AnonymBruker Skrevet 30. september #41 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Mest sannsynlig type 1. Diabetes type 2 er vel den som kommer som følge av dårlig kosthold Anonymkode: 9fe21...f51 Nei, jeg har genetisk (arvelig) diabetes 2. Var normalvektig og ikke usunn da det ble oppdaget. Det er ikke sånn at bare overvektige har diabetes 2 🙂 Anonymkode: 94d63...f23 2 1
Goodtimes Skrevet 30. september #42 Skrevet 30. september Vafler - par ganger i mnd Pannekaker - par ganger i mnd Kjeks - par ganger i uka Boller - Variert der altså, men par ganger i mnd. Stopper ofte innom en bensinstasjon hvis jeg skal kjøre langt på befaring f. eks. Elsker det søte liv.
Verbena Skrevet 30. september #43 Skrevet 30. september Vafler 5-6 ganger i året hvis jeg får det servert et sted. Boller 1 gang i mnd ca. Kjeks Aldri Pannekaker, etter at barna flyttet ut og ble voksne, aldri.
SPOCA Skrevet 30. september #44 Skrevet 30. september Pannekaker: 1-2 ganger per måned. Vafler: 1-2 ganger per måned. Kjeks: Ukentlig. Boller: Hver 2. måned 1
SisteGang Skrevet 30. september #45 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spiser kjeks som digestive omtrent hver dag. Men søtere kjeks spiser jeg nesten aldri. Anonymkode: 9c62a...7ef Digestive er jo kjempesøte. 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. september #46 Skrevet 30. september Glutenintolerant, så ca aldri. Anonymkode: 5d8eb...42c
Frida Skrevet 30. september #48 Skrevet 30. september Vafler- flere år siden Pannekaker - enda flere år siden Kjeks - sjelden Boller - ca 3 ganger i året
AnonymBruker Skrevet 30. september #49 Skrevet 30. september Vafler: Så godt som aldri. Kan ikke huske sist. Pannekaker: Vil si så godt som aldri her også. Men så fikk jeg det faktisk servert på middag hos en venninne med barn forrige uke. Så kanskje én gang hvert tiende år? Kjeks: 3/4 ganger i uka? Bixit er en viktig del av prosjektet mitt om å gå opp/holde vekten. Anonymkode: 043af...d32
AnonymBruker Skrevet 30. september #50 Skrevet 30. september Utrolig sjeldent. Vafler og pannekaker - kun om jeg blir tilbudt på besøk. Boller og kjeks - aldri. Anonymkode: 3c6c7...3ec
AnonymBruker Skrevet 30. september #51 Skrevet 30. september SisteGang skrev (3 timer siden): Digestive er jo kjempesøte. Ikke sammenlignet med feks Bixit med sjokolade eller lignende dessert-kjeks. Anonymkode: 9c62a...7ef
AnonymBruker Skrevet 30. september #52 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sammenlignet med feks Bixit med sjokolade eller lignende dessert-kjeks. Anonymkode: 9c62a...7ef Sjokolade er ikke søtt ift sukker. Det er fortsatt søtt🙄 Anonymkode: ddb02...c55
AnonymBruker Skrevet 30. september #53 Skrevet 30. september Blir veldig oppblåst av gjærbakst, men sånn generelt så spiser jeg det når jeg har lyst på det, om det så blir 2-3 ganger i uka i perioder. Trener veldig mye, så teller ikke noe særlig kalorier😅 Anonymkode: 556a5...e5c
Eva-Lena Skrevet 30. september #54 Skrevet 30. september Pannekaker 3 ganger i år. Kjeks spiser jeg aldri. Boller har jeg vel spist maks 10 av i år Vafler maks 10 ganger i år Jeg er ikke noe særlig glad i dette og kaker.
AnonymBruker Skrevet 30. september #55 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sjokolade er ikke søtt ift sukker. Det er fortsatt søtt🙄 Anonymkode: ddb02...c55 Hvorfor i alle dager henge seg opp i dette? Flisespikkeri. Anonymkode: 9c62a...7ef 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. september #56 Skrevet 30. september Lager ingenting av dette hjemme for å spise selv. Men kan lage pannekaker til barna og vafler for besøk. Hender kanskje par ganger i året at jeg spiser en vaffel på turhytte eller noe, men ikke kjeks. Kanelbolle hender jeg velger en sjelden gang 1-2 gang i året på kafé. Men da må jeg vite at de er veldig god på de bollene, at det er verdt det. Har fokus på protein, og rene råvarer, som både er godt for magen og resten av kroppen. Anonymkode: 79de0...93a 2
AnonymBruker Skrevet 30. september #57 Skrevet 30. september Vafler: 2-3 ganger per år. Pannekaker: 2-3 ganger per måned. Vanlig middag hos oss, men laget med ekstra lett lettmelk og omtrent halvparten fibermel. Kjeks: vanskelig å si, men kanskje et par ganger per måned hvis noen setter fram kjeks til kaffen. Boller: omtrent like ofte/sjeldent som vafler. Anonymkode: acc59...058
Mezzosoprena Skrevet 30. september #58 Skrevet 30. september Når jeg får lyst på 🙂 Så det kan gå månedsvis mellom hver gang, og så kan det plutselig skje ukentlig en periode. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september #59 Skrevet 30. september Spiser pannekake og vaffler hver uke. Kjeks av og til men da med sjokolade i Boller ujevnt, men spiser bare hjemmelaget. Anonymkode: dbbdd...340
AnonymBruker Skrevet 30. september #60 Skrevet 30. september Eva-Lena skrev (2 timer siden): Pannekaker 3 ganger i år. Kjeks spiser jeg aldri. Boller har jeg vel spist maks 10 av i år Vafler maks 10 ganger i år Jeg er ikke noe særlig glad i dette og kaker. Mener ikke at det er noe som helst galt med å spise vafler og boller, men én gang i mnd., er jo ganske mye hvis du ikke er så glad i det. Hvorfor spiser du det, da? Anonymkode: 043af...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå