Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
makkapakka skrev (12 timer siden):

Dette kan gå bra at de flytter sammen kort tid etter de traff hverandre.. med barn involvert, men det kan også rett til helvete, når hverdagen kommer... 

Alle forhold kan gå til helvette uansett utgangspunkt. 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (23 timer siden):

Det var så rørende på Instagram 🥹

Kristian har bursdag i dag og sønnen til Monica ga han et kort som det stod: "Du er verdens beste pappa" 

Blir helt rørt jeg 🥹❤️

Jøss...han er jo ikke pappa´n.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Missforstå meg rett...utrolig hyggelig at folk finner kjærligheten, men å kalle noen pappa etter noen få uker ,blir bare litt rart og litt desoerat forsøk å få en farsfigur til gutten....Han er jo ikke faren hans og dette forholdet kan gå til helvete når forelskelsen roer srg og hverdagen kommer...Alle viser godsiden første tiden, men når de får gått oppå hverandre lenge nok vil det vise srg hvordan dette går. Monica er arbeudsløs så de blir sikkert mye hjemme.. Det er et bitte lite hus og det blir trang i lengden...Er ikke akkurat mange naboer der

Kunne ikke i min villeste fantasi få ungen min til å kalle min nye samboer pappa...

Endret av Carabilla
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Carabilla skrev (14 timer siden):

Missforstå meg rett...utrolig hyggelig at folk finner kjærligheten, men å kalle noen pappa etter noen få uker ,blir bare litt rart og litt desoerat forsøk å få en farsfigur til gutten....Han er jo ikke faren hans og dette forholdet kan gå til helvete når forelskelsen roer srg og hverdagen kommer...Alle viser godsiden første tiden, men når de får gått oppå hverandre lenge nok vil det vise srg hvordan dette går. Monica er arbeudsløs så de blir sikkert mye hjemme.. Det er et bitte lite hus og det blir trang i lengden...Er ikke akkurat mange naboer der

Kunne ikke i min villeste fantasi få ungen min til å kalle min nye samboer pappa...

Men ungen her er 14 år og står nok for teksten i bursdagskortet helt selv, tror du ikke? Mulig han aldri har hatt en farsfigur? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...