Jennyfromtheblock Skrevet 24. oktober #141 Skrevet 24. oktober (endret) . Endret 24. oktober av Jennyfromtheblock Dobbelt
Jennyfromtheblock Skrevet 24. oktober #142 Skrevet 24. oktober Får vondt av på se Oda og Magnus sammen. Altså av typen krepere momentant av kjedsomhet. Null personlighet. Hvordan kan velge noen annen enn Sandra!? 5 1
Kaisamaia Skrevet 24. oktober #144 Skrevet 24. oktober Jeg håper fortsatt på Cornelia og Eivind, men… blir vel Mathias. Men jeg syns han var MYE kjekkere med hår og skjegg. 🫣😆 For et opplegg hos Kristian i Valdres! Jada, de skal vel «prøve» alle osv.. men herregud. Og hvorfor blir Monica igjen da? Har han liksom fortalt henne alt også, bare at de ikke har filmet det? Daniel.. tror ikke han egentlig er så kjedelig, men det er kjedelig å se på, ja.. Dørgende kjedelig hos Magnus også, selv om det i og for seg ikke er noe galt med han. Bare hele opplegget.. og kjedelige jenter. Gjesp, gjesp… Håper det skjer mer drama neste uke.. hvor mange episoder er det igjen nå? 6
Grüner Skrevet 24. oktober #145 Skrevet 24. oktober Apekatten skrev (5 timer siden): Hahha så vittig at du kommenterer det! Det ble nettopp snakk om det mennesket på arbeidsplassen min fordi hun ringte og ville ha jobb. Pussig 😛
Irja Skrevet 24. oktober #146 Skrevet 24. oktober Kaisamaia skrev (53 minutter siden): Jeg håper fortsatt på Cornelia og Eivind, men… blir vel Mathias. Men jeg syns han var MYE kjekkere med hår og skjegg. 🫣😆 For et opplegg hos Kristian i Valdres! Jada, de skal vel «prøve» alle osv.. men herregud. Og hvorfor blir Monica igjen da? Har han liksom fortalt henne alt også, bare at de ikke har filmet det? Daniel.. tror ikke han egentlig er så kjedelig, men det er kjedelig å se på, ja.. Dørgende kjedelig hos Magnus også, selv om det i og for seg ikke er noe galt med han. Bare hele opplegget.. og kjedelige jenter. Gjesp, gjesp… Håper det skjer mer drama neste uke.. hvor mange episoder er det igjen nå? Monica og Kristian har kysset flere ganger, så hun blir vel igjen med håp om å bli valgt. Jeg var 100 % sikker på at han likte menn med en gang jeg så og hørte han. Veldig feminin.. 5 2
Titori Skrevet 24. oktober #147 Skrevet 24. oktober gladidag skrev (På 22.10.2025 den 9.07): Hvor kommer Oda fra? Klarer ikke plassere dialekten. Høres ut som Førde eller området rundt der
Grüner Skrevet 25. oktober #148 Skrevet 25. oktober Titori skrev (16 timer siden): Høres ut som Førde eller området rundt der Før ble jo frierne presentert i media med navn, alder, hjemsted og yrke, så da hadde vi visst, men det gjør de ikke lenger. 3 2
bullehurk Skrevet 25. oktober #149 Skrevet 25. oktober Grüner skrev (På 8.10.2025 den 23.55): Veldig spesielle navn på et par av frierne til Daniel: Emerense og Jorune. Jorune er kanskje en slags variant av Jorun, men Emerense har jeg aldri hørt. Kjenner til familien, alle 3 søstrene har "rare", spesielle navn. Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers 3 2
Writer_1981 Skrevet 25. oktober #150 Skrevet 25. oktober bullehurk skrev (31 minutter siden): Kjenner til familien, alle 3 søstrene har "rare", spesielle navn. Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers Hehe - nå virket det jo som at han ble betatt og syntes hun var veldig pen, men at han klaffet bedre med de andre personlighetsmessig? 6 2
Grüner Skrevet 25. oktober #151 Skrevet 25. oktober bullehurk skrev (57 minutter siden): Kjenner til familien, alle 3 søstrene har "rare", spesielle navn. Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers Det er jo ingen skjønnhetskonkurranse, men Jakten på kjærligheten, så da holder det ikke bare å være pen. 8 1 13
Sonit Skrevet 25. oktober #152 Skrevet 25. oktober bullehurk skrev (3 timer siden): Kjenner til familien, alle 3 søstrene har "rare", spesielle navn. Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers Han var jo desperat etter å finne ut om hun hadde en personlighet han likte, FORDI han syntes hun var så pen, hun ble jo nesten presset til å tilby noe til Daniel. Men hun appelerte ikke til ham når det kom til det, så derfor sendte han henne ut. Greit det, utseende er ikke alt 13 1
Sen ve ben Skrevet 26. oktober #153 Skrevet 26. oktober bullehurk skrev (14 timer siden): Kjenner til familien, alle 3 søstrene har "rare", spesielle navn. Skjønner forøverig ikke at han stemte henne ut, han burde kanskje hatt seg en tur til specsavers Utseende er ikke alltid viktig men det du har inni deg, for de fleste av oss. 2 2 3
Ascorbinsyre Skrevet 26. oktober #154 Skrevet 26. oktober Er det Cornelia sin «gård»? Fint sted, temmelig påkostet. Ser at hun hadde ikke mer enn 400k i inntekt fra firmaet sitt siste år. Håper hun har lang avbetalingstid og lav rente på lån. 1 1
Sonit Skrevet 26. oktober #155 Skrevet 26. oktober Ascorbinsyre skrev (48 minutter siden): Er det Cornelia sin «gård»? Fint sted, temmelig påkostet. Ser at hun hadde ikke mer enn 400k i inntekt fra firmaet sitt siste år. Håper hun har lang avbetalingstid og lav rente på lån. Faren er kunstner og har en betydelig formue. Vil tro han har vært med på å finansiere det huset. 6 1
Fenomen Skrevet 26. oktober #156 Skrevet 26. oktober Ascorbinsyre skrev (2 timer siden): Er det Cornelia sin «gård»? Fint sted, temmelig påkostet. Ser at hun hadde ikke mer enn 400k i inntekt fra firmaet sitt siste år. Håper hun har lang avbetalingstid og lav rente på lån. Jeg leste et sted at hun og faren kjøpte det sammen. 2 1
Fenomen Skrevet 26. oktober #157 Skrevet 26. oktober Fenomen skrev (1 minutt siden): Jeg leste et sted at hun og faren kjøpte det sammen. Sjekket adressen og faren eier 50%. 2 1
Grüner Skrevet 26. oktober #158 Skrevet 26. oktober Sonit skrev (4 timer siden): Faren er kunstner og har en betydelig formue. Vil tro han har vært med på å finansiere det huset. Det står her: https://www.tv2.no/underholdning/jakten-på-kjærligheten/vokste-opp-med-lik-og-rotter-pa-glass-man-blir-vant-til-galskapen/17612624/ 1
Kaisamaia Skrevet 28. oktober #159 Skrevet 28. oktober Lite liv her? 😆 Kjedelig episode… Tone reiser hjem.. ok. Men hvorfor? Kan de aldri si noe konkret om HVA problemet er? Agg.. Nå er det sikkert mange som syns Eivind «er mye» igjen, men kjære vene, jeg syns han virker veldig hyggelig.. litt show, men hva så? Rakel blir igjen hos Magnus, men Sandra står igjen til slutt? Eller så står Rakel igjen, men det ender fort.. tror Magnus hadde litt rett i det han sa at det spørs om hun trives her i januar… Har alltid ønsket meg Jakten på vinteren og Farmen på vinteren. 😆 3 2
Tantemor Skrevet 29. oktober #160 Skrevet 29. oktober Jeg lurer på hvordan Monica mener hun og sønnen på 14 år kan bo hos Kristian dersom det blir de to, sånn rent praktisk? Tenåringer trenger vennene sine og aktiviteter utenfor denne gården borti gokk 🤔 16 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå