AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Er i andre trimester. Enkelte dager får jeg ikke sove på kveldene som resulterer i en ekstrem trøtthet på morgenene og noen ettermiddager, ikke bare sånn at jeg kan «ta meg sammen» og gå på jobb, jeg fungerer bare ikke… Er det andre her som har det slik? Hvordan løste dette seg på jobb? Anonymkode: dc799...157
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Litt annerledes- jeg slet noe voldsomt med tretthet i første trimester. Såpass at jeg kunne sove 16 timer+ om dagen. Var helt zombie på jobb, glemte ting som skulle gjøres osv. Hadde gradert sykmelding (50%), som fungerte veldig fint. Det kan jo være en løsning for deg også? Det betyr jo ikke at man ikke kan jobbe mer enn 50%. Jeg gjorde det flere ganger, la bare inn de ekstra timene jeg hadde jobba når jeg sendte søknad om sykepenger. Anonymkode: 441c4...0ef
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Jeg var så trøtt de første månedene av graviditeten at jeg holdt på å kjøre av veien til jobb hver dag, på tross av at jeg var i seng senest kl 21:00. Ble gradert sykemeldt 30%, så jeg fikk sovet litt ekstra om morgenene, det hjalp. Jeg var en alvorlig risiko på veien for meg selv, babyen i magen og andre når det var på det verste, og det hadde vært totalt uansvarlig å fortsette å kjøre bil i den tilstanden. Snakk med legen din og hør hvilke råd de kan gi. Anonymkode: 0a539...b61
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt annerledes- jeg slet noe voldsomt med tretthet i første trimester. Såpass at jeg kunne sove 16 timer+ om dagen. Var helt zombie på jobb, glemte ting som skulle gjøres osv. Hadde gradert sykmelding (50%), som fungerte veldig fint. Det kan jo være en løsning for deg også? Det betyr jo ikke at man ikke kan jobbe mer enn 50%. Jeg gjorde det flere ganger, la bare inn de ekstra timene jeg hadde jobba når jeg sendte søknad om sykepenger. Anonymkode: 441c4...0ef AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var så trøtt de første månedene av graviditeten at jeg holdt på å kjøre av veien til jobb hver dag, på tross av at jeg var i seng senest kl 21:00. Ble gradert sykemeldt 30%, så jeg fikk sovet litt ekstra om morgenene, det hjalp. Jeg var en alvorlig risiko på veien for meg selv, babyen i magen og andre når det var på det verste, og det hadde vært totalt uansvarlig å fortsette å kjøre bil i den tilstanden. Snakk med legen din og hør hvilke råd de kan gi. Anonymkode: 0a539...b61 Takk for svar! Har hørt det er flere som er trøtte i 1. trimester ja, for min del var jeg bare trøtt helt i starten sånn uke 4-5 ish og så har jeg vært av og på stuptrøtt pga disse søvnproblemene på kvelden (som kommer av refluks problemstikk) fra ish uke 8-10 og nå utover i 2.trimester.. Har skjønt at alle svangerskap er helt forskjellige, men skulle ønske jeg fikk snakket med noen som har hatt det likt! Anonymkode: dc799...157
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Jeg ble delvis sykmeldt, det fungerte bra! Anonymkode: aef5a...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå