Gjest kan man Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Av alle steder, så får jeg kviser på halsen Har endelig funnet ut at Basiron fungerer ypperlig, men må bruke det annenhver dag eller hver dag for at det skal ha effekt. Kan huden bli avhengig? Immun? Kan det være farlig..?
hecuba Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Det står vel hvor mye behandling som er forsvarlig på vedlegget? Vet hvertfall at middel som Dalacin kan miste sin effekt pga tilvending.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 Det står vel hvor mye behandling som er forsvarlig på vedlegget? Vet hvertfall at middel som Dalacin kan miste sin effekt pga tilvending. ← Er litt usikker på om Basiron kommer i en eske..men har i allefall kastet det for lengst..
Netten Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Jeg brukte Basiron fra jeg var 12-13 år og fram til nyttår nå......altså i 10 år!! Smurte meg hver kveld, for å forebygge, og det funket fint mht kvisene, men huden min ble jo ikke så fin av det.....Ble ganske tørr, men samtidig blank på en måte....Nå bruker jeg Dermalogica og har fått babymyk og fin hud! Når det gjelder kviser, bruker jeg Derm. Medicated Clearing Gel for å forebygge. Det funker mye bedre!
ashera Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Husk å bruke gode rense- og fuktighetsprodukter i tillegg til Basiron. Kvisehud blir ofte forverret ved mangel på fuktighet. Mange lar være å rbuke fuktighetskrem fordi de tror at huden blir fetere av det. Bruker du Basiron om natta, bør du rense godt og smøre på en god ansiktskrem på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå