Pentagon Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Jeg sliter i forholdet. Trenger å sortere, jobbe med egne tanker og få snakket om at som har skjedd siste 10 årene. Jeg får han ikke med på parterapi og føler ikke jeg klarer snakke så godt i terapirommet selv. Eller, klarer ikke helt berøre de riktige temaene og være helt ærlig, det blir så mye sperrer i meg for å snakke med dette ukjente mennesket. Jeg merker at når jeg skriver får jeg ut så mye og det er så godt, og det hadde vært utrolig gått om noen orket å lese det og komme med noen tanker rundt det. Det blir for utleverende å skrive det her, blir redd for å bli gjenkjent. Er det noen som kunne tenke seg å snakke litt med meg om livet, samliv og problemer? Jeg leser gjerne om deg og kommer gjerne med tanker om det du strever med. Kanskje noen der ute vil være min psykolog så kan jeg være din? Det blir for utleverende og mye å drive å snakke med venninner om dette også.. Så jeg trenger virkelig noen å betro meg til, uten tanke om å måtte skjule noe og uten at svaret ditt er farget av at vi har en relasjon oss imellom. Bare menneske til menneske. Send meg gjerne en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå