Peggy-Lovise Skrevet 10. oktober #41 Skrevet 10. oktober Jeg bor i Sogn og Fjordane hvor Emerense kommer fra. Vet om flere med dette navnet. 2 1
Prelunia Skrevet 14. oktober #42 Skrevet 14. oktober Spoiler Nå synes jeg at det er litt vel kleint på noen av gårdene 🙈 Kristian: å ha en favoritt , så åpenbart, synes jeg faktisk er dårlig gjort overfor de andre jentene som har blitt med og satt av tid. Er jo greit å like en bedre enn de andre, men han har jo ikke gitt de andre en sjanse en gang virker det som ? På gårdene til Cornelia er det litt vel mye nærkontakt for min smak, foran hverandre. Minner om et slags harem/gruppeforhold.. Hadde vært så ukomfortabel. Fra kveldens episode. Spoiler ikke hvem som ryker/går videre, bare litt av handlingen. 10
Smos1 Skrevet 14. oktober #43 Skrevet 14. oktober Spoiler Forstod Cornelia at han fra Nøtterøy faktisk trakk seg da han sa det? Det virket som hun var mer innstilt på å ha det i bakhodet at han hadde begynt å tenke på avstand enn at han trakk seg først. Hun tok det pent, men han har sett ut til å være en av favorittene fra start 10
Kålrota Skrevet 14. oktober #44 Skrevet 14. oktober Prelunia skrev (5 timer siden): Skjul innhold Nå synes jeg at det er litt vel kleint på noen av gårdene 🙈 Kristian: å ha en favoritt , så åpenbart, synes jeg faktisk er dårlig gjort overfor de andre jentene som har blitt med og satt av tid. Er jo greit å like en bedre enn de andre, men han har jo ikke gitt de andre en sjanse en gang virker det som ? På gårdene til Cornelia er det litt vel mye nærkontakt for min smak, foran hverandre. Minner om et slags harem/gruppeforhold.. Hadde vært så ukomfortabel. Fra kveldens episode. Spoiler ikke hvem som ryker/går videre, bare litt av handlingen. Helt enig i tankene dine. 4
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. oktober #45 Skrevet 14. oktober Spoiler Var det ikke litt rart å sende hjem den eneste dama som kunne noe om hundekjøring og hunder? 12 1
Boetica Skrevet 14. oktober #46 Skrevet 14. oktober CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Skjul innhold Var det ikke litt rart å sende hjem den eneste dama som kunne noe om hundekjøring og hunder? Spoiler Han sa han likte henne mer som venn, var ikke tiltrukket. 2 1
Boetica Skrevet 14. oktober #47 Skrevet 14. oktober Prelunia skrev (6 timer siden): Vis skjult innhold Nå synes jeg at det er litt vel kleint på noen av gårdene 🙈 Kristian: å ha en favoritt , så åpenbart, synes jeg faktisk er dårlig gjort overfor de andre jentene som har blitt med og satt av tid. Er jo greit å like en bedre enn de andre, men han har jo ikke gitt de andre en sjanse en gang virker det som ? På gårdene til Cornelia er det litt vel mye nærkontakt for min smak, foran hverandre. Minner om et slags harem/gruppeforhold.. Hadde vært så ukomfortabel. Fra kveldens episode. Spoiler ikke hvem som ryker/går videre, bare litt av handlingen. Spoiler Tror ikke favoritten kommer til å vare lenge på Tarva… 2
Boetica Skrevet 14. oktober #48 Skrevet 14. oktober Spoiler Visste ikke Einar at hun bodde på Vestfossen og han på Nøtterøy da han meldte seg på? 🙄 Veldig rart å komme trekkende med det der nå. 16 7
Beetlegirl91 Skrevet 14. oktober #49 Skrevet 14. oktober Jeg synes ikke vi rekker å se noen ting av verken bøndene eller "frierne", det er ekstremt hast for å gå videre 😅 Lurer på hvordan det er foran kamera, hvor mye tid får de sammen liksom? Må de sende en hjem hver dag? Isåfall rekker de ikke å bli kjent, i tillegg er det 4 stk å bli kjent med 😅 7 2
Grüner Skrevet 14. oktober #50 Skrevet 14. oktober Boetica skrev (4 timer siden): Skjul innhold Visste ikke Einar at hun bodde på Vestfossen og han på Nøtterøy da han meldte seg på? 🙄 Veldig rart å komme trekkende med det der nå. Ja, det er jo en del av premisset for Jakten på kjærligheten, at «bøndene» har slått seg til der, og at frierne må være villige til å flytte dit. Selv om det kanskje ikke er mer enn en drøy time mellom Nøtterøy og Vestfossen, blir det jo likevel for langt hvis han har barna 50%, så det burde han jo skjønt før han meldte seg på. Han er den jeg likte best, og det virker som Cornelia også likte han , men jeg tror hun har begynt å falle litt for Eivind. Han er jo kjekk, men litt «mye» for min smak. Ble litt overrasket over hvem Daniel tok med seg på «eliminasjonsdate». Jeg hadde kanskje trodd at hun nye + Jorune var de han var mest usikker på. Kristian er jo allerede forelsket, så han kunne egentlig bare sendt hjem de andre - det blir jo ikke noe mer med dem nå. 13 1
Grüner Skrevet 14. oktober #51 Skrevet 14. oktober Beetlegirl91 skrev (3 timer siden): Jeg synes ikke vi rekker å se noen ting av verken bøndene eller "frierne", det er ekstremt hast for å gå videre 😅 Lurer på hvordan det er foran kamera, hvor mye tid får de sammen liksom? Må de sende en hjem hver dag? Isåfall rekker de ikke å bli kjent, i tillegg er det 4 stk å bli kjent med 😅 Ja, synes speeddate på 5 min er helt teit også og på det tynne grunnlaget skal de bestemme hvem de vil ha med på gården og hvem de vil sende hjem. 8
Hanne67 Skrevet 15. oktober #52 Skrevet 15. oktober (endret) Kristian: Han har åpenbart funnet en favoritt/ "kjærlighet ved første blikk". Likevel kunne han ha ventet med å vise det, ikke minst av hensyn til de andre jentene. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å holde på sånn når det er flere der, - null hensyn! Cornelia: Hun velger mest sannsynlig Eivind. Han går hardt inn for å sjarmere henne, og driter i de andre. Hun ser ut til å gå på limpinnen, selv om han virker som en klassisk rundbrenner. Håper hun velger en av de andre, for tror hun har mer til felles med en av dem. Endret 15. oktober av Hanne67 15 2
pusevalpen Skrevet 15. oktober #53 Skrevet 15. oktober Grüner skrev (16 timer siden): Ble litt overrasket over hvem Daniel tok med seg på «eliminasjonsdate». Jeg hadde kanskje trodd at hun nye + Jorune var de han var mest usikker på. Enig! Og Emerense var jo den soleklare favoritten under speeddaten, og nå sier Daniel at disse tre er de han er mest usikker på? Jeg tror han liker utadvendte jenter, og vil at Emerense skal by mer på seg selv. Eliminasjonsdaten er på en måte et hint om at hun må skjerpe seg. Så jeg tipper det er hun som kommer tilbake på gården. Men jeg synes ikke de har noe spesielt god kjemi. Foreløpig har jeg ikke helt trua på de to 9
pusevalpen Skrevet 15. oktober #54 Skrevet 15. oktober Han fra Tarva (Magnus?) virker litt vel praktisk i en setting som skal være mer romantisk. Jeg synes også han er vanskelig å lese. Det er vanskelig å se hvem han er begeistret for. Men han er gøy, og så lite tilgjort. Årets favoritt for min del 😁 5
Hanne67 Skrevet 15. oktober #55 Skrevet 15. oktober pusevalpen skrev (15 minutter siden): Han fra Tarva (Magnus?) virker litt vel praktisk i en setting som skal være mer romantisk. Jeg synes også han er vanskelig å lese. Det er vanskelig å se hvem han er begeistret for. Men han er gøy, og så lite tilgjort. Årets favoritt for min del 😁 Han er nok mer vant til praktisk arbeid enn å håndtere damer, så da blir det sånn. Tror han er mest begeistret for henne han tok med på date, og ville sjekke ut litt kjemien. Likevel tror jeg han har mer sjans på en av de andre. 9 1
Kålrota Skrevet 15. oktober #56 Skrevet 15. oktober Hvis Cornelia velger Eivind gir jeg det forholdet ca 0 prosents sjanse. Slik han fremstår på TV er han mer opptatt av å vise seg frem og vinne enn å jobbe for ekte kjærlighet. Fint om jeg får feil, men jeg synes jeg kjenner typen. 23 1
Jennyfromtheblock Skrevet 15. oktober #57 Skrevet 15. oktober Jeg tror IKKE Kristian og Kristine er en god match. 6
Jennyfromtheblock Skrevet 15. oktober #58 Skrevet 15. oktober Nå har jeg ikke lest hele tråden, men - flere som synes det var ekkelt at mødrene var inne og så på/valgte?? wtf
Jennyfromtheblock Skrevet 15. oktober #59 Skrevet 15. oktober "Og så tror jeg det er veldig mye dybde i han også" 😂😂😂 4 1
Mollami Skrevet 15. oktober #60 Skrevet 15. oktober pusevalpen skrev (6 timer siden): Enig! Og Emerense var jo den soleklare favoritten under speeddaten, og nå sier Daniel at disse tre er de han er mest usikker på? Jeg tror han liker utadvendte jenter, og vil at Emerense skal by mer på seg selv. Eliminasjonsdaten er på en måte et hint om at hun må skjerpe seg. Så jeg tipper det er hun som kommer tilbake på gården. Men jeg synes ikke de har noe spesielt god kjemi. Foreløpig har jeg ikke helt trua på de to Jeg er mest usikker på Daniel😉 Likte ham ikke i forrige sesong heller… 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå