AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Jeg stusser over dette. En eldre mannlig pasient som bor på institusjon har en stund etter jeg begynte å jobbe der, begynt å kjøpe en type sukkertøy med mitt fornavn på. Jeg jobber som helsearbeider ved denne institusjonen. Det var først etter jeg begynte i denne jobben at han kjøper dette og alltid har i en skål. Så tilbyr han ansatte å forsyne seg. Hva tenker dere om dette? Upassende og creepy? Anonymkode: 98d9b...feb
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke problemet 🤔 Hvorfor ikke? Virker det ikke rart? Anonymkode: 98d9b...feb
Grønnsaksvaffel Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke? Virker det ikke rart? Anonymkode: 98d9b...feb At han tilfeldigvis kjøper et godteri som har samme navn som deg? Nei, tenker han kom på at godteriet finnes når han hørte navnet ditt. Overtenker du alltid? 8
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Skjønner ikke helt problemet. Kan være tilfeldig Anonymkode: 76ecd...f6d 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Hvis du heter Marianne er dette også helt vanlige sukkertøy. Anonymkode: bb537...db7 7
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva tenker dere om dette? Upassende og creepy? Anonymkode: 98d9b...feb Er du veldig selvopptatt? Anonymkode: 1241e...b0f 9 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor ikke? Virker det ikke rart? Anonymkode: 98d9b...feb Nei. Anonymkode: 5bf69...dce 3 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden På tide å skifte jobb kanskje Anonymkode: 9e662...e11 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Trodde helsepersonell hadde viktigere ting å være opptatt av Anonymkode: 7aa21...d5e 6
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg stusser over dette. En eldre mannlig pasient som bor på institusjon har en stund etter jeg begynte å jobbe der, begynt å kjøpe en type sukkertøy med mitt fornavn på. Jeg jobber som helsearbeider ved denne institusjonen. Det var først etter jeg begynte i denne jobben at han kjøper dette og alltid har i en skål. Så tilbyr han ansatte å forsyne seg. Hva tenker dere om dette? Upassende og creepy? Anonymkode: 98d9b...feb Dersom han spesialbestiller dette med selvvalgt trykk, så ja. Om ikke - nei. Men du kunne jo bare spurt han, prøvd det som kalles en samtale. Anonymkode: aec7b...a50 6 1
monican94 Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor ikke? Virker det ikke rart? Anonymkode: 98d9b...feb nei 2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Marianne? Anonymkode: b481c...04e Jepp, har aldri hørt om annet godteri med et kvinnenavn faktisk.. Anonymkode: 98d9b...feb
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, har aldri hørt om annet godteri med et kvinnenavn faktisk.. Anonymkode: 98d9b...feb Brynhild Anonymkode: 09ceb...034 2 1 4
Jøyemeg Skrevet 21 timer siden #16 Skrevet 21 timer siden Hvordan vet du at han ikke kjøpte dette før du begynte? 🤔🤔 4 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Skrevet 21 timer siden De gjør så mye rart mange av de som bor på institusjon. Ikke noe å henge seg opp i. Anonymkode: 8a8e1...484 3 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Skrevet 21 timer siden Ser ikke problemet? Om det er disse Marianne så er det et typisk sukkertøy eldre har et forhold til og derfor kjøper. Det skinner også gjennom at du fra før av ikke er begeistret for denne pasienten/brukeren. Håper ikke du lar det gå utover kvaliteten på omsorgen. Anonymkode: f5b7c...0cc 11
Phoenix Heart Skrevet 21 timer siden #19 Skrevet 21 timer siden (endret) Er dette kødd? Marianne er et veldig vanlig sukkertøy. Endret 21 timer siden av Phoenix Heart 5 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ikke problemet? Om det er disse Marianne så er det et typisk sukkertøy eldre har et forhold til og derfor kjøper. Det skinner også gjennom at du fra før av ikke er begeistret for denne pasienten/brukeren. Håper ikke du lar det gå utover kvaliteten på omsorgen. Anonymkode: f5b7c...0cc Så så. Slapp nå av. Anonymkode: 8a8e1...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå