AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:57 #101 Skrevet tirsdag kl. 15:57 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Da jeg var liten, var det vanlig å spise pannekaker til middag en gang i uka, og gjerne risengrynsgrøt en annen dag. Begge deler med rød saft med sukker til. Likevel var folk tynnere den gangen enn nå. For å svare på spørsmålet, vafler eller pannekaker en gang i måneden kanskje, kjeks litt oftere oftere og boller mer sjelden. Anonymkode: 27404...527 Samme her! Risgrøt hver lørdag, det er ikke maten, men aktivitetsnivået vi må gjøre noe mer. Folk var slankere før fordi de var mye mindre stillesittende, man blir ikke feit av risgrøt hver lørdag om man er sunn og i aktivitet ellers.. Anonymkode: c6b1f...5d6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:59 #102 Skrevet tirsdag kl. 15:59 DesmondMiles skrev (På 30.9.2025 den 10.32): Spennende at mellom 60 og 70 prosent av den voksne befolkningen i Norge er overvektige, og så er første siden i tråden fylt opp av sunne folk som aldri spiser slikt 😂 Jeg spiser en av disse tingene, godteri eller is hver eneste dag. Gjort det i sikkert 20 år. Slank og atletisk som bare det. Jeg leste tråden, og tenkte: Er det bare meg som spiser ofte? Hehe. Jeg spiser noe av dette hver uke. Pannekaker oftere enn vafler. Anonymkode: bf991...283
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:02 #103 Skrevet tirsdag kl. 16:02 AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 8.18): Hvor ofte spiser du sånt? Anonymkode: 45275...ceb Det har blitt særdeles sjeldent, uten at det har vært et bevisst valg. Hender jeg kjøper en vaffel i kantina når de har det, men jeg vil tippe det ikke er mer enn fire ganger i året. Ellers spiser jeg ikke pannekaker, kjeks eller boller - synes i grunn ikke noe om det. Anonymkode: cd986...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå