Gå til innhold

Hvis du plutselig ble dødssyk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ting måtte du da fått unnagjort før tiden rant ut? De flestes perspektiv ville jo endret seg dramatisk over natten. Tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaste gamle dagbøker og sexleketøy. Så ville jeg bare være med familien mest mulig. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Laget en detaljert nybegynner guide til kona om hvordan hun skal selge kryptoen når/hvis den tid kommer at den blir verdifull. 

Og laget noen farvellvideoer til barna. 

• Liker 1
Skrevet

Sikre fremtiden til de små barna mine. Og prøvd å etterlate minner til dem og ting de kan ha med seg videre i livet, album osv. Kanskje forberede noen gaver eller brev til bursdagene deres fremover. Og bruke mest mulig tid med dem til det var slutt

Anonymkode: edf9c...c35

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Slettet logg og meldinger på både mobiltelefon og datamaskin. Deretter tilbrakt tid med de jeg er mest glad i.

Anonymkode: fb0f5...a85

• Liker 1
Skrevet

Fått finger’n ut av ræva og opprettet et testament. 

Brent dagbøker og druknet elektronikk.

Hadde arrangert livets fest for venner og familie.

Tror jeg hadde foretrukket å parkere tøflene selv.

• Liker 1
Skrevet

Ville gjort lite annerledes, tror jeg. Lever akkurat slik jeg ønsker. 

Testamente og instrukser for fordeling ting, sletting, med mer, er klar. Mannen vet hva jeg ønsker når det gjelder opprydning, og begravelse. 

Når det er noe jeg ønsker å gjøre, eller et sted jeg vil se, så har jeg alltid prioritert å booke det så snart som mulig. Jeg ville heller prioritert å dra tilbake til det jeg rekker av mine favorittplasser i denne verden, enn å se noe nytt. 

Jeg har en jobb som gir meg veldig mye, den ville jeg nok ikke droppet før jeg fysisk måtte. Jeg prioriterer allerede høyt å være med de jeg bryr meg om, og å gjøre det som gir meg mye glede og verdi i dette livet. 

Har vurdert om jeg drar til Nederland hvis jeg får en diagnose der slutten ser tøff ut. Men har falt ned på at jeg ønsker å stå i det etter å ha sett et-par dokumentarer. 

Anonymkode: 4468b...2f4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...