AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg har alltid vært naiv mht menn. Ønsker vel at verden var sånn der alle var sannferdige. Har vokst opp slik naivt alle er egentlig snille og vil hverandre vel. Var utsatt for enslags trakassering situasjon/ flørt på jobb. Der jeg ikke klarte å tenke på jobb, når jeg var på jobb lenger. Han hellte bare bensin på bålet over en god stund og jeg tenker han moret seg litt over dette, men for meg var det vanskelig. Alt ble eksta vanskelig. Når jeg tok dette opp, så sa han rett fram at jeg har misforstått. Greit nok. Jeg bare tenkte, ja ikke flørt ned meg sånn da. Altså jeg er en gjennomsnittlig noe overvektig dame ( grå mus) og får nesten aldri oppmerksomhet fra menn. Så når en litt pen mannlig kollega skal komme og flørte hensynsløst med meg blir ting veldig vanskelig. Jeg ble jo på en måte forelsket, fordi jeg fikk oppmerksomhet. Jeg syns derfor at folk ikke skal flørte på jobb. Det forstyrrer balansen. Gjør jobben vanskeligere. Jeg følte til slutt jeg måtte slutte på jobben, ble syk av det hele..Altså det var null drama, når han ikke mente det, tenkte jeg bare javel Og prøvde å ha minst mulig med han å gjøre, selv om vi er i samme bransje. Men jeg hadde blitt spillt ut, som med sjakk. Fjernet, fordi jeg ble blind i sånn helt unødvendig forelskrelses tåke..ikke fikk til å gjøre jobben min. Syns dere jeg var svak? Er dette nie som skjer ofte på arbeidsplasser? Anonymkode: 2fa5c...b5d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var utsatt for enslags trakassering situasjon/ flørt på jobb. Dette var en spesiell blanding, som førte til forelskelse? Jeg synes litt uskyldig flørt er helt ok, så lenge det forblir kun det. Vi er flere med en flørtete tone på kontoret, men vi har veldig lite gjennomtrekk av ansatte og de fleste av oss har vært der i tiår og mer til. Så blir sikkert litt annerledes når vi kjenner hverandre såpass godt. Anonymkode: 85f4d...7f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå