Virrevirrevapp Skrevet 29. september #21 Skrevet 29. september Merkevarer med kvinnenavn er typisk gammeldags type snop som gamle liker og har spist hele sitt liv, eller ihvertfall i årevis før de møtte deg. Selv jeg som er i 40-årene spiser både Brynhild og Marianne innimellom. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #22 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jepp, har aldri hørt om annet godteri med et kvinnenavn faktisk.. Anonymkode: 98d9b...feb Brynhild drops Anonymkode: 45b44...a38
AnonymBruker Skrevet 29. september #23 Skrevet 29. september Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden): Merkevarer med kvinnenavn er typisk gammeldags type snop som gamle liker og har spist hele sitt liv, eller ihvertfall i årevis før de møtte deg. Selv jeg som er i 40-årene spiser både Brynhild og Marianne innimellom. Og Mariekjeks Anonymkode: b3ad6...760 3
AnonymBruker Skrevet 29. september #24 Skrevet 29. september Har du så god tid på jobb i helsevesenet at du kan fundere på det? Jobber på sykehus selv og der har vi ikke så god tid. Anonymkode: 136cb...07a 5 1
k4ren Skrevet 29. september #25 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): På tide å skifte jobb kanskje Anonymkode: 9e662...e11 Bedre å skifte navn. 1
Hannabanna Skrevet 29. september #26 Skrevet 29. september Dette må være tull! Er du utdannet innen helse og trenger KG for en småting på jobb så burde du skifte yrke. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #27 Skrevet 29. september Marianne er jo tidenes gamlis-drops. Annenhver gamling spiser dem. Ingen sensasjon. Anonymkode: 58602...599 5
AnonymBruker Skrevet 29. september #28 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du så god tid på jobb i helsevesenet at du kan fundere på det? Jobber på sykehus selv og der har vi ikke så god tid. Anonymkode: 136cb...07a Misunnelig? Anonymkode: 8a8e1...484
AnonymBruker Skrevet 29. september #29 Skrevet 29. september Så koselig! Hvis pasienten heter Tom så blir han nok glad om du kjøper Toms karameller 😊 Anonymkode: 4d966...e1a 4
Macro Skrevet 29. september #30 Skrevet 29. september Hadde du vært kollegaen min og kommet med denne teorien til meg hadde jeg trodd det var noe alvorlig galt med deg. 1
Summeer Skrevet 29. september #31 Skrevet 29. september Bare fordi du er kongen av Danmark trenger du ikke bli helt paranoid 😆 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #32 Skrevet 29. september Summeer skrev (Akkurat nå): Bare fordi du er kongen av Danmark trenger du ikke bli helt paranoid 😆 Jøss 😅 Nei jeg bare begynte å stusse, syntes det var så rart at dette startet etter jeg begynte i jobben. De første 3 månedene var det Minde sjokolade i skålen. Anonymkode: 98d9b...feb
AnonymBruker Skrevet 29. september #33 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss 😅 Nei jeg bare begynte å stusse, syntes det var så rart at dette startet etter jeg begynte i jobben. De første 3 månedene var det Minde sjokolade i skålen. Anonymkode: 98d9b...feb Og om et par uker kommer det til å være julemarsipan. Selv er jeg inne i en salt lakris-periode nå, men skal snart bytte til Love Hearts. Anonymkode: a9a43...7ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #34 Skrevet 29. september Er du Stupedama? Anonymkode: 764c0...cce 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #35 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du Stupedama? Anonymkode: 764c0...cce Nei, den Fazer greia «Marianne».. Merkelig snop, kunne like gjerne hetet: «Bjørg» eller «Susanne» for min del 😂 Anonymkode: 98d9b...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå