Sorbitz Skrevet 4. november #261 Skrevet 4. november Grüner skrev (På 31.10.2025 den 12.13): Ja, det var kleint. Det er jo et familieprogram. Cornelia svarte så nøkternt hun kunne, og Øystein holdt seg klokelig utenfor den diskusjonen. TV2 kunne valgt å klippe det bort da. Ansvaret for evt barnevennlig innhold ligger ene og alene på producer. 1 4
Sorbitz Skrevet 4. november #262 Skrevet 4. november Prelunia skrev (På 31.10.2025 den 19.40): Jeg fikk bare så vondt av Sandra.. Jeg skjønner at det er trist og alt det der, men jeg hadde følt meg som andrevalget hvis det var meg. Han har liksom valgt Sandra, og det skulle jo vært en positiv greie ikke så trist rett foran Sandra. Håper han sa noe til Sandra etterpå som ga henne en slags bekreftelse på at han ønsket henne der. Redd han ødela sjansen sin der. Ser jo ut som han egentlig ville ha Rakel - men hun passet ikke inn, så han "måtte" velge Sandra. Kjenner at jeg har lite tro. Jeg ser for meg at han og Sandra blir enige om å avslutte og så tar han kontakt med Rakel igjen. Jeg har vondt av både Magnus og Sandra💔 3 2
Grüner Skrevet 4. november #263 Skrevet 4. november Sorbitz skrev (2 minutter siden): Jeg ser for meg at han og Sandra blir enige om å avslutte og så tar han kontakt med Rakel igjen. Jeg har vondt av både Magnus og Sandra💔 Det tviler jeg på at han gjør 1 1
Sorbitz Skrevet 4. november #264 Skrevet 4. november mammams skrev (På 1.11.2025 den 11.18): Men Rakel ville vel ikke blitt boende på et så lite sted og han er ikke flyttbar. Da ville det jo uansett tatt slutt.., Jeg skjønner ikke den helt, han jobber jo i Trondheim annenhver uke selv.
Grüner Skrevet 4. november #265 Skrevet 4. november Sorbitz skrev (10 minutter siden): TV2 kunne valgt å klippe det bort da. Ansvaret for evt barnevennlig innhold ligger ene og alene på producer. Ja, han har jo ikke noe filter selv, så det hadde måttet blitt de som satte på han 😅. Å snakke om orgasme og pupper blir liksom litt mer Paradise Hotel- enn Jakten på kjærligheten-sjargong. 5 1
Grüner Skrevet 4. november #266 Skrevet 4. november Sorbitz skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke den helt, han jobber jo i Trondheim annenhver uke selv. Nå, ja, men han skal overta gården etter hvert og da ligger det i kortene at hun må ønske å bo på Tarva. 1 1
Sorbitz Skrevet 4. november #267 Skrevet 4. november Grüner skrev (6 minutter siden): Ja, han har jo ikke noe filter selv, så det hadde måttet blitt de som satte på han 😅. Å snakke om orgasme og pupper blir liksom litt mer Paradise Hotel- enn Jakten på kjærligheten-sjargong. Det positive er at han hele veien viser Cornelia sitt sanne ansikt. Mere fair kan det ikke bli. Og velger hun han bort blir han hanka inn av et eller annet anna konsept innen showbiz. 7 1
Grüner Skrevet 5. november #268 Skrevet 5. november Sorbitz skrev (27 minutter siden): Også veldig sikker på at dette valget var feil. Tviler på at det holdt særlig lenge når hverdagen kom... Men nå har jeg mislikt Monica fra første sekund, ble irritert på bestemora som valgte henne. Hun er kun ute etter bekreftelse og en (reserve)far til ungen sin. Er ikke helt enig med deg der. Hun har snakket lite om sønnen sin, og Kristian bor jo flere timer unna dem og «der ingen skulle tru at nokon kunne bu», så det virker som hun har mest fokus på å finne kjærligheten selv. 8 5
Perleblomst Skrevet 5. november #269 Skrevet 5. november Grüner skrev (8 minutter siden): Er ikke helt enig med deg der. Hun har snakket lite om sønnen sin, og Kristian bor jo flere timer unna dem og «der ingen skulle tru at nokon kunne bu», så det virker som hun har mest fokus på å finne kjærligheten selv. Vi vet jo ikke hva hun og sønnen har snakket om? Kanskje han har oppfordret henne? Kanskje han ikke trives der de bor og derfor ikke har problemer med å flytte? 6 3
hjertesorg Skrevet 5. november #270 Skrevet 5. november Perleblomst skrev (24 minutter siden): Vi vet jo ikke hva hun og sønnen har snakket om? Kanskje han har oppfordret henne? Kanskje han ikke trives der de bor og derfor ikke har problemer med å flytte? Helt i starten ble det vel sagt at sønnen var skeptisk. Men at hun hadde lokket han med noe. Husker ikke hva. Var det hundene?
Apekatten Skrevet 5. november #271 Skrevet 5. november Sorbitz skrev (5 timer siden): Som mor tror jeg Julie vil bli veldig overbeskyttende mens Jorune er mer tøff og vil oppdra ungene deretter. Det er mer i Daniels stil, og som barn på en gård må man være både tøff og selvstendig. Riktig valg, så håper vi at Jorune åpner den sårbare siden sin for han. Daniel er hvertfall myk innafor skallet! Nå skal ikke barna til Daniel vokse opp på gård, men i et nabolag nært byen. Riktig valg kan det være uansett. 4 1
CQM80 Skrevet 5. november #272 Skrevet 5. november Cornelia hadde jo en frier som trakk seg fordi han hadde barn og bodde en halvtime unna, om jeg husker rett. Det ble for vanskelig med avstanden. Men Eivind har tre barn (i Bodø?). Har ikke sett at dette har vært et tema, men nå har jeg sikkert ramlet ut litt her og der mens jeg har sett på. 5 1
Danseskjørt Skrevet 5. november #273 Skrevet 5. november CQM80 skrev (22 minutter siden): Cornelia hadde jo en frier som trakk seg fordi han hadde barn og bodde en halvtime unna, om jeg husker rett. Det ble for vanskelig med avstanden. Men Eivind har tre barn (i Bodø?). Har ikke sett at dette har vært et tema, men nå har jeg sikkert ramlet ut litt her og der mens jeg har sett på. Var det derfor han trakk seg? En halvtime unna kan ikke defineres som «avstand»😂 Det var sikkert en dårlig unnskyldning for at han ikke ville mer. 2 2
Kålrota Skrevet 5. november #274 Skrevet 5. november (endret) Det var vel mer enn en halvtime, uten at jeg husker det spesifikt. Og dette med å ikke kunne flytte pga barn er jo veldig aldersavhengig, med voksne barn er jo ikke det et tema på samme måte. Endret 5. november av Kålrota 4 1
Skravleberta Skrevet 5. november #275 Skrevet 5. november Sorbitz skrev (8 timer siden): Som mor tror jeg Julie vil bli veldig overbeskyttende mens Jorune er mer tøff og vil oppdra ungene deretter. Det er mer i Daniels stil, og som barn på en gård må man være både tøff og selvstendig. Riktig valg, så håper vi at Jorune åpner den sårbare siden sin for han. Daniel er hvertfall myk innafor skallet! De ungene skal nok ikke vokse opp på noen gård. Det er stefaren til Daniel som har gård. 6 2
Writer_1981 Skrevet 5. november #276 Skrevet 5. november Danseskjørt skrev (29 minutter siden): Var det derfor han trakk seg? En halvtime unna kan ikke defineres som «avstand»😂 Det var sikkert en dårlig unnskyldning for at han ikke ville mer. Det er godt over 1 time å kjøre, han (Einar) bodde på Nøtterøy. Og det kan jo bli litt langt i hverdagen mtp at begge har små barn osv. (selv om han burde tenkt på det på forhånd). 6 1
Grüner Skrevet 5. november #277 Skrevet 5. november Kålrota skrev (1 time siden): Det var vel mer enn en halvtime, uten at jeg husker det spesifikt. Og dette med å ikke kunne flytte pga barn er jo veldig aldersavhengig, med voksne barn er jo ikke det et tema på samme måte. Voksne barn? Voksne barn har du ikke samme forsørgeransvar for og det er helt vanlig å flytte hjemmefra etter videregående. Hvis du tenker på Monicas sønn er han 14, og ikke voksen. 1
Grüner Skrevet 5. november #278 Skrevet 5. november Skravleberta skrev (1 time siden): De ungene skal nok ikke vokse opp på noen gård. Det er stefaren til Daniel som har gård. Men hvis han ikke har egne barn, er det nok lagt opp til at Daniel skal overta.
Fenomen Skrevet 5. november #279 Skrevet 5. november Cuddlegirl skrev (15 timer siden): Det er vel ikke barebare med avstand heller med Monica og Kristian. Hun har jo en 14 åring hun ikke bare kan ta med seg fra kompiser og skole. Og en ting er å flytte, men å bo oppi lia der på den måten. 2 1
Fenomen Skrevet 5. november #280 Skrevet 5. november Kålrota skrev (1 time siden): Det var vel mer enn en halvtime, uten at jeg husker det spesifikt. Og dette med å ikke kunne flytte pga barn er jo veldig aldersavhengig, med voksne barn er jo ikke det et tema på samme måte. Det er nesten 2 timer fra Vestfossen til Nøtterøy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå