å gjøre alvorlige feil. Anonymkode: 9f4a1...47d En sykmelding er absolutt på sin plass i ditt tilfelle. Håper dere får god hjelp 🥰 Bor du i Ullensaker? Det gjør jeg og er helt i harnisk over hvordan den bhg ansatte hadde holdt på 🤬 Anonymkode: df81d...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå