Gå til innhold

Hatt sex med en annen mann enn samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer gjennom 20 år. I går hadde jeg sex med en annen mann, kollega faktisk. Vet ikke hva som gikk av meg. Nå innhenter den dårlige samvittigheten meg og det fortjener jeg. For et dritt menneske jeg er, aldri skjedd før.

Skal jeg fortelle dette til samboer, eller skal jeg bare leve videre som om ingenting har skjedd? Eller burde jeg gjøre det slutt da han fortjener bedre enn meg? Vi har hatt en dårlig periode, men hvordan jeg klarte å gjøre dette mot han aner jeg ikke. 

Anonymkode: b78f3...150

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan bare du selv finne ut av. Til syvende og sist er det du som må leve med konsekvensene av det.

Anonymkode: e0f15...0f9

• Liker 2
Skrevet

Du må si det til han. 

Anonymkode: 7954e...519

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Du tier stille, og gjør det aldri igjen. Og tester deg selvfølgelig for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: af393...111

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Ikke vær så hard mot deg selv. Det er veldig vanlig å gå på en slik smell. Vi kjenner ikke situasjonen din så godt, så kanskje du egentlig trengte det for å finne veien ut?

Anonymkode: 6d4d3...2fa

• Liker 8
Skrevet

Er du klar for å gå? Vet noen andre om dette enn du og kollegaen din? Er det noen fare for at dette vil bite deg i ræva? Har dere barn sammen? Alt dette spiller inn. 

Anonymkode: 07f5c...ddf

• Liker 1
Skrevet

Hei TS 

Brukte dere beskyttelse, skjedde det som planlagt, og er det slik at din kollega mener at dette burde, kan, vil skje igjen? Hva med deg, klarer du å styre deg fra at dette skjer igjen?

Anonymkode: 7cefa...5dc

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge har dere vært venner/bekjente du og din kollega? Hvor godt liker du egentlig din partner og har dere barn/planer om barn?

Skrevet

Jeg ville fortalt det. Jeg synes det du har gjort er forkastelig. Og selv om du kanskje kan klare å skjule dette resten av livet så er ikke det rettferdig ovenfor han. Han har rett til å vite dette og ta handling ut ifra denne informasjonen.

Det vil også være mye verre for deg om han finner ut av det senere

Anonymkode: 4af33...308

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke si noe. 

Anonymkode: 1e3a3...892

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette kan bare du selv finne ut av. Til syvende og sist er det du som må leve med konsekvensene av det.

Anonymkode: e0f15...0f9

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du tier stille, og gjør det aldri igjen. Og tester deg selvfølgelig for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: af393...111

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke vær så hard mot deg selv. Det er veldig vanlig å gå på en slik smell. Vi kjenner ikke situasjonen din så godt, så kanskje du egentlig trengte det for å finne veien ut?

Anonymkode: 6d4d3...2fa

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei TS 

Brukte dere beskyttelse, skjedde det som planlagt, og er det slik at din kollega mener at dette burde, kan, vil skje igjen? Hva med deg, klarer du å styre deg fra at dette skjer igjen?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge har dere vært venner/bekjente du og din kollega? Hvor godt liker du egentlig din partner og har dere barn/planer om barn?

Helt syke svar. Denne saken her jo så klar å tydelig som det går an? hun har brutt en avtale. Enkelt å greit. han burde få vite det

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei TS 

Brukte beskyttelse ja...Vi er enige om at dette aldri skal skje igjen. Hvorfor det skjedde vet jeg ikke. Impulshandling etter et dritt år med samboer. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har vert kollega i 2 år. Elsker jo samboeren min. Vi har et barn... Bare usikker på hvorfor dette skjedde. Hvordan klarte jeg å gjøre dette liksom..

Skrevet

Du må gå i deg selv og finne ut hvorfor du hadde sex med kollegaen din. Kanskje er det best at du bare forlater din samboer, for det er jo ikke noe godt for han å bli bedratt

Anonymkode: 62c39...add

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Eller burde jeg gjøre det slutt da han fortjener bedre enn meg? Vi har hatt en dårlig periode, men hvordan jeg klarte å gjøre dette mot han aner jeg ikke. 

Er det dette som gjør at dere tar spranget og revurderer forholdet?

Anonymkode: 08095...9a1

• Liker 1
Skrevet

Hadde du ønsket at samboer fortalte deg det om det var motsatt? 

Jeg spurte min samboer om dette og hun var usikker om hun ville ønsket å vite det. For ordens skyld har jeg aldri vært utro, men hvem vet hva som kunne skjedd med nok alkohol og jeg fikk muligheten (les: ikke måtte jobbe for det). Personlig tror jeg at jeg hadde fortalt det ettersom jeg ville følt forholdet vårt var bygd på en løgn om ikke. Men jeg er usikker. Kan se argumentet for å ikke fortelle det også. Særlig om det var noe som ikke betød noe for meg.

Anonymkode: 1dbce...64f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Brukte beskyttelse ja...Vi er enige om at dette aldri skal skje igjen. Hvorfor det skjedde vet jeg ikke. Impulshandling etter et dritt år med samboer. 

Har vert kollega i 2 år. Elsker jo samboeren min. Vi har et barn... Bare usikker på hvorfor dette skjedde. Hvordan klarte jeg å gjøre dette liksom..

Hvordan kan du si at du elsker han når du har brutt løfte ditt til han? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kalles å være utro på enkelt språk.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan du si at du elsker han når du har brutt løfte ditt til han? 

Jeg tror det er mulig å elske et annet menneske selv om man gjør dårlige valg. Særlig om alkohol er involvert. 

Anonymkode: 1dbce...64f

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Huff. Føler med deg. Absolutt alle kan havne i den fella der. Kanskje du bare skal si det til ham først som sist. Hvis han er enig med deg i at dere har hatt et drittår, så kan dette være veien til at dere velger hverandre på nytt eller at dere går fra hverandre. Han blir helt sikkert uansett lei seg og skuffet, og det må han få lov til å bli. Gi ham tid. Håper det ordner seg for dere.

Anonymkode: 8ea1a...e14

Skrevet

Alle kan gjøre en feil i løpet av et langt samliv. det er Ikke greit, men jeg ville ikke sagt noe. Men sørg for at det ikke skjer igjen, da må du fortelle han det.  La det være din lærepenge fremover.  

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...