Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret av Jennyfromtheblock
Dobbelt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vondt av på se Oda og Magnus sammen. Altså av typen krepere momentant av kjedsomhet. Null personlighet.

Hvordan kan velge noen annen enn Sandra!?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Mathias er jo bare helt skjønn!

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper fortsatt på Cornelia og Eivind, men… blir vel Mathias. Men jeg syns han var MYE kjekkere med hår og skjegg. 🫣😆

For et opplegg hos Kristian i Valdres! Jada, de skal vel «prøve» alle osv.. men herregud. Og hvorfor blir Monica igjen da? Har han liksom fortalt henne alt også, bare at de ikke har filmet det?

Daniel.. tror ikke han egentlig er så kjedelig, men det er kjedelig å se på, ja.. 

Dørgende kjedelig hos Magnus også, selv om det i og for seg ikke er noe galt med han. Bare hele opplegget.. og kjedelige jenter. Gjesp, gjesp…

Håper det skjer mer drama neste uke.. hvor mange episoder er det igjen nå?

• Liker 6
Skrevet
Apekatten skrev (5 timer siden):

Hahha så vittig at du kommenterer det! Det ble nettopp snakk om det mennesket på arbeidsplassen min fordi hun ringte og ville ha jobb. 

Pussig 😛

Skrevet
Kaisamaia skrev (53 minutter siden):

Jeg håper fortsatt på Cornelia og Eivind, men… blir vel Mathias. Men jeg syns han var MYE kjekkere med hår og skjegg. 🫣😆

For et opplegg hos Kristian i Valdres! Jada, de skal vel «prøve» alle osv.. men herregud. Og hvorfor blir Monica igjen da? Har han liksom fortalt henne alt også, bare at de ikke har filmet det?

Daniel.. tror ikke han egentlig er så kjedelig, men det er kjedelig å se på, ja.. 

Dørgende kjedelig hos Magnus også, selv om det i og for seg ikke er noe galt med han. Bare hele opplegget.. og kjedelige jenter. Gjesp, gjesp…

Håper det skjer mer drama neste uke.. hvor mange episoder er det igjen nå?

Monica og Kristian har kysset flere ganger, så hun blir vel igjen med håp om å bli valgt.

Jeg var 100 % sikker på at han likte menn med en gang jeg så og hørte han. Veldig feminin.. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
gladidag skrev (På 22.10.2025 den 9.07):

Hvor kommer Oda fra? Klarer ikke plassere dialekten.

Høres ut som Førde eller området rundt der 

Skrevet
Titori skrev (16 timer siden):

Høres ut som Førde eller området rundt der 

Før ble jo frierne presentert i media med navn, alder,  hjemsted og yrke, så da hadde vi visst, men det gjør de ikke lenger.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (På 8.10.2025 den 23.55):

Veldig spesielle navn på et par av frierne til Daniel: Emerense og Jorune. Jorune er kanskje en slags variant av Jorun, men Emerense har jeg aldri hørt. 

Kjenner til familien, alle 3 søstrene har "rare", spesielle navn.

Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers   :fnise:

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
bullehurk skrev (31 minutter siden):

Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers   :fnise:

Hehe - nå virket det jo som at han ble betatt og syntes hun var veldig pen, men at han klaffet bedre med de andre personlighetsmessig? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
bullehurk skrev (57 minutter siden):

Det er jo ingen skjønnhetskonkurranse, men Jakten på kjærligheten, så da holder det ikke bare å være pen.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
bullehurk skrev (3 timer siden):

Han var jo desperat etter å finne ut om hun hadde en personlighet han likte, FORDI han syntes hun var så pen, hun ble jo nesten presset til å tilby noe til Daniel. Men hun appelerte ikke til ham når det kom til det, så derfor sendte han henne ut. Greit det, utseende er ikke alt ;) 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
bullehurk skrev (14 timer siden):

Utseende er ikke alltid viktig men det du har inni deg, for de fleste av oss. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det Cornelia sin «gård»? Fint sted, temmelig påkostet. Ser at hun hadde ikke mer enn 400k i inntekt fra firmaet sitt siste år. Håper hun har lang avbetalingstid og lav rente på lån.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ascorbinsyre skrev (48 minutter siden):

Er det Cornelia sin «gård»? Fint sted, temmelig påkostet. Ser at hun hadde ikke mer enn 400k i inntekt fra firmaet sitt siste år. Håper hun har lang avbetalingstid og lav rente på lån.

Faren er kunstner og har en betydelig formue. Vil tro han har vært med på å finansiere det huset.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Ascorbinsyre skrev (2 timer siden):

Jeg leste et sted at hun og faren kjøpte det sammen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (1 minutt siden):

Jeg leste et sted at hun og faren kjøpte det sammen. 

Sjekket adressen og faren eier 50%. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lite liv her? 😆 Kjedelig episode…

Tone reiser hjem.. ok. Men hvorfor? Kan de aldri si noe konkret om HVA problemet er? Agg..

Nå er det sikkert mange som syns Eivind «er mye» igjen, men kjære vene, jeg syns han virker veldig hyggelig.. litt show, men hva så?

Rakel blir igjen hos Magnus, men Sandra står igjen til slutt? Eller så står Rakel igjen, men det ender fort.. tror Magnus hadde litt rett i det han sa at det spørs om hun trives her i januar… Har alltid ønsket meg Jakten på vinteren og Farmen på vinteren. 😆

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg lurer på hvordan Monica mener hun og sønnen på 14 år kan bo hos Kristian dersom det blir de to, sånn rent praktisk? 

Tenåringer trenger vennene sine og aktiviteter utenfor denne gården borti gokk 🤔

• Liker 16
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...