Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Kålrota said:

Hvis Cornelia velger Eivind gir jeg det forholdet ca 0 prosents sjanse. Slik han fremstår på TV er han mer opptatt av å vise seg frem og vinne enn å jobbe for ekte kjærlighet. Fint om jeg får feil, men jeg synes jeg kjenner typen. 

Han virker utrolig barnslig. Han er pen, men har sjarmen til en slask på bygdefest. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (1 time siden):

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men - flere som synes det var ekkelt at mødrene var inne og så på/valgte?? wtf

Ekkelt? Det vises jo for hele Norge på tv…

• Liker 2
Skrevet

Tidligere (ikke de siste årene) var det alltid en presentasjon i media av de utvalgte frierne også. Det savner jeg. 

• Liker 6
Skrevet

Snakker jo ikke om programmet. Du skjønte at jeg mente det at mødre ble involvert, eller? Skjønner ikke om du er kverulant eller bare ikke leste hva jeg skrev.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel få som kjenner dem bedre enn mødrene da, så sånn sett kan det vel hjelpe til med å se litt utover de vanlige dating-valgene (som da ikke har funket). 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (2 timer siden):

Snakker jo ikke om programmet. Du skjønte at jeg mente det at mødre ble involvert, eller? Skjønner ikke om du er kverulant eller bare ikke leste hva jeg skrev.

Det trenger ikke være negativt det! I fjor valgte Camilla sin pappa en frier fra brevene og i dag har de 1 barn og kjøpt seg ett småbruk. Så det KAN funke også🙂

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (11 timer siden):

Tidligere (ikke de siste årene) var det alltid en presentasjon i media av de utvalgte frierne også. Det savner jeg. 

Enig!  Blir jo nysgjerrig på hvem de er, hva de driver med osv 🙂 også kan man evt finne de på insta dersom man ønsker å følge de 🙂

Skrevet

Eivind er ufordragelig, men det er også interessant å se hvordan de andre frierne blir rundt han. Det bringer jo frem sider i dem som de kanskje egentlig helst ikke vil vise, eller som er vanskelige å skjule. Og som sier mye om dem. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Klarer ikke å se Daniel som helt autentisk? Noe rart med han.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (2 minutter siden):

Eivind er ufordragelig, men det er også interessant å se hvordan de andre frierne blir rundt han. Det bringer jo frem sider i dem som de kanskje egentlig helst ikke vil vise, eller som er vanskelige å skjule. Og som sier mye om dem. 

Vil du utdype dette? Forstod ikke helt. Hvilke sider bringes frem?

• Liker 5
Skrevet

De viser hvordan de blir når de føler seg truet eller blir sjalu? For eksempel. Hvordan de er rundt andre personligheter, eller noen som er krevende. 

OSv.

• Liker 2
Skrevet
Spoiler

Den seansen i atelieret i dag … Så kleint med Unni som skal vises frem og liksom tøyser med at hun vil ta for seg av guttene. Djees!

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (27 minutter siden):

Klarer ikke å se Daniel som helt autentisk? Noe rart med han.

Enig. Føler at det er mye vi ikke ser. Han har lite mimikk, og det gjør meg på vakt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (3 timer siden):

Det er vel du som er kverulant her. Bestemora så på datene til Kristian og  de blir også blir vist på tv, så jeg ser ikke noe problem med det. Daniel sin mor fikk velge ut to ekstra friere. Det er bare for å legge inn en ekstra tvist. Uansett så er det jo bøndene som får velge hvem de vil ha med videre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker at de ikke drar programmet ut, men det er vanskelig for oss seere også å bli kjent med dem. Jeg kan f.eks. ingen av navnene..

Hvem er det Daniel har igjen på gården nå? Er en av de moren valgte fortsatt der? 

Hun rogalendingen som er på gården til Magnus og som prater som en foss, virker utrolig slitsom. Praten går utvilsomt lettere med henne, ser jo ut som han sliter litt mer med de andre. Men han slipper jo ikke til. Hun stiller jo nye spørsmål før han rekker å svare! 

Spørs om det er varig i lengden med hun som seiler frem som Kristian sin favoritt. Men kjærlighet ved første blikk har funka før, så hvem vet 🤷‍♀️ det er dog synd om de andre ikke får en real sjans. 

Legger i spoiler ang Cornelia, siden det er fra den nyeste episoden.

Spoiler

Han nordlendingen har jeg lite trua på. Lite moden. Håper hun velger han som vant alenetid med henne i dag. 

• Liker 12
Skrevet
2 hours ago, Boetica said:

Enig. Føler at det er mye vi ikke ser. Han har lite mimikk, og det gjør meg på vakt. 

Jeg tror han bare er litt sjenert foran kamera og prøver å se kjekk ut (det er han jo uansett) Men jeg tror oppriktig at han er på leit etter drømmedama og vil satse seriøst på henne. Blir spennende å se videre.. 

• Liker 6
Skrevet
Selkie skrev (1 time siden):

Jeg tror han bare er litt sjenert foran kamera og prøver å se kjekk ut (det er han jo uansett) Men jeg tror oppriktig at han er på leit etter drømmedama og vil satse seriøst på henne. Blir spennende å se videre.. 

Kjøper ikke at han er sjenert når han både har vært frier og nå er bonde!! 😂

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

Magnus - Jeg vet ikke helt, blir ikke helt trygg på han, klarer ikke å se hvem han passer best med egentlig, han skal vel snart ta et valg? 

Den eneste han ikke snakket om i denne episoden var Oda, hun som alltid smiler med det lange krøllete håret.

Daniel - 

I introduksjonsvideoen til hele serien, så ser man jo klipp ifra episoder i hele sesongen og da kunne man se et klipp av et kyss. Den jenta var blond som han kyssa, men altså, de jentene han har valgt, skikkelig pene jenter alle sammen. 

Og de ser like ut så jeg sliter litt med navn 😅 Bortsett fra Jorune, hun har mørkt hår.

Cornelia - Jeg blir litt skuffa egentlig hvis hun velger Eivind, han sa tilogmed at Unni(kunstneren) var hans type 😅

De 2 andre får jo aldri sjans til å vise seg fram, så var glad hun fikk den alene daten med han jeg ikke husker navnet på 😅

For den eneste som vil være i kamerat nesten hele tiden er jo Eivind.

Kristian - Jeg leste om hva som skal se i neste episode på tv2 play, det stod det: "Hos Kristian blir det romantisk og intimt"

Jeg regner med at det er med hun som han føler seg som en 14 åring med. 

Jeg håper også at han tørr å være ærlig med de andre hvis han har valgt seg ut en favoritt.

Også håper jeg bittelitt at Jan Thomas ikke kommer tilbake for å hjelpe bøndene med flørting 😅 Det er så kleint.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Kålrota skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Den seansen i atelieret i dag … Så kleint med Unni som skal vises frem og liksom tøyser med at hun vil ta for seg av guttene. Djees!

Haha, enig, synes jeg ser reaksjonene hvis en mann i 60-årene (?) kom med de samme kommentarene om kvinnelige friere i 30-årene.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (2 timer siden):

Kjøper ikke at han er sjenert når han både har vært frier og nå er bonde!! 😂

Han var også med på Farmen. 

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...