Magika_fra_Fyll Skrevet 30. september #21 Skrevet 30. september Jeg har et vaffeljern jeg har brukt én gang, det er veldig sjelden jeg har lyst på ting som vafler og boller og slikt. Om jeg skal kose meg tar jeg mye heller litt iskrem 😍
AnonymBruker Skrevet 30. september #22 Skrevet 30. september Akkurat slike ting spiser jeg ganske sjelden, går måneder mellom hver gang. Men det betyr ikke at jeg skal skryte på meg at jeg er så sunn, for det går en del i smågodt, chips og øl. 😅 Anonymkode: 74ae2...a85 1
AnonymBruker Skrevet 30. september #23 Skrevet 30. september Vafler spiste jeg sist i fjor sommer da vi var på besøk hos grandtanten min som alltid serverer (uvanlig gode!) vafler når det kommer folk på besøk. Pannekaker spiser jeg et par ganger i måneden. Vi bruker å ha grove pannekaker , med eller uten linser i røra og med grønnsaker eller bær til med jevne mellomrom. Jeg elsker grove pannekaker med peanøttsmør. Kjeks kan jeg ikke huske sist jeg spiste. Jeg er ikke så glad i det at det er verdt å spise det når det heller ikke er bra for kroppen, og kjøper det aldri. Jeg likte det da jeg var barn, men jeg har altså vent meg med av med det og tenker jeg at jeg ikke gidder å venne barna mine til det. Boller, mer spesifikt skolebolle, spiser jeg på kafé et par ganger i halvåret. Den må være saftig og god, jeg liker ikke skoleboller eller andre boller fra dagligvarebutikker og bensinstasjoner. Anonymkode: 73ba8...7e7
AnonymBruker Skrevet 30. september #24 Skrevet 30. september Har spist en pakke boller og noen kjeks de siste årene. Liker ikke pannekaker og vafler. Anonymkode: 8db92...3ad
AnonymBruker Skrevet 30. september #25 Skrevet 30. september Av akkurat de 4 eksemplene der så er det nok flere år siden jeg spiste noe slikt, det frister egentlig aldri. Men sjokolade, smågodt, junkfood og øl er betraktelig oftere 😅 Anonymkode: c6393...b7c
AnonymBruker Skrevet 30. september #26 Skrevet 30. september Par-fem ganger i måneden, stort sett alltid pannekaker. Anonymkode: 4dc25...47c
AnonymBruker Skrevet 30. september #27 Skrevet 30. september Vi spiser vafler eller pannekaker minst annenhver uke vil jeg tro. Det kan være veldig ofte en periode så en stopp en stund. Boller blir ikke så ofte, mest fordi jeg har cøliaki og ikke orker styret for reultatet som aldri blir helt like bra som boller med deilig-deilig gluten. Anonymkode: c6a3b...7af
AnonymBruker Skrevet 30. september #28 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte spiser du sånt? Anonymkode: 45275...ceb Vafler, elsker de, men blir kanskje en gang i måneden. Pannekaker: 1 gang i året kanskje Kjeks: for tørt, men blir kanskje 1 gang i måneden at jeg får det servert Boller: 1-2 ganger i måneden, er på bensinstasjon i såfall, elsker dem - men prøver å unngå å ta helt av. Jeg lager skjeldent noe slikt selv, så er når jeg får det servert hos andre eller kjøper. Jeg er og mer en saltperson enn søte ting - men varm hvetebakst er nydelig 😍 Siden jeg kjører mye, og ofte er på bensinstasjoner har jeg lært meg til å unngå det, ellers hadde nok fjæringa på bilen røket for lenge siden. Anonymkode: 95a0c...1c0
AnonymBruker Skrevet 30. september #29 Skrevet 30. september Kjeks 1 gang i uken minst. De andre veldig sjeldent, kanskje 1 gang i halvåret. Anonymkode: 90b80...6ad
AnonymBruker Skrevet 30. september #30 Skrevet 30. september Jeg er en slank person med diabetes 2. Fint hvetemel er nesten verre for mitt blodsukker enn sukker. Pannekaker spiser jeg stort sett aldri (pes å lage), proteinvafler en gang i måneden, kjeks kun hvis jeg får lavt blodsukker og bolle kanskje et par ganger i året. Anonymkode: 3661d...d7b
AnonymBruker Skrevet 30. september #31 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte spiser du sånt? Anonymkode: 45275...ceb Bolle en gang i uka,samme med kjeks. Altså ukentlig. Vafler sjelden. Anonymkode: 7b60a...15d
Uanonym bruker Skrevet 30. september #32 Skrevet 30. september Spiser et eller annet sånt nesten hver helg.
AnonymBruker Skrevet 30. september #33 Skrevet 30. september veldig opp og ned Anonymkode: 0d286...1c2
DesmondMiles Skrevet 30. september #34 Skrevet 30. september (endret) Spennende at mellom 60 og 70 prosent av den voksne befolkningen i Norge er overvektige, og så er første siden i tråden fylt opp av sunne folk som aldri spiser slikt 😂 Jeg spiser en av disse tingene, godteri eller is hver eneste dag. Gjort det i sikkert 20 år. Slank og atletisk som bare det. Endret 30. september av DesmondMiles 2 2
-Pusheen- Skrevet 30. september #35 Skrevet 30. september Nesten aldri. Ironisk nok spiste jeg en belgisk vaffel i går, men det er kanskje første vaffel på 2 år. Pannekaker spiser jeg aldri, ikke boller heller. Liker ikke den der deigen, den ligger så tung i magen. Kjeks spiser jeg litt av når vi er på besøk og det tilfeldigvis serveres.
AnonymBruker Skrevet 30. september #36 Skrevet 30. september Vafler spiser jeg kanskje annenhver måned, men da spiser jeg det flere dager på rad siden jeg er alene og ikke gidder lage røre til én plate, liksom. Det er veldig grove, proteinrike og sukkerfrie vafler som gir minimal effekt på blodsukkeret. Pannekaker spiser jeg ca to ganger i året, siden jeg pleier å lage pannekaker med ertesuppe og bacon når jeg er på feriebesøk hos min mor. Bytter litt av melet ut med grovmel, og strør med sukrin gold. Aldri sukker i røra. Kjeks er det vel over et år siden jeg spiste sist, og boller.... Vel, jeg spiste en fancy kanelbolle med topping på ferie i sommer, bortsett fra det kan jeg ikke huske. Anonymkode: 5d227...745
AnonymBruker Skrevet 30. september #37 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lager vel grove vafler uten sukker ca 4 ganger i året, ellers ikke noe sånt. Har genetisk diabetes, og er normalvektig. Min erfaring er at suget etter noe søtt og usunt stort sett går over etter et kvarter 🙂 Anonymkode: 94d63...f23 Hva er genetisk diabetes? Anonymkode: 794e3...6c2
AnonymBruker Skrevet 30. september #38 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er genetisk diabetes? Anonymkode: 794e3...6c2 At du har bælfeite foreldre og besteforeldre. Anonymkode: ddb02...c55
AnonymBruker Skrevet 30. september #39 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er genetisk diabetes? Anonymkode: 794e3...6c2 Mest sannsynlig type 1. Diabetes type 2 er vel den som kommer som følge av dårlig kosthold Anonymkode: 9fe21...f51 2
AnonymBruker Skrevet 30. september #40 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er genetisk diabetes? Anonymkode: 794e3...6c2 Arvelig. Altså ikke pga livsstil, overvekt osv. Fikk sjokk da det ble oppdaget på meg for noen år siden. Anonymkode: 94d63...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå