refill Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Bøndene: Magnus Mikkelhaug Kristian Niklas Johansson Cornelia Sofie Undheim Daniel Viem
refill Skrevet 5 timer siden Forfatter #2 Skrevet 5 timer siden Daniel Viem var den som ble "dumpet" av Camilla i fjor. Nå er han tilbake som frier fordi han "hjelper til på foreldrenes gård". Skjønner at det er vanskelig å finne single bønder som vil date på tv, men begynner bli utvannet nå. 2027 holder det sikkert å ha hund, eller kjenne noen som eier gård 🤭 Neeeeida.. 3
Livetshemmelighet Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden refill skrev (3 timer siden): Skjønner at det er vanskelig å finne single bønder som vil date på tv, men begynner bli utvannet nå. 2027 holder det sikkert å ha hund, eller kjenne noen som eier gård 🤭 Neeeeida.. Han Kristian hadde vel bare hunder…? 🙈😅 eller har jeg misset noe av årets jakten 🤔 forøvrig står dette i en artikkel i trønder-avisa om Viem: «Hvordan fikk du da plass i programmet da? – Det var produksjonen som ringte og spurte om jeg ville være med. Mamma og min stefar har gård. Det er nok ingen bønder i år som har gård. Konseptet har gått bort fra bonderomantikk til bare «Jakten på kjærligheten». Du må bo landlig, men ikke ha gård. Ellers er produksjonen lik som før – du får en gjeng friere, så skal noen av de flytte inn på gården eller i det huset du har.»
refill Skrevet 28 minutter siden Forfatter #4 Skrevet 28 minutter siden Livetshemmelighet skrev (1 time siden): Han Kristian hadde vel bare hunder…? 🙈😅 eller har jeg misset noe av årets jakten 🤔 forøvrig står dette i en artikkel i trønder-avisa om Viem: «Hvordan fikk du da plass i programmet da? – Det var produksjonen som ringte og spurte om jeg ville være med. Mamma og min stefar har gård. Det er nok ingen bønder i år som har gård. Konseptet har gått bort fra bonderomantikk til bare «Jakten på kjærligheten». Du må bo landlig, men ikke ha gård. Ellers er produksjonen lik som før – du får en gjeng friere, så skal noen av de flytte inn på gården eller i det huset du har.» Hehe, ja de har jo gått bort fra bonderomantikk, men konseptet har nå vært ganske klart likevel. Men som sagt, jeg skjønner at det blir vanskelig med gård/småbruk, er bare litt nysgjerrig på hvor de setter grensen etterhvert 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå