Gå til innhold

Leker han med meg ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en mann for over 3  år siden. Vi rotet litt sammen. Det var aldri sex. Etter det ble jeg dumpet fordi han mente at vi ikke helt passer sammen. Så fjernet han meg fra sosiale medier. 1,5 år senere tar han kontakt og spør meg om å treffes igjen. Jeg drar hjemme hos ham.

Vi begynner å kline. Jeg sier til ham at jeg kan tenke meg å ha sex ikveld hjemme hos ham. Jeg spør han om han vil være fuckfriends og det sier han ja til. Så vi blir enige om på forhånd at vi kun skal ha en seksuell relasjon. Så hvorfor ikke bare ha sex

Da sier han nei det får det bli neste gang. Vi ender  opp med å være nakne i senga hans. Der jeg kun suger han og han fingrer meg men ikke noe mer. Nå har han spurt igjen om treff men jeg har sagt at jeg ikke har tid. Vil det være greit å  kunne ghoste han?

Anonymkode: 3e573...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker mer som du leker med han. Du er skikkelig kjip om du ghostet ha. 

Anonymkode: 141ff...533

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ghost han. Dere har egentlig ingen relasjon å ghoste, så det bør gå veldig bra. 

Anonymkode: e2c34...cac

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det virker mer som du leker med han. Du er skikkelig kjip om du ghostet ha. 

Anonymkode: 141ff...533

Jeg har ikke gjort det. Men har sagt jeg ikke har tid til å treffes. Var han som dumpet meg først for 3 år siden.  deretter tok han kontakt flere mnd senere og spørr om nytt treff. Også vil han vente med sex. Vi ble enige om å være FF i utgangspunktet. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke… dere hadde jo sex?

Anonymkode: ccd8e...4b8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke… dere hadde jo sex?

Ser ut som ts kun definerer samleie som sex

Skrevet

Hvorfor skal du være så doven og feig å ghoste han? Opptre som et verdig menneske heller. Du kan jo bare skrive til han: «Hei Roger! Jeg kjenner på en manglende kjemi mellom oss, og ønsker å avslutte relasjonen. Alt godt videre!» 

Anonymkode: 46bd9...219

Skrevet

Har du vurdert å direkte be han knulle deg?

Anonymkode: 46011...f09

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Møtte en mann for over 3  år siden. Vi rotet litt sammen. Det var aldri sex. Etter det ble jeg dumpet fordi han mente at vi ikke helt passer sammen. Så fjernet han meg fra sosiale medier. 1,5 år senere tar han kontakt og spør meg om å treffes igjen. Jeg drar hjemme hos ham.

Vi begynner å kline. Jeg sier til ham at jeg kan tenke meg å ha sex ikveld hjemme hos ham. Jeg spør han om han vil være fuckfriends og det sier han ja til. Så vi blir enige om på forhånd at vi kun skal ha en seksuell relasjon. Så hvorfor ikke bare ha sex

Da sier han nei det får det bli neste gang. Vi ender  opp med å være nakne i senga hans. Der jeg kun suger han og han fingrer meg men ikke noe mer. Nå har han spurt igjen om treff men jeg har sagt at jeg ikke har tid. Vil det være greit å  kunne ghoste han?

Altså, dere hadde jo sex ... suging og fingring er sex. Du leker med ham. Han har integritet og vil kanskje være ordentlig, og du bare ligger rundt.

Anonymkode: 3599d...d51

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kan du ikke bare skrive en kort melding om at du ikke ønsker å treffes mer? 

Anonymkode: 72d62...40f

• Liker 1
Skrevet

Dere er ffs? Det er hele poenget.

Anonymkode: 87ecc...1e9

Skrevet
petterm skrev (13 timer siden):

Ser ut som ts kun definerer samleie som sex

I så fallen uvanlig definisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...