AnonymBruker Skrevet 3. oktober #21 Skrevet 3. oktober Jeg har mye håndklær så her blir det en gang i mnd. Da vasker jeg heller ti maskiner på rad og får fullt klesstativ og blir ferdig med det. Anonymkode: da1ac...340
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #22 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har mye håndklær så her blir det en gang i mnd. Da vasker jeg heller ti maskiner på rad og får fullt klesstativ og blir ferdig med det. Anonymkode: da1ac...340 TO maskiner! Anonymkode: da1ac...340
Gulline Skrevet 3. oktober #23 Skrevet 3. oktober En maskin med 90 graders vask koster ikke all verden så jeg samler ikke på håndklær og kluter til jeg har full maskin.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #24 Skrevet 3. oktober Har mange håndklær å gå på (og sengetøy) så trenger aldri vaske noe fordi det er tomt i skapet. Er kun for å få unna skittentøy, liker ikke at det ligger for lenge møkkete heller, og særlig ikke småfuktig. I utgangspunktet bytter jeg håndklær hver helg, og sengetøy annenhver helg. Men så bruker jeg jo lukt/syn i tillegg da. Hvis noe ser møkkete ut eller lukter ugreit, blir det byttet ut. Mye sex kan fort føre til at sengetøyet ikke lever like lenge. Og mye dusjing f.eks om vi holder på mye hjemme med hus/hage i varmen, da blir det kortere omløpstid på håndklærne. Har vi hatt besøk bytter jeg håndklærne for hender, siden en del nærmest ikke skyller men legger alt i håndkleet. Dette gir meg 1-2 vask i uka med sengetøy/håndklær (vasker ofte dette sammen på høyere temp). Anonymkode: 35858...95d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #25 Skrevet 3. oktober Jeg bruker hånkle to-tre ganger før det byttes. Har heldigvis god tørk på badet, så slipper "sure" håndklær. Vasker sammen med underklær og sokker på 60 grader. Så en maskin hver 14 dag eller no? Anonymkode: 3dc17...678 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #27 Skrevet 4. oktober Vi er to. Vasker vel håndklær 1 gang i mnd... Bortsett fra når vi dusjer og føner samojeder vår, da blir det en ekstra maskin. Anonymkode: 896aa...223 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #28 Skrevet 4. oktober Jeez…. Alt man kan lure på 😂 Håndklær vaskes ved behov, har nok til at det kan samle seg opp litt Anonymkode: bf118...02a 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #29 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeez…. Alt man kan lure på 😂 Håndklær vaskes ved behov, har nok til at det kan samle seg opp litt Anonymkode: bf118...02a Jeez. Alt du gidder å svare på 😂 Anonymkode: da1ac...340
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #30 Skrevet 4. oktober Lørdag og storm ute, noe må en jo finne på… Anonymkode: bf118...02a
Gaia Skrevet 4. oktober #31 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 11.43): Du som bor alene,hvor ofte vasker du håndklær? Anonymkode: da1ac...340 Annenhver uke, når jeg også vasker sengetøy, undertøy og håndklær fra kjøkkenet.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 13.42): Har mange håndklær å gå på (og sengetøy) så trenger aldri vaske noe fordi det er tomt i skapet. Er kun for å få unna skittentøy, liker ikke at det ligger for lenge møkkete heller, og særlig ikke småfuktig. I utgangspunktet bytter jeg håndklær hver helg, og sengetøy annenhver helg. Men så bruker jeg jo lukt/syn i tillegg da. Hvis noe ser møkkete ut eller lukter ugreit, blir det byttet ut. Mye sex kan fort føre til at sengetøyet ikke lever like lenge. Og mye dusjing f.eks om vi holder på mye hjemme med hus/hage i varmen, da blir det kortere omløpstid på håndklærne. Har vi hatt besøk bytter jeg håndklærne for hender, siden en del nærmest ikke skyller men legger alt i håndkleet. Dette gir meg 1-2 vask i uka med sengetøy/håndklær (vasker ofte dette sammen på høyere temp). Anonymkode: 35858...95d Du er alene og vasker 1-2 maskiner i uka med sengetøy og håndklær?? 😳 Anonymkode: de9fb...1fd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #33 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 11.47): Når det trengs?? Når ellers Oftest med sengetøy Anonymkode: b30ab...341 Du sliter unødvendig på sengetøyet om du vasker det med håndklær. Anonymkode: 09cf0...6ba
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #34 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 11.54): Samler opp til jeg har en full maskin. Men vasker sammen med sengetøy, så blir ca 1-2 uker mellom hver påsatt vaskemaskin. Anonymkode: 67547...c66 Hadde aldri gjort dette. Håndklær loer over til andre plagg Anonymkode: 12466...d96
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35 Skrevet 5. oktober Vasker det på 60 grader i sammen med sengetøy og 40 grader uten sengetøy. Putter alltid i annet tøy som passer med vasken. Ofte er ikke maskinen full, men når man bor alene så blir det sånn. Anonymkode: 2c1f4...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå