Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 16:31 #341 Skrevet tirsdag kl. 16:31 Og så faren til Sandra på videotelefon uten klær 🫣😂😂😂 9
Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 16:51 #342 Skrevet tirsdag kl. 16:51 Har mest sansen for Magnus og Sandra nå, i all sin "enkelhet". De virker så autentiske, det er lett å føle med dem og for dem. Selv om det none ganger blir småkleint er det så ekte og lett å like. Alle de andre parene skurrer på hver sin måte, eller så har bare de som er i parene sider som er litt mindre spiselige for min del.... 10 3
Mollebolle Skrevet tirsdag kl. 17:07 #343 Skrevet tirsdag kl. 17:07 Spoiler Å Cornelia var i Bodø i sommer, på besøk hos Eivind. Sikkert greit det, men hun viker litt umoden. Hadde nok ikke stolt 100% på henne. Får litt vondt av Øystein. 14 2
M.H85 Skrevet tirsdag kl. 17:11 #344 Skrevet tirsdag kl. 17:11 Titori skrev (På 6.11.2025 den 19.18): Oi, så forskjellig man kan lese folk. Jeg syns Jorune virker superchill og lett å være rundt. Det med golfen var jo bare litt tull og tøys og konkurranseinstinkt. Føler ikke hun er drama queen i det hele tatt. Synes du enda hun er superchill og lett være rundt?🤔🤣🤣🤣 Damen er kald og små frekk 🤢 9 3
M.H85 Skrevet tirsdag kl. 17:26 #345 Skrevet tirsdag kl. 17:26 Magnus og Sandra har jeg mest tro på. Hun er så søt😍 Og han virker som en fin fyr. Heier på de. 6 4
Boetica Skrevet tirsdag kl. 18:17 #346 Skrevet tirsdag kl. 18:17 Spoiler Synes ikke Jorune er særlig sympatisk eller sjarmerende. Daniel snorker, er så gammel, og det er mer om å gjøre å vinne enn å ha det gøy sammen. Hver sin smak, gitt 11
Boetica Skrevet tirsdag kl. 18:22 #347 Skrevet tirsdag kl. 18:22 Spoiler Familen til Sandra 😍så skjønne de var. 8 2
mammams Skrevet tirsdag kl. 19:01 #348 Skrevet tirsdag kl. 19:01 Mollebolle skrev (1 time siden): Skjul innhold Å Cornelia var i Bodø i sommer, på besøk hos Eivind. Sikkert greit det, men hun viker litt umoden. Hadde nok ikke stolt 100% på henne. Får litt vondt av Øystein. Spoiler Hvordan vet du det? Ikke greit overfor Øystein, men ikke såå overraskende… 3
Mollebolle Skrevet tirsdag kl. 19:17 #349 Skrevet tirsdag kl. 19:17 mammams skrev (15 minutter siden): Vis skjult innhold Hvordan vet du det? Ikke greit overfor Øystein, men ikke såå overraskende… Spoiler Klippet ligger på TV2.no
Mollami Skrevet tirsdag kl. 19:21 #350 Skrevet tirsdag kl. 19:21 Mollebolle skrev (4 timer siden): Skjul innhold Et eller annet med Kristian, som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Litt puslete og tafatt når det kommer til damer. Tror ikke det blir noe langvarig forhold. Jorune og Daniel, har jeg heller ikke tro på. Jorune er ung og litt "vill" virker det som. Her har Daniel gått etter utseende og ikke hvem han er mest kompatibel med. Kommer ikke til å vare. Virker som det er små irritasjoner allerede. Sandra er også veldig ung. Litt for ung til å slå seg ned allerede? Cornelia....gudene må vite. Hun var i hvert fall fornøyd med Øystein i senga 🙈 Tror helt ærlig ikke det blir noe her heller. En kvinnelig utgave av Jan Thomas , sånn rent verbalt 😂 Dette er kun mine personlige synspunkter. Jeg har hatt problem med å like Kristian, vet ikke helt hva det er, - litt sær på en måte? Jaja, ikke jeg som skal ha han😄 8
M.H85 Skrevet tirsdag kl. 19:24 #351 Skrevet tirsdag kl. 19:24 Mollami skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt problem med å like Kristian, vet ikke helt hva det er, - litt sær på en måte? Jaja, ikke jeg som skal ha han😄 Litt enig, uten å helt klare sette fingeren på det..... 4
Grüner Skrevet tirsdag kl. 19:39 #352 Skrevet tirsdag kl. 19:39 Grüner skrev (På 6.11.2025 den 22.55): Daniel og Jorune kan også være de som krangler. Men jeg tror ikke nødvendigvis det er noen stor krangel, men mer en clickbait. Virker som jeg fikk rett i mine antagelser 3
Grüner Skrevet tirsdag kl. 19:56 #353 Skrevet tirsdag kl. 19:56 Mollebolle skrev (38 minutter siden): Vis skjult innhold Klippet ligger på TV2.no Vi vet jo ikke helt konteksten rundt ennå, da. Det klippet sa jo ingen ting om det. Men det høres jo litt spesielt ut.
Grüner Skrevet tirsdag kl. 20:00 #354 Skrevet tirsdag kl. 20:00 Spoiler Ja, det var jo ganske åpenbart hva som skjedde i den hytta i Sogndal. Cornelia kunne ikke ha hintet så mye tydeligere 🙈.
Grüner Skrevet tirsdag kl. 20:03 #355 Skrevet tirsdag kl. 20:03 Mollami skrev (38 minutter siden): Jeg har hatt problem med å like Kristian, vet ikke helt hva det er, - litt sær på en måte? Jaja, ikke jeg som skal ha han😄 Jeg synes han virker veldig snill, men ja så klart så er han jo litt sær på en måte når han velger å bo langt oppi gokk alene med en hundeflokk. Men han overrasket positivt på den restauranten, og viser at han ikke er bare en friluftsmann. 10
mammams Skrevet tirsdag kl. 20:15 #356 Skrevet tirsdag kl. 20:15 Mollebolle skrev (57 minutter siden): Skjul innhold Klippet ligger på TV2.no Spoiler Så det nå, spesielt synes jeg. Er ganske sikker på at C og Ø ikke er et par lenger. 6
Titori Skrevet tirsdag kl. 22:28 #357 Skrevet tirsdag kl. 22:28 M.H85 skrev (5 timer siden): Synes du enda hun er superchill og lett være rundt?🤔🤣🤣🤣 Damen er kald og små frekk 🤢 Ja jeg synes egentlig det. Jeg tror at hun bare synes det er flaut å være kjærlig og kosete på kamera, og at hun heller sparer det til de ikke filmes. Veldig forståelig i så fall. Og noen trenger mer tid før de er intime med noen. Jeg har ikke oppfattet henne som frekk heller. Ser på det mer som vennskapelig erting. Så gjenstår det å se om det kan utvikle seg til kjærlighet da. Men igjen, man ser ulikt på ting 3
M.H85 Skrevet tirsdag kl. 23:11 #358 Skrevet tirsdag kl. 23:11 Grüner skrev (3 timer siden): Jeg synes han virker veldig snill, men ja så klart så er han jo litt sær på en måte når han velger å bo langt oppi gokk alene med en hundeflokk. Men han overrasket positivt på den restauranten, og viser at han ikke er bare en friluftsmann. At han bor i "skogen" med en gjeng fine hunder er ikke derfor jeg tenker han er litt ser, mer noe litt vanskelig sette fingeren på.... Kanskje er det ingenting😅 Vi ser alle ulikt på ting😊 6
Beetlegirl91 Skrevet tirsdag kl. 23:24 #359 Skrevet tirsdag kl. 23:24 (endret) mammams skrev (3 timer siden): Skjul innhold Så det nå, spesielt synes jeg. Er ganske sikker på at C og Ø ikke er et par lenger. Kanskje det kommer fram i neste episode at hun og Eivind plutselig har blitt et par 😅 Til stor overraskelse fra Øystein. Jeg var inne på Facebook siden til Jakten på kjærligheten, det var mange i kommentarfeltet som gikk hardt ut mot Eivind. Men Cornelia forsvarte Eivind mot mange og sa at han var snill og ærlig, morsom, rett og slett et nydelig menneske og veldig kjekk. Endret tirsdag kl. 23:42 av Beetlegirl91 3
Jennyfromtheblock Skrevet onsdag kl. 10:59 #360 Skrevet onsdag kl. 10:59 M.H85 skrev (11 timer siden): At han bor i "skogen" med en gjeng fine hunder er ikke derfor jeg tenker han er litt ser, mer noe litt vanskelig sette fingeren på.... Kanskje er det ingenting😅 Vi ser alle ulikt på ting😊 Synes han er litt ekkel...🫣 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå