Grüner Skrevet 29. oktober #181 Skrevet 29. oktober Øystein er visst en skikkelig treningsfyr. Da han var yngre drev han aktivt med skiskyting og nå driver han med maraton. 1
mammams Skrevet 30. oktober #182 Skrevet 30. oktober Noen som vet mer om Mathias? Han virker som en skikkelig bra fyr og en god match for Cornelia, håper hun velger han. Øystein tror jeg ikke er en bra match for henne og usikker på Eivind i lengden. 1 1
Sen ve ben Skrevet 30. oktober #183 Skrevet 30. oktober Tone valgte å gå ut, ja..🙄Hun ville nok bare komme på tv-skjermen og vipps har hun kjæreste. Daniel..som alltid 🥱😴😴 Cornelia..gidder ikke å gjenta meg men Eivind er 2 much. Jeg tror ikke han fikk vifta seg når han var ung så gjør det nå i 40 årene.😑Det blir for mye, han burde skjerpe seg litt. Kristian har to fine damer hos seg, uansett hvem han velger så blir det bra. Magnus tror jeg ikke ender opp med noen.🤷♀️ 5
Mollebolle Skrevet 30. oktober #184 Skrevet 30. oktober Spoiler Er det mulig? Cornelia tar med seg 🤡 videre 🙄 Kveldens episode… 5
mammams Skrevet 30. oktober #185 Skrevet 30. oktober Mollebolle skrev (26 minutter siden): Skjul innhold Er det mulig? Cornelia tar med seg 🤡 videre 🙄 Kveldens episode… Spoiler Tror hun gjorde en tabbe ved å sende ut M. Eivind blir for mye, Øystein for traus tror jeg. 7 2
Irja Skrevet 30. oktober #186 Skrevet 30. oktober Spoiler Så leit å se Mathias reise. Den fine fyren 🥰 Tipper innboksen hans er full. 8 4 1
Beetlegirl91 Skrevet 30. oktober #187 Skrevet 30. oktober Spoiler Cornelia: Jeg får jo ikke styrt hva hun føler, men jeg tror hun valgte feil.. Mathias hadde vært bra for henne. Jeg tror det er noe I ordene: "We accept the love we think we deserve" Magnus: Blir spennende å se hvordan det blir framover med kun Sandra på gården. Daniel: Jeg håper og tror at han velger Jorune, de er så fine sammen 🥰 Kristian: Det tror jeg blir et meget vanskelig valg, så fine damer begge 2. 1 2
Selkie Skrevet 30. oktober #188 Skrevet 30. oktober 4 hours ago, Sen ve ben said: Tone valgte å gå ut, ja..🙄Hun ville nok bare komme på tv-skjermen og vipps har hun kjæreste. Jeg tror Tone var der med ekte intensjoner, men at hun fant ut at det ikke føltes riktig lengre og derfor trakk hun seg. At hun har funnet seg kjæreste etter så mange måneder er jo helt naturlig, hun er jo nydelig, så det skulle vel ikke være noe problem 11 3 5
Grüner Skrevet 30. oktober #189 Skrevet 30. oktober Julie var ganske kvass i dagens episode Spoiler 5
Maylinn0205 Skrevet 30. oktober #190 Skrevet 30. oktober Dagens episode Spoiler Okei nå begynner det å skje litt her!! Magnus: Så utrolig godt å se hvordan han åpnet seg og slapp ut følelsene. Det ble jo skikkelig tårevått. At Rakel gjorde det samme viser kanskje at det har betydd mer for henne enn man kanskje har trodd, riktige intensjoner eller ei. Virket som en festlig vennegjeng han hadde , og gøy å se Magnus så avslappet og ‘frisluppen’ . Har holdt en knapp på Sandra hele veien så håper de får til noe, og at hun også slipper seg litt mer ‘løs’. Daniel: Julie don’t settle for less!! Syns det var helt herlig å se , og at hun turte å sette han litt på prøve i en sånn date-setting. Hun er utrolig reflektert , moden og veldig trygg i seg selv. Håper Daniel «inviterer» henne inn på et litt dypere plan. Såg ut som han og jorune også hadde en koselig date , hun er jo litt mer innesluttet på det følelsesmessige- men Julie har vært min favoritt hele veien, håper isåfall han er en fyr som faktisk fortjener henne! Cornelia: At hun sendte ut Mathias ble for meg dagens bombe. Det ante meg dessverre når hun sendte Eivind inn til Øystein når Eivind var videre, hvis ikke hadde det vært utrolig dårlig gjort ovenfor Øystein. Hun begrunnet det med at «hun hadde kommet lengre» med de to andre.. men hva annet en fjas og tull har vi sett av Eivind egentlig ? Forstår jo at innspilling bare er en del av det, og hun er nok litt svak for Eivind. Men som seer blir det litt forvirrende , og spesielt etter den utrolig fine daten Mathias satt i stand for henne sist hvor de hadde det så fint. Gøy å se at Øystein bydde litt mer på seg selv på daten, og jeg håper definitivt det blir de to til slutt, om det blir noe. Kristian: Ikke mye vi fikk se derfra i dag , men var fint å se/ høre dialogen Monica og han hadde vedrørende hennes situasjon med barn. Føler både han og begge frierene er personer med hjertet på riktig sted , med mye kjærlighet. Kanskje der jeg er mest spent på hvem det ender med ettersom han åpenbart har noen følelser for begge. 3 5 2
Hanne67 Skrevet 30. oktober #191 Skrevet 30. oktober Det jeg reagerte mest på i dagens episode var hvor kvass og kravstor Julie var. Vanskelig å vite hvem han velger, men hennes måte å være på tror jeg skremte han litt. Han fikk jo nærmest kjeft for å ikke ha vist større interesse, men han kan jo ikke det når alle damene er der. Han og Jorune er mer like, på alle måter, så håper han velger henne. Litt overraskende at Cornelia vraket Mathias, men hun kjenner nok mer kribling knyttet til de to andre og særlig Øystein tror jeg. Han innebærer en større trygghet enn Eivind. Umulig å vite med Kristian, men jeg tror han liker Monica best. Utfordringen ligger vel i sønnen hennes mht. flytting osv. Med Magnus virket det som han tok mer hensyn til gården enn seg selv ved å vrake Rakel. Tror han egentlig likte henne best, og jeg tror at hun kunne ha lært seg å bo på gård. Man lærer det når kjærligheten er sterk nok. Mange bydamer som bor på gård. 6 1
Jennyfromtheblock Skrevet 30. oktober #192 Skrevet 30. oktober Er ikke helt med på at Daniel og Jorune er like, spesielt ikke når han bruker det som argument. Hun fremstår i det minste som en med litt personlighet 😂😂 4 1
Jennyfromtheblock Skrevet 30. oktober #193 Skrevet 30. oktober (endret) Grüner skrev (På 29.10.2025 den 18.43): Hun har da ikke noen plikt til å stille din nysgjerrighet Hva slags respons er det her? Vi ser på et underholdningsprogram. Du snakker som om vi prøver å snoke i en kollega sitt privatliv. Ta med moralen et annet sted. Endret 30. oktober av Jennyfromtheblock 8
Jennyfromtheblock Skrevet 30. oktober #194 Skrevet 30. oktober Grüner skrev (På 29.10.2025 den 23.03): Øystein er visst en skikkelig treningsfyr. Da han var yngre drev han aktivt med skiskyting og nå driver han med maraton. Takk! Der falt den brikken på plass. Derfor han er så utrolig snorkorama. 5 1
Selkie Skrevet 30. oktober #195 Skrevet 30. oktober Det virket som at Cornelia egentlig hadde tenkt å sende Eivind hjem, men ombestemte seg i det de satt på benken og hun så litt alvor/dybde i dådyrøynene hans. Men det varte jo ikke lenge før han begynte å prate om at han faker orgasmer på en drøss av one night stands (gud så romantisk). Håper hun velger Øystein. 12 2
Jennyfromtheblock Skrevet 30. oktober #196 Skrevet 30. oktober Spoiler Whaaaaat sender hun Mathias hjem???? Hva i all verden. Han er jo i en egen klasse ift de to andre. Kanskje det var han som dogda en her da. 8 3
Jennyfromtheblock Skrevet 30. oktober #197 Skrevet 30. oktober Kveldens Spoiler Tror Magnus gråt når han sendte hjem Rakel fordi hun lagde litt liv bare...Han er nok ensom på den øya. Føler det var en reaksjon på det som mangler der, noe sosialt. Tror ikke de passet eller at det handler om kjærlighet. Og når han sitter og hulker alene igjen med Sandra...spørs om hun tenkte "juhu" akkurat da. Mulig noe i henne døde der...🫣 10 7
Boetica Skrevet 31. oktober #199 Skrevet 31. oktober Jennyfromtheblock skrev (7 timer siden): Og når han sitter og hulker alene igjen med Sandra...spørs om hun tenkte "juhu" akkurat da. Mulig noe i henne døde der... Jeg tenkte det samme. Merkelig måte å bli den utvalgte på. Jeg har ikke noen tro på det der, dessverre. 9 1
Sen ve ben Skrevet 31. oktober #200 Skrevet 31. oktober Hanne67 skrev (8 timer siden): Det jeg reagerte mest på i dagens episode var hvor kvass og kravstor Julie var. Vanskelig å vite hvem han velger, men hennes måte å være på tror jeg skremte han litt. Han fikk jo nærmest kjeft for å ikke ha vist større interesse, men han kan jo ikke det når alle damene er der. Han og Jorune er mer like, på alle måter, så håper han velger henne. Litt overraskende at Cornelia vraket Mathias, men hun kjenner nok mer kribling knyttet til de to andre og særlig Øystein tror jeg. Han innebærer en større trygghet enn Eivind. Umulig å vite med Kristian, men jeg tror han liker Monica best. Utfordringen ligger vel i sønnen hennes mht. flytting osv. Med Magnus virket det som han tok mer hensyn til gården enn seg selv ved å vrake Rakel. Tror han egentlig likte henne best, og jeg tror at hun kunne ha lært seg å bo på gård. Man lærer det når kjærligheten er sterk nok. Mange bydamer som bor på gård. Det tror jeg også. Jeg kunne ikke lage mat når jeg giftet meg men nå er jeg nesten proff. 😅 Kjærlighet gjør alt med noen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå