AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hei. Jeg er egentlig bare veldig nysgjerrig og utålmodig, for jeg venter på mens, om ca en uke riktig nok, men kroppen min oppfører seg så rart. For å nevne noe, jeg var litt småkvalm her om dagen, kom litt sånn plutselig men ikke helt der at jeg måtte kaste opp. Jeg har også bitt meg merke i at nipplene ble litt ømme, men det kom og gikk egentlig gjennom ett par dager, jeg har typ mensmurring i skrivende øyeblikk og det har jeg hatt de siste dagene. Føles omtrentlig som det gjør dagen før mens, spesielt idag. Jeg drømmer mye (gjorde det myyye i svangerskapet med de to andre, og når jeg har mens), og hatt flere dager med smålig halsbrann. Og jeg tenker, hva f.... For sjansen for graviditet burde være omtrentlig lik null mtp at jeg hadde samleie dag 4 av menstruasjonen, vanlig varighet på ca 5 dager. Jeg har "lang" syklus på ca 30 dager, veldig stabil syklus egentlig foruten om hvor den har blitt litt skyvet noen veldig få ganger, antageligvis pga stress. Samtidig hoppet han av rett før (joda vet det ikke er en 100% sikker metode). Og ja skjønner det alltid vil være en ørliten sjanse om man har ubeskyttet sex uavhengig av når, men så samtidig er jo sjansen veldig veldig liten. Jeg har tatt noen tester men de ser ut til å være negativ, ikke med morgenurin sådan, det prøver jeg på imorgen tidlig. Egentlig tror jeg ikke at jeg er gravid men jammen begynner jeg å lure når kroppen oppfører seg så unormalt enn hva den gjør til vanlig 😬 Sånn oppsummert; Første dag i siste mens var 5.Sept, hadde samleie 8.Sept (da dag 4 i syklusen), syklusen er på nesten nøyaktig 30 dager. Forventet mens 5.Oktober. Sååå, i ventetiden frem til forventet mens, har noen med lik syklus osv opplevd å blitt gravid så tett på etter mens? Vet jeg får fasiten om ca 6 dager med gud jeg er nysgjerrig på hva som foregår med kroppen. Noen der ute med lik erfaring? Er det mulig å bli gravid så tett på etter/i mens? Og burde ikke en test være positiv nå, om eggløsning var såpass tidlig? 🤔 Jeg vil høre fra dere ! 😅 Anonymkode: 85308...fed
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg testet positivt 6 dager før mens i begge svangerskap og hadde symptomer. Anonymkode: d620d...01e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg ble gravid før jeg var ferdig med mensen. Var helt på slutten av mensen da vi hadde samleie. Kun den ene gangen, så det er jo mulig. Anonymkode: 7720b...156 1
Lillo9001 Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ble gravid før jeg var ferdig med mensen. Var helt på slutten av mensen da vi hadde samleie. Kun den ene gangen, så det er jo mulig. Anonymkode: 7720b...156 Interessant 🤔 Husker du hvor lenge etter du fikk positiv test?
Lillo9001 Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg testet positivt 6 dager før mens i begge svangerskap og hadde symptomer. Anonymkode: d620d...01e Tenkte mest på om det er noen som har opplevd å blitt gravid rett etter mens, altså med samleie i en av de siste dagene og før man "normalt" ville hatt eggløsning 😊
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Jeg pleier å bli kvalm dagen før positive test Anonymkode: 24dee...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå