AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg har en rød bluse jeg kjøpte på Temu, den sitter fint på meg og er veldig min smak. Og synes den passer veldig godt til jul siden den er rød. Men er det frekt mot vertskapet å bruke den på julaften? Hvordan ville du ha reagert på julegjester i Temuklær? Jeg har jo ikke tenkt å si at det er fra Temu, men mange påstår jo at man kan se det er Temu.... Anonymkode: 383ed...41f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Man kan ikke se at klær er fra Temu. Du trenger heller ikke si at den er fra Temu. Bruk den du 🥰 Anonymkode: 00bbf...388 8
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Hvis du føler deg bra i den, bruk den. Jeg ville ikke reagert. Jeg ville heller ikke sett at den er fra Temu. Mest sannsynlig er den i noe plastikkstoff, men det er også mesteparten av klær fra andre butikker også nå. Zara, H&M, osv. Spesielt på pynteklæær til damer. Anonymkode: 46e21...583 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Hadde ikke tenkt så hard på det. De som mener de kan se at det er Temu har såpass kontroll på vareutvalget der, at de sikkert har noe i skapet selv 😉. Temu er en plattform for bedrifter over hele verden, så det finnes ingen egen Temu kvalitet eller utseende Anonymkode: 6046d...3dd 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden De som kan "se" Temuklær har aldri handlet på Temu, ergo har de veldig begrenset erfaringsgrunnlag. Anonymkode: 3497b...2a7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Får håpe du ikke får en akutt allergisk reaksjon på julaften, eller at du skal ha noen små barn på fanget.. Anonymkode: 60378...4de
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Det er ikke vertskapet som får problemer av at du bruker en Temubluse. Det er huden din som vil lide under det. Bare pass på hvis det er babyer til stede, at de ikke sutter på stoffet i blusen eller ligger og puster inn mot den. Forgift deg selv, ikke andre. Anonymkode: 453a0...520
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du føler deg bra i den, bruk den. Jeg ville ikke reagert. Jeg ville heller ikke sett at den er fra Temu. Mest sannsynlig er den i noe plastikkstoff, men det er også mesteparten av klær fra andre butikker også nå. Zara, H&M, osv. Spesielt på pynteklæær til damer. Anonymkode: 46e21...583 Hadde heller ikke reagert. Jeg kan som regel se hvis klær kommer fra en billigkjede, men ikke om de kommer fra HM, Cubus eller Temu. Jeg skjønner ikke at folk vil kjøpe fra Temu med tanke på giftstoffer som er funnet i klær og andre produkter, men det får være opp til hver enkelt å bestemme. Anonymkode: 9bf92...62f 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke vertskapet som får problemer av at du bruker en Temubluse. Det er huden din som vil lide under det. Bare pass på hvis det er babyer til stede, at de ikke sutter på stoffet i blusen eller ligger og puster inn mot den. Forgift deg selv, ikke andre. Anonymkode: 453a0...520 Ingen skal sitte på blusen min, nei. TS Anonymkode: 383ed...41f 1 1
Raven.Writingdesk Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen skal sitte på blusen min, nei. TS Anonymkode: 383ed...41f Link eller bilde av blusen?
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De som kan "se" Temuklær har aldri handlet på Temu, ergo har de veldig begrenset erfaringsgrunnlag. Anonymkode: 3497b...2a7 Når diverse bruktbutikker sier de ikke tar i mot Temuklær, hvordan ser de at det er Temuklær? Anonymkode: 383ed...41f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Er du en av dem som går rundt og skryter av at det er fra temu? Anonymkode: cbb04...e95
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når diverse bruktbutikker sier de ikke tar i mot Temuklær, hvordan ser de at det er Temuklær? Anonymkode: 383ed...41f De gjør jo ikke det… men de håper vel likevel at folk ikke leverer dette inn pga. at de ikke vet hvor det kommer i fra eller om plagget er trygt. Temu er ikke en butikk, det er en plattform for bedrifter over hele verden. Anonymkode: 6046d...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har jo ikke tenkt å si at det er fra Temu, men mange påstår jo at man kan se det er Temu.... Anonymkode: 383ed...41f AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du en av dem som går rundt og skryter av at det er fra temu? Anonymkode: cbb04...e95 Er du en av dem som ikke leser det du svarer på? Anonymkode: f199c...ed8 2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når diverse bruktbutikker sier de ikke tar i mot Temuklær, hvordan ser de at det er Temuklær? Anonymkode: 383ed...41f Anonymkode: 383ed...41f 1 3
Lillemy8 Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Hva sier du om noen spør hvor den er fra da? 😅 jeg spør når jeg synes noe er fint og har fått litt sjokk når det er fra temu, men har sluttet å være dømmende.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Lillemy8 skrev (Akkurat nå): Hva sier du om noen spør hvor den er fra da? 😅 jeg spør når jeg synes noe er fint og har fått litt sjokk når det er fra temu, men har sluttet å være dømmende. Jeg er ikke så flink til å lyve, så... Anonymkode: 383ed...41f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 383ed...41f Der siterte jeg feil innlegg. Skulle være dette: Raven.Writingdesk skrev (5 minutter siden): Link eller bilde av blusen? Anonymkode: 383ed...41f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden Lillemy8 skrev (1 minutt siden): Hva sier du om noen spør hvor den er fra da? 😅 jeg spør når jeg synes noe er fint og har fått litt sjokk når det er fra temu, men har sluttet å være dømmende. TS kan jo for eksempel si merketnavnet på produsenten, ikke plattformen hun handlet den på. Anonymkode: 46e21...583
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 383ed...41f Kjempefin bluse, men nå kan det jo hende folk i selskapet leser tråden og ser blusen her 😅 og så kan du bare stålsette deg mot kg'ere som snart sier skal du ha jeeeeeans på julaften 😆 Anonymkode: f199c...ed8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå