Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kaisamaia skrev (11 timer siden):

Men jeg forstår ikke - på hvilken måte er Cornelia og Øystein for ulike? Jeg føler jo ikke jeg kjenner noen av de… hva er det hun mener? Hun kunne jo sagt hva hun la i det, da. 😆 Uansett, så sa vel Mathias i en reklame eller noe at «dette er kjærlighet», fritt etter hukommelsen min.. så blir kanskje de to. Jeg synes Eivind skulle vunnet hennes hjerte, men. Synes humoren hans er ganske god.

Kristian skjønner jeg meg ikke på lenger…

Magnus - aner ikke, men sikkert Sandra? 

Daniel er jo søt, men gud så kjedelig det er der. Tone virker jo ok grepa, men også litt kjedelig. Samtidig blir vi jo ikke kjent med noen av de, så… kanskje det blir Julie.

Enig med dere som sier det er tynn suppe nå!! 🙄

Først sier Kristian at han kjenner på følelser han ikke har kjent på lenge med Kristine for deretter å si nesten det samme om Monica? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grüner skrev (2 timer siden):

Først sier Kristian at han kjenner på følelser han ikke har kjent på lenge med Kristine for deretter å si nesten det samme om Monica? 

Ja, det er det jeg ikke forstår. 😌

• Liker 2
Skrevet
Kaisamaia skrev (19 minutter siden):

Ja, det er det jeg ikke forstår. 😌

Han velger vel Monica, rart ha følelser for 2 stk da?!

Skrevet

Cornelia er spesiell, det er noe med henne..Tror hun bare ville komme på tv..

Jeg tror ingen ender opp med noen jeg.. Eller kanskje daniel da, det vet vi jo nå som noen her inne måtte spoile.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mammams skrev (På 21.10.2025 den 20.51):

Passer nok ikke med C, forstår hennes usikkerhet. 

Han virker kjedelig og lat, ser ikke poenget med å gjøre noe arbeid når hun ikke ser på osv...For meg virker han tørr og drit kjedelig. 

• Liker 2
Skrevet
Grüner skrev (12 timer siden):

Jeg synes også det er litt rart! Men på måten han gjorde det siste valget, virker det som om han er mest sikker på Monica….?

• Liker 1
Skrevet

Helt menneskelig å ha sterke følelser for 2 samtidig i en datingprosess, og spesielt i dette programmet.

Jeg har stor respekt for at han tok henne til side, åpnet seg om det og ga henne et valg. Han kunne jo bare droppet samtalen og funnet ut av det uten å ha sagt noe. Han er en god mann. 

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Writer_1981 skrev (2 timer siden):

Jeg synes også det er litt rart! Men på måten han gjorde det siste valget, virker det som om han er mest sikker på Monica….?

Husk at det ikke er lov å spoile innhold her før episodene har blitt sendt på lineær tv!

Skrevet
Spoiler

Men stakkars Emily! Hun måtte sitte å høre på at mannen hun var betatt av proklamerte følelser for de to andre som var der. 

Hvorfor kunne han ikke vist henne like mye respekt?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Spoiler

Enig i at det var en uheldig måte å sende Emily ut på. Samtidig virker det som at han er mer sikker på Monica, ettersom han tok risikoen med å miste Kristine. Samtidig føler jeg han sa «Jeg likte deg best, men nå liker jeg henne best. Vil fortsatt ha deg her da, så vil du være her selv om du ikke er favoritten min lenger?».

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor ble det av hun som moren til Daniel hadde plukket ut? Røk hun ut ganske raskt? :klo:

Skrevet
solskinn_ skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Enig i at det var en uheldig måte å sende Emily ut på. Samtidig virker det som at han er mer sikker på Monica, ettersom han tok risikoen med å miste Kristine. Samtidig føler jeg han sa «Jeg likte deg best, men nå liker jeg henne best. Vil fortsatt ha deg her da, så vil du være her selv om du ikke er favoritten min lenger?».

Spoiler

Tenker at han er ‘tent’ på Kristine, og begynner å bli forelsket/ glad i Monica. Det går visst rundt for han😅

• Liker 6
Skrevet

Så litt akkurat nå og dette er virkelig ikke et program for meg. Bare kleint og så klarer jeg ikke å forstå hvordan man klarer å få så sterke følelser for hverandre på så kort tid i en så kunstig setting. Snørr, grining og hulking. 😳

• Liker 6
Skrevet
Boetica skrev (3 timer siden):

Hvor ble det av hun som moren til Daniel hadde plukket ut? Røk hun ut ganske raskt? :klo:

Ja

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett noen frier bli så knust før som Emily. Husker det var ei litt eldre dame for noen år siden som ble sint(!) , da hun ble stemt ut. 

• Liker 3
Skrevet

Har ikke fulgt med noe særlig, men så litt igår, den delen med Kristian,.. Der må det være en boble der alle har dratt frem noe voldsomt med følelser, For ei hyling av alle, ble veldig kleint...

• Liker 7
Skrevet

Håper det blir Cornelia og Mathias. Var det magefølelsen min sa i første program. Synes han er kjekk, særiøs, gode verdier og samtidig leken og morsom :)

• Liker 4
Skrevet
Grüner skrev (16 timer siden):

Har ikke sett noen frier bli så knust før som Emily. Husker det var ei litt eldre dame for noen år siden som ble sint(!) , da hun ble stemt ut. 

Hahha så vittig at du kommenterer det! Det ble nettopp snakk om det mennesket på arbeidsplassen min fordi hun ringte og ville ha jobb. 

• Liker 1
Skrevet
Irja skrev (5 timer siden):

Håper det blir Cornelia og Mathias. Var det magefølelsen min sa i første program. Synes han er kjekk, særiøs, gode verdier og samtidig leken og morsom :)

Håper jeg å, egentlig. De hadde passet sammen.

Åhhh Gud, Daniel er såååå kjedelig.🥱 Han er kanskje litt kjekk men kjedelig, jeg kjeder meg når det kommer til han og damene.

Kristian, får inntrykk av at han er en god fyr. Han har et godt hjerte, tror jeg. Kristine si reaksjon var litt i overkill. Emily synes jeg synd på, for jeg forstår henne og vet det er fullt mulig å få følelser for noen på kort tid. Jeg ble faktisk rørt på slutten av episoden.

Magnus, heter han det? Ikke rart jeg ikke husker for de er også til å 🥱av.. Og så mye konkurranseinnstinkt han har. Om du elsker å vinne så ok men er ikke så veldig gentlemen gjort av deg å ikke la jentene vinne. 

• Liker 7
Skrevet
Grüner skrev (På 22.10.2025 den 9.53):

Litt avslepen Sogn og Fjordane-dialekt?

Elsker å høre på den dialekten jeg.🤷‍♀️😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...