AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Vi har nettopp fått oss kattunge, og vi må reise bort i en begravelse. Vi blir borte i 4 dager. Vi har ingen som kan passe katten så vi har valgt pensjonat. Katten er 18 uker. Jeg har ikke lyst til å reise ifra den, men har ikke så mye valg. Er det for tidlig for en liten pus? Eller skal jeg lete mer etter en privatperson som kan passe den disse dagene? Har så dårlig samvittighet, og vil bare at pus skal ha det best mulig. Anonymkode: 1f8c6...362
Tabris Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Kan den du kjøpte kattungen av ha den i de dagene? 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Jeg hadde ikke plassert en så ung kattunge på pensjonat. Har dere i det hele tatt rukket bli ferdig med grunnvaksineringen? Anonymkode: cf369...634 2 3
Tvist Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Er det et pensjonat der de får kos og omsorg og gå rundt? Eller et pensjonat som bare oppbevarer katten i et lite bur? Sistnevnte ville jeg ikke brukt. Flytt heller pus hjem til en privatperson som kan passende. Evt hør om dyrebeskyttelsen i ditt område kjenner noen som gjør det.
Tough cookie Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden (endret) Katter må vel være fullvaksinert, chippet, kastrert og fått ormekur før de kommer til kattepensjonat? Jeg hadde fått noen til å bo hjemme hos dere med kattungen mens dere er borte, eller at den er hos noen dere stoler på. Endret 10 timer siden av Tough cookie 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Kan ikke en nabo passe katten imens? Anonymkode: 10ffc...4e1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har nettopp fått oss kattunge, og vi må reise bort i en begravelse. Vi blir borte i 4 dager. Vi har ingen som kan passe katten så vi har valgt pensjonat. Katten er 18 uker. Jeg har ikke lyst til å reise ifra den, men har ikke så mye valg. Er det for tidlig for en liten pus? Eller skal jeg lete mer etter en privatperson som kan passe den disse dagene? Har så dårlig samvittighet, og vil bare at pus skal ha det best mulig. Anonymkode: 1f8c6...362 Når katten ikke en gang har fått tid til å bli trygg hos dere er det alt annet enn greit å skulle plassere den på et pensjonat! Så om dere mener at det er den eneste løsningen så får faktisk en av dere bli hjemme med kattungen. Anonymkode: 68c5a...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Det kommer til å gå helt fint om vaksineringer er i orden. Det er 4 dager og katten blir ivaretatt. Selvfølgelig skal dere i begravelse. Anonymkode: 2dcc8...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kommer til å gå helt fint om vaksineringer er i orden. Det er 4 dager og katten blir ivaretatt. Selvfølgelig skal dere i begravelse. Anonymkode: 2dcc8...d4f Sånn bortsett fra at man ikke kan garantere at katter har det bra på kattepensjonat så plasser man ikke en så liten katt som ikke en gang har blitt trygg i det som skal være den faste hjem på et pensjonat i fire dager. Anonymkode: 68c5a...e2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå