Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde så sikkert at jeg hadde sett en oktober-tråd allerede, men finner den ikke. Så kanskje jeg tok feil 😊 Nå lager jeg en i tilfelle. Her fikk jeg en fin LH-topp på testene i går, og negativ test igjen i dag (syklusdag 28, plages med ustabile sykluser). Får justere datoene mine litt etterhvert som tempingen forteller meg om eggløsning fant sted. Håper vi blir mange her som kan skravle de neste ukene! 

:humpe: Jobber med saken

Hjulvisp 29 - B2 - PP3 - El 29.09 - IKM 11.10

:sinna: Mensen

:gravid: Gravid

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er ny her. Mensen for meg forventes ikke før 20. oktober. Vet ikke helt når eggløsning er, men Flo-appen sier cirka 5. okt. Vi har vært prøvere et halvt år nå, første barn. Skjønner ikke helt alle bokstavene og tallene, jeg :)

Skrevet
sinusen skrev (1 time siden):

Hei, jeg er ny her. Mensen for meg forventes ikke før 20. oktober. Vet ikke helt når eggløsning er, men Flo-appen sier cirka 5. okt. Vi har vært prøvere et halvt år nå, første barn. Skjønner ikke helt alle bokstavene og tallene, jeg :)

Så hyggelig med en til prøver! Jeg forklarer litt tall og bokstaver 👌🏽

Brukernavn Alder (Eksempel Hjulvisp 29)

Barn i rekken du prøver på (jeg skriver B2 fordi jeg har en fra før, prøver på nummer to)

PP står for prøveperiode, altså hvor mange sykluser man har prøvd. (jeg har prøvd i fire måneder, men med lange sykluser har jeg bare rukket to prøveperioder i det tidsrommet). 

EL - dato for forventet eggløsning 

IKM - ikke kommende mens. Her skriver man dato man forventer mens 😊 

Jeg legger deg inn i listen så godt jeg kan, vet ikke alder og barn. For å endre er det bare å kopiere listen og endre infoen din. Jeg synes det er ryddig å legge seg inn i kronologisk rekkefølge i listen, basert på dato for mens. Gjerne fyll inn alder og nummer på barn hvis du vil. Bruker du noe "hjelpemidler" i form av eggløsningstest, temping eller annet? 😊

:humpe: Jobber med saken

Hjulvisp 29 - B2 - PP3 - El 29.09 - IKM 11.10

Sinusen alder - B? - PP? - EL 05.10 - IKM 20.10

:sinna: Mensen

:gravid: Gravid

Skrevet

Tusen takk for hyggelig velkomst og forklaring!☺️ Er også 29, ingen barn fra før av. Tror det blir prøveperiode 8 for meg/vår del nå. Har litt kort syklus (24-25 dager), men hadde en måned hvor jeg tror jeg bare ikke hadde eggløsning? SYKT frustrerende, hadde plutselig dobbelt så lang syklus som jeg pleier. Har ikke gjort noe for å finne ut når eggløsning er, annet enn å følge litt med på evt. slim, som har vært cirka samtidig som appen har sagt at jeg skal ha "fertile dager". 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger inn pp8 og b1 på deg, @Sinusen, så får du legge inn alder og sånt selv😊

Selv har jeg nettopp bestilt eggløsningstester, for jeg tror kanskje syklusen likevel er litt rar etter MA. Litt småblødninger og rar magefølelse. Og så ville det vært fint om EL kom en dag tidligere enn forventet, for mannen drar på jobbreise den 5.🤪

:humpe: Jobber med saken

Hjulvisp: 29 - B2 - PP3 - El 29.09 - IKM 11.10

Sinusen: alder - B1 - PP8 - EL 05.10 - IKM 20.10

Blomsterjenta: 29 - B2 - PP4 - EL 06.10 - IKM 20.10

:sinna:Mensen

:gravid:Gravid

Anonymkode: 54ba8...d9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...