Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Writer_1981 skrev (25 minutter siden):

Jeg også, er spent på hva dere her inne mener om valgene til Kristian og Daniel? 🍿

Helt riktig valg av Kristian. Daniel gidder jeg ikke å engasjere meg i 🙈

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel helt som forventet av både Kristian og Daniel. Blir sikkert bra. 

• Liker 2
Skrevet
Spoiler

Sandra og han bonden må være noe av det kleineste jeg har sett.. Når hun sier "skal vi bare bruke dagen på å bli kjent?" Eller noe i den duren,  også svarer han omtrent ikke og bare kremter? Har virkelig ikke troen. Håper det løsner litt når ikke kamera er tilstede.

Angående Kristian og Monica virker de oppriktig forelsket , har god kjemi og virker gode mot hverandre. Spent på utfordringene med avstand og barn. Men han skal ha for å virkelig velge med hjertet og ikke ta Kristine fordi hun har minst "utfordringer" med tanke på barn osv. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel ikke barebare med avstand heller med Monica og Kristian. Hun har jo en 14 åring hun ikke bare kan ta med seg fra kompiser og skole.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

Gud bedre så klein daten til Magnus og Sandra var 🙈😂

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Cuddlegirl skrev (37 minutter siden):

Det er vel ikke barebare med avstand heller med Monica og Kristian. Hun har jo en 14 åring hun ikke bare kan ta med seg fra kompiser og skole.

Og det tar 6-7 t hver vei med bil, så det er ikke bare bare å ta seg en helgetur heller utenom ferier og langhelger. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare meg som får en følelse av  at Kristian har litt"Mommy issues" ?

Tviler også på at det blir noe romantikk mellom Magnus og Sandra.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (1 time siden):

Bare meg som får en følelse av  at Kristian har litt"Mommy issues" ?

Tviler også på at det blir noe romantikk mellom Magnus og Sandra.

Hun er jo bare 5 år eldre enn han, da, ikke 20.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Fått noen nye tanker merker jeg. Nytt syn på Eivind, tror han er bra! Blir bare gira på tv og av situasjonen. SYKT om hun velger Øystein. Det er ikke noe mer der, han er bare kjedelig. 

Kristian: det må jo bli Monica. Føler han sa det litt når han sa at hun er voksen, tror han er ute etter noe voksent.

Hva i all verden skjer med Sandra og Magnus??🫣

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (3 minutter siden):

Er ikke Kristian 35 år, og Monica er 37? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Writer_1981 skrev (3 minutter siden):

Er ikke Kristian 35 år, og Monica er 37? Trodde han var 32. Men det ever kanskje Kristine som var 32? Hvis han er 35, er det jo enda mindre aldersforskjell.

Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (8 minutter siden):

Fått noen nye tanker merker jeg. Nytt syn på Eivind, tror han er bra! Blir bare gira på tv og av situasjonen. SYKT om hun velger Øystein. Det er ikke noe mer der, han er bare kjedelig. 

Kristian: det må jo bli Monica. Føler han sa det litt når han sa at hun er voksen, tror han er ute etter noe voksent.

Hva i all verden skjer med Sandra og Magnus??🫣

De er sjenerte og ingen av dem har hatt kjæreste før, så det blir litt cringe. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes Kristine virker umoden. Riktig valg.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Spoiler

Wow, Kristian og Monica sier allerede glad i deg og at det er kjærlighet. Vet ikke om jeg har sett noen komme så langt med relasjonen før?

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Grüner skrev (1 time siden):

Hun virker som hun er 15 år eldre enn han, kommer ikke til å vare...for lang avstand og ulike behov m.t.p at hun har en 14 år gammel sønn og han har hundene å ta hensyn til...Hadde trodd han skulle velge Kristine.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (11 minutter siden):

Hun virker som hun er 15 år eldre enn han, kommer ikke til å vare...for lang avstand og ulike behov m.t.p at hun har en 14 år gammel sønn og han har hundene å ta hensyn til...Hadde trodd han skulle velge Kristine.

Han valgte med hjertet og ikke hodet. Kristine er yngre, har ikke egne barn ennå, men ønsket barn, bor nærmere og er mer fleksibel. Monica er eldre, er allerede mor og usikker på om hun vil ha flere, bor 6-7 timer unna og er etablert der med sønnen, og han har jo skole, venner, fritidsaktiviteter og kanskje en far som gjør at han ønsker å bli i Kristiansand. Og Kristian har jo mange hunder og trenger stor tomt, så da må han nok et stykke utenfor Kristiansand by for å få plass og råd til det. Men det var Monica han ble forelsket i, da. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Grüner skrev (23 minutter siden):

Han valgte med hjertet og ikke hodet. Kristine er yngre, har ikke egne barn ennå, men ønsket barn, bor nærmere og er mer fleksibel. Monica er eldre, er allerede mor og usikker på om hun vil ha flere, bor 6-7 timer unna og er etablert der med sønnen, og han har jo skole, venner, fritidsaktiviteter og kanskje en far som gjør at han ønsker å bli i Kristiansand. Og Kristian har jo mange hunder og trenger stor tomt, så da må han nok et stykke utenfor Kristiansand by for å få plass og råd til det. Men det var Monica han ble forelsket i, da. 

Ja, får håpe han har tenkt gjennom alt dette. Jeg tror han valgte feil, men man kan ikke styre disse følelsene da. 

• Liker 6
Skrevet

Tror Daniel valgte rett, da. Slik Julie framstod i forrige episode, tror jeg det kunne blitt mer kritikk og fokus på å sette skapet på plass enn romantikk med henne. 

• Liker 7
Skrevet
Grüner skrev (13 minutter siden):

Tror Daniel valgte rett, da. Slik Julie framstod i forrige episode, tror jeg det kunne blitt mer kritikk og fokus på å sette skapet på plass enn romantikk med henne. 

Som mor tror jeg Julie vil bli veldig overbeskyttende mens Jorune er mer tøff og vil oppdra ungene deretter. Det er mer i Daniels stil, og som barn på en gård må man være både tøff og selvstendig. Riktig valg, så håper vi at Jorune åpner den sårbare siden sin for han. Daniel er hvertfall myk innafor skallet!

• Liker 5
Skrevet
Danseskjørt skrev (30 minutter siden):

Ja, får håpe han har tenkt gjennom alt dette. Jeg tror han valgte feil, men man kan ikke styre disse følelsene da. 

Også veldig sikker på at dette valget var feil. Tviler på at det holdt særlig lenge når hverdagen kom... Men nå har jeg mislikt Monica fra første sekund, ble irritert på bestemora som valgte henne. Hun er kun ute etter bekreftelse og en (reserve)far til ungen sin.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...